Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Sov til kl var 11 i dag.

Har tent opp i peisen, kost meg med frokost og kaffe.

Ikke noe særlig bedre. Veldig sliten fortiden.

I dag skal samboeren kanskje montere den nye sentralsøvsugeren vår. Skal bli godt med ny. Den vi har nå, bråker som et uvær og ikke noe særlig sugeevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye vondt og dessverre måtte ta litt smertestillende. Må på apoteket å hente mer i morgen.

Ikke hørt noe fra Lillestrøm, så jeg ringte de i går. Nei de hadde ikke fått noe henvendelser på meg fra min lege. Ringte legesenteret og de gikk inn på dataen å så etter. Der så de at henvendelsen var sendt men ikke hvor den var sendt. Hun jeg snakket med skulle legge en beskjed inn til legen.

Har ikke hørt noe i fra han.

Jeg skal sende han en mail i morgen. Jeg er ikke fornøyd med fysioterapeuten og har lyst å bytte. Skal spørre om hvordan jeg skal gjøre det.Dessuten var han dritt dyr.

Skal til legen på fredag. Skal søke om ny attføring. Blir spennende å se om jeg får det innvilget. Slik jeg er nå, kan jeg ikke jobbe med det yrket.

Orker ingenting før smertene kommer. Samboeren har vært enestående i denne tiden. Lurer på hva jeg skulle ha gjort uten han.

Har fått inn 3100 kr på kontoen i dag. Tror kanskje det er attføringen. Men den skal ikke komme før i morgen. Men jeg finner nok ut av det.

Her har det kommet ca 30 cm med snø. Samboeren har vært ute å måkt snø. Heldigvis så har vi fres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos legen. Er sykmeldt til den 12. november.

Legen har fylt ut legeerklæringsskjema ang attføring.

Jeg har snakket med jobben ang min situasjon.

Jeg har fått blomst fra jobben i dag.

Tok influensavaksinen, noe jeg gjør hvert år.

Fått time på MR. Den 13. november.

Sovet utrolig dårlig i natt. Skulle til legen, så er jeg så dårlig at jeg klarer ikke å gå opp dit. Må bruke bilen. Fikk problemer med garasjeporten, men var heldigvis bare en pose som var i veien.

Prøvde å sove i ettermiddag, uten hell.

Sett på Skal vi danse. Har på følelsen at Tone ryker, men håper på Steffen.

Skal snart lage meg litt mat, er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg litt over midnatt og sovnet rundt ett. Våknet rundt kl 9 av noen fugler ute, men sovnet igjen. Våknet kl 12 :overrasket:

Tror jeg trengte den søvnen.

Nå skal jeg nedover på posten. Må sende sykmeldingen min til jobben og nav.

Fikk ikke montert skrivepulten min i helgen. Vi satte heller opp den nye sentralstøvsugeren. Kanskje vi får gjort det i helgen. Hadde vært gått å fått ut denne gamle saken.

Stikker nå. Hadet :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde helt sikkert behov for å sove såpass lenge ja.. du trenger å få slappet av litt :)

Håper du får en koselig dag i dag Sommerberta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg rakk posten. Fikk sendt brevene og kjøpte en film til min kjære.

Var innom Euro pris å kjøpte noe for samboeren og var innom matbutikk og kjøpte et par liter melk.

Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye.

Jeg prøver å ta det med ro hele tiden. Blir litt rastløs, da jeg ser på alt som skulle ha vært gjort her.

Samboeren holdt på med peisen i flere timer i dag. Tok å fikk vekk masse aske og støv. Nå varmer peisen bedre enn noen gang.

Han skulle egentlig ta skrivepulten min i dag. Men synes han kunne få slippe, så lenge han måtte ta peisen. Den var nesten litt viktigere.

Kanskje i morgen? Det er en dag i morgen også.

Samboeren sitter å ser på film nå. Jeg sitter på dataen og koser meg. Godt med litt avslappen kveld.

Jeg er spent på hvordan det går på nav. Om jeg får innvilget gjennopptak av attføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert til å ordne seg med attføring skal du se.

har du tenkt noe mer på hva du kunne tenke deg å jobbe med da? Har du prøvd å jobbe på skole for eks? Det er jo et ganske varierende arbeid, selv om det kan være slitsomt til tider også da men det er jo all slags type jobb egentlig.. siden du allerede er omsorgsarbeider så kunne du sikkert fått deg jobb som assistent iallefall..

håper det ordner seg sommerberta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen.

Ja jeg har prøvd å jobbe på skole. Det lykkes ikke for meg.

Vet ikke hva jeg skal velge. Hadde håpet jeg kunne komme meg tilbake til det jeg jobber med nå. Men legen sier det er uaktuelt.

Håper bare at jeg får den innvilget, slik at jeg har mulighet til å ta et kurs eller noe. Håper jeg ikke trenger mer enn et år pga økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei!

Har ikke hatt tilgang til internett på et døgn ca. Samboeren koblet meg fra i går og demonterte pulten min. Vi begynte å skru sammen den nye og oppdaget at det var mye liming. Vi holdt på i stua, så vi kunne ikke flytte på den. Lot den stå natten over, slik at lime skulle tørke. Flyttet den på plass i formiddag. Samboeren holdt lenge på å koble den opp igjen. Han prøvde å få litt system på alle ledningene. Men nå er det i orden og datarommet er nesten ferdig. Skal henge opp litt bilder og ett par hyller.

Fikk telefon fra Nav i dag. Hun hadde misforstått mailen min. Trodde hun skulle kontakte meg. Men slik var det egentlig ikke ment. Men vi fikk snakket en del sammen, og det var godt. For jeg har fått ny saksbehandler. Ble enige om at jeg skulle sende søknaden om gjennopptak av attføringen til henne i mrgen. Og huske å legge med legeerklæringsskjema. Men det sa legen at han skulle sende til trygdekontoret. Men jeg har bedt om en kopi. Ringte legesenteret i dag, og det lå ikke noe kopi til meg der. Skulle ringe igjen i morgen. Hvis legen har sendt det til trygdekontoret,så må jeg kontakte trygdekontoret, slik at jeg får det igjen og så sende det til Nav. Når hun hadde fått søknaden og sett på den, så skulle hun kalle meg inn til samtale. Blir spennende dette her.

Jeg har sovet veldig godt de siste nettene og det er bra.

Synes det er tungt å vite at jeg kjenner den drepte kvinnen i forrige uke. Hun med voldsalarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legesenteret i dag. Kunne ikke svare meg på om legeerklæringen er sendt til trygdekontoret eller ikke. Lagt inn 3 beskjeder til legen. Ba om kopi på fredag, den vet de heller ingenting om.

Skal ringe igjen på slutten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk legeerklæringsskjemaet i posten i dag. Fikk sendt det til Nav. Regner med at de har det i morgen. Spennende å se hvor lang tid det tar, før saken er bestemt.

Nå har samboeren min kjørt to turer med masse skrot. Det var godt å få det unna. Vi har igjen en tur til, men den tar vi en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi ikke gjort noe. Er ikke noe særlig i form i dag. Har hatt frost i oss, litt feber, slapp og trøtt. Sikkert bare etter jobbingen i går. Jeg gjorde ikke så mye. Det var samboeren som jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Det har vært en lang dag med lite søvn. Skal snart legge meg. Er trøtt. Må opp tidlig i morgen. Har litt jeg må ordne. Noen telefoner må tas og jeg har noen æren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...