Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Heisan

Litt av en kollega du beskrev. Tror jeg hadde blitt sint, jeg.

Godt å se fram mot ferie, forstår jeg. Og ha bursdag i ferien er ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen!

Den kollegaen var noe av det verste jeg har opplevd. Håper jeg ikke får så mange vakter med henne.

Jeg har vært lite inne her de siste dagene. Jeg har jobbet, vært litt på farten og prøvd å gjøre litt hjemme. I dag har jeg fri. Deilig.

Skal jobbe i 3 dager, før jeg går på ferie. Ser så fram til den uken. Kjenner på kroppen at jeg er sliten. I går var jeg bakvakt etter jobb, men jeg ble ikke kontaktet.

Naboen kom hjem fra ferie i går. Vi ble invitert over på kaffe og likør. Vi takket ja til kaffe og nei til likør. Skal bort i dag, så vi ville ikke drikke. Satt hos de til halv to. Det kom 2 nabopar til, så det var utrolig kjekt.

Samboeren min kjøpte pedometer plus til meg i går. Det er skritt teller. Har lenge ønsket meg det. Tenkte jeg skulle ha den på jobb i morgen. Det er ganske mye gåing på en dag. Jeg går til og fra jobb også.

Jeg får gi meg nå. Må ordne litt før vi skal reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen. Kjekt at det er noen nye som stikker innom meg.

I dag har jeg ettermiddag. Så to tidligvakter. Etter det FERIE!

Jeg ser så fram til ei uke med fri, at jeg får ikke sagt det. Bare det å kunne sove litt lengre, det hadde ikke gjort noe.

Var hos naboen i går også. Måtte hjelpe han med noe. Kjekt å kunne være til hjelp for naboene.

Nå skal jeg drikke litt kaffe. Etter hvert kanskje få gjort litt. Det hadde ikke vært så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten kveldshilsen :)

Jeg er ikke helt ny da.. bare nytt nick.. tror nok du vet hvem jeg er når du får tenkt deg om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Innom med en liten kveldshilsen :)

Jeg er ikke helt ny da.. bare nytt nick.. tror nok du vet hvem jeg er når du får tenkt deg om ;)

Ja jeg tror jeg vet hvem du er. ;)

Jeg har hatt en søvnløs natt så og si. Jeg la meg rundt 23:30 tiden, så lenge jeg skal på tidligvakt i dag.

Våknet rundt 3 i natt og fikk ikke sove igjen. Stod opp litt over halv seks, da klarte jeg ikke å ligge lengre.

Dette blir en tøff dag på jobben. Begynner om 40 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du har hatt en søvnløs natt.. er ikke så lett å få sove i denne varmen da.. Håper du får en grei og rolig dag på jobb i dag :klem: Og snart har du ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er det et par dager siden jeg skrev noen ord. Måtte på side to for å hente dagboka mi.

Natt til torsdag var pyton. Arbeidsdagen var lang og tung. Når dagen var ferdig, så hentet samboeren meg. Jeg orket ikke å gå den korte veien. Kom hjem så varmet jeg en boks med spaghetti a la capri. Ikke det sunneste, men det brydde jeg meg ikke om. Etterpå så sov jeg i 1 1/2 time. Ikke så veldig lenge, men det hjalp. Var å handle tobakk til min kjære. Var også over til naboen en liten tur. Gikk å la meg i 23:30 tiden. Og sov til klokken ringte neste morgen. Den natten sov jeg godt.

Fredagen var en grei dag på jobb. Fikk gjort mye på kort tid. Satt ikke nedpå omtrent fra ni til to. Var ferdig kl 15:00. Samboeren min hentet meg denne dagen også. Men ikke pga at jeg ikke orket å gå. Han skulle på apoteket og etterpå skulle vi på polet. Var greit å gjøre det rett etter jobb. Var hjemmom med apotekvaren og polvaren, før vi reiste for å handle mat.

Noen naboer kommer i kveld. Vi skal kose oss med noe godt å drikke. Gleder oss.

Jeg skal prøve å få gjort litt i huset før de kommer. Men jeg har da enda 8-9 timer på meg. Samboeren skal hjelpe meg når han står opp.

Jeg har det bra. Jeg har ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Å du store min, jeg er fyllesyk.

Fikk noen naboer på besøk i går. De kom halv åtte tiden. Begynte med kaffe og likør. Etter en stund tok ene naboen konjakk, mens jeg og hans kone drakk rød vin. Samboeren drakk litt konjakk og litt rød vin. Naboen fortsatte med konjakk, mens vi andre gikk over på hvitt vin. Jeg drakk også litt vodka. Jeg røykte i går og det er mange år siden sist.

Naboen gikk vel i tre tiden. Vi satt ute hele tiden.

Jeg gikk etter hvert å la meg, på stigende rus. Våknet etter 5 timer, stod opp, fikk i meg litt drikke og noe salt. Gikk å la meg igjen etter en stund og sov til nesten 15:00, stod da opp.

Har ikke gjort så veldig mye. Oppvasken står fortsatt og der står den godt.

Dette var en fin måte å starte ferien på.

Stikker innom senere. Orker ikke å skrive mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg fått i meg litt mat. Det var godt å få spist litt. Jeg har fortsatt veldig tung i hode.

Oppvasken har jeg tatt. Nesten ferdig å rydde opp.

Det er lenge siden jeg har drukket på denne måten. Den siste tiden har det blitt et glass konjakk eller likør til kaffen når vi er borte. I går tok det sikkelig av.

Er ikke vant med slikt nabolag, så dette var moro.

Håper på flere slike kvelder/netter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:ler: Håper formen blir bedre.

Merkelig kollega du har, jeg hadde nok blitt like sur selv.

Grattis med autorisasjonen - håper du får en fin ferie nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen.

Ja det nærmer seg nå til den 1 august. Håper du også får en fin dag Skarv.

Frysepulver: Formen er bedre, men jeg kjenner forsatt at jeg drakk i går. Skal snart legge meg. Har ikke så mye å gjøre oppe.

Holder på å rydde litt på PC-en. Det trengs.

Stikker mer innom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

God morgen alle sammen!

Våknet litt over åtte at jeg måtte på toalettet. Gikk å la meg igjen etterpå, men fikk ikke sove. Etter en halv timers tid så stod jeg opp. Merket at jeg var sulten. Har spist frokost. Lest igjennom nyhetene på tekst tv'en, lest litt aviser på nettet og ryddet litt. Nå tenkte jeg skulle komme meg i dusjen.

Forstår ikke at jeg måtte våkne så tidlig når jeg har ferie.

I dag er formen bra. Ikke tung i hode og ikke vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg dusjet. Jeg venter på at kaffen skal bli ferdig.

Jeg har mange planer i hode, men jeg har jo nesten hele uken på meg.

Men jeg tror jeg skal begynne litt i dag.

I morgen skal jeg ikke gjøre mer enn det som er helt nødvendig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har ikke orket å begynne med noe enda.

Slapper av og NYTER ferien.

Jeg må nedover å handle i dag. Skal sende pakke til svoger og få sendt autorisasjonen. Har ikke sendt den enda, fordi hun som skal ha den, har hatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er lat. Samboeren sover enda. Jeg får snart vekke han. Reiser ikke nedover før han er oppe. Vi venter en telefon og da er det greit at en av oss er tilgjengelig til å ta den.

Jeg har nettopp sendt 3 mailer. 1 til aetat og 1 mail til 2 venninner. Jeg bor 1 1/2 time i fra dem, men har enda ikke vært på besøk på en stund. Skammer meg.

I dag er det grått og overskyet. Blir ikke overrasket om det begynner å regne snart. Bare vi slipper torden, det har vi hatt nok av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...