Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen Zenta.

I morgen tidlig er det arbeid igjen. Men kun en dag før jeg har fri i to dager. Men så er det 5 dager i strekk. En dag fri, så 3 dager på jobb. Etter det så er det FERIE i 1 uke.

Jeg tror jeg skal slappe av i dag. Høre med samboeren hva han vil gjøre i dag. Begynner han med noe ute, så kan det være jeg begynner med noe inne. Liker best å gjøre husarbeid når jeg er alene. Er litt rar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Foreløpig har jeg kun satt på ei maskin med klær.

Jeg skal snart lage litt middag.

Fiskeboller i dag. Det er utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo spennende å høre resultatet etter intervjuet. Men det er jo fint at de ville ha deg i en eller annen stilling. Det er mange som har gått via vikariater til faste stillinger, vet du.

Ønsker deg en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin uke :) Deilig med noen dager fri innimellom. Har tre uker igjen så har jeg 4 uker ferie. Det skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen.

I dag har jeg hatt det verste dagen på jobb noensinne. Orker ikke å beskrive det nå. Men kan si såpass at det handler om en kollega :frustrert: .

Kom hjem i dag så reiste vi inn til byen en tur. Fikk gjort litt æren, så reiste vi hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg skal prøve å fortelle litt av det som skjedde i dag, før jeg går å legger meg.

Jeg skulle på formiddagsvakt. Viste på forhånd hvilken brukere jeg skulle ha, da jeg hadde bedt om å få de brukerne. Det var med tanke på å ta hensyn til brukerne.

Hun jeg jobbet med har aldri hatt tidligvakt på en ukedag før. Hun er kun vikar på ettermiddagen og jobber helg. Men pga ferien, så skal hun jobbe litt hos oss.

Jeg prøvde å forklare henne hvordan ting er på formiddagen. Når brukerne skulle opp og hva vi skulle gjøre av gjøremål.

Det tok litt tid til å få henne til å høre etter. Hun var mer opptatt av avisen enn det jeg sa.

Hun pratet i ett sett. Jeg hadde blitt advart mot det på forhånd, men jeg trodde ikke det var så ille.

Hun kommenterte alt som stod i avisen, på tekst tv og ble sagt på tv'en. Oversatte hvis det var et annet spåk.

For å gjøre det litt kortere. Dette innlegget kunne ha blitt langt, hvis jeg hadde orket.

I overlappingen så hadde jeg en del viktige ting å si til ettermiddagsvakten. Vi hadde begynt med ny prosedyre på en bruker mens hun hadde ferie, som jeg hadde jobbet med. Når jeg prøvde å rapportere til ettermiddagsvakten om det, så avbrøt hun meg hele tiden. Og begynte å prate om hvordan HUN gjorde det. Jeg prøvde å komme til ordet flere ganger, uten at det hjalp. Hjalp ikke å heve stemmen heller. Jeg så at ettermiddagsvakten ble forvirret. Heldigvis så er hun vledig flink til å finne ut av ting, så det er jeg ikke bekymret for. Det som irriterer meg, er at jeg ikke fikk avlagt rapport slik jeg burde gjøre.

Jeg har lyst til å snakke med sjefen min om dette. For jeg mener at slik bør det ikke være. Hun bør få en tilsnakk. Hvis ikke sjefen gjør det, så gjør jeg det.

Jeg har hørt i fra andre at det av og til har vært så ille at de har sendt henne hjem. Heldigvis så har jeg ikke faste vakter med henne. Håper bare det ordner seg.

Nå skal vi legge oss. Er kjempe trøtt. Ble litt lite :sove: i natt, ble mer :humpe: .

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Snakket med sjefen i dag og hun forstod problemet mitt. Skulle snakke med hun som kom på ettermiddag, for å høre hvordan hun opplevde situasjonen.

Vasket ei maskin med håndkler og satt i gang oppvaskmaskinen.

Har fri i dag og i morgen.

Tenkte vi skulle farte litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi var på farten så og si i hele går. Kom ikke hjem før nærmere ti i går kveld.

Liten stund ette at vi kom hjem, så fikk jeg så magesmerter. Trodde nesten det ble legevakten neste. Valgte heller å legge meg, enn å kontakte legen. Våknet i dag så var jeg helt fin. Det kjentes nesten ut som luftssmerte.

I dag sov jeg til kl 11. Hadde ikke klokken på. Hadde bestemt meg for å sove til jeg våknet av meg selv. Var godt å sove lenge.

Nå skal jeg ut i solen en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag kom autorisasjonen. Så nå er jeg autorisert. Endelig. Har ventet vledig på dette papiret.

Nå holder jeg på å rime av det andre kjøleskapet, skal vaske det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det har blitt litt avslappende dag i dag.

Jeg har gjort dette:

- Rimet av kjøleskapet og vasket det

- Tatt ned klær, lagt sammen og lagt på plass

- Laget middag

- Vasket opp

- Gått ut med søpla

- Kastet ting i småsamleren

- Handle

Skulle så gjerne ha gjort mer, men er ikke i form i dag. Fikk igjen mensen og da bruker jeg å være i dårlig form de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå må jeg tenke på å legge meg. Skal opp tidlig i morgen.

Skal jobbe 5 dager på rad, før jeg har en fridag. Så tre dager etter fridagen, før jeg har ferie.

Har ikke gjort så mye i dag. Er rett og slett litt lat.

God natt til dere som stikker innom meg (om det er noen som gjør det da :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ingen som stakk innom meg i dag mens jeg var på jobb :grine:

Akkurat hjemme igjen. Sliten og litt lei av å jobbe i denne varmen. 7 vakter igjen til ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

Gratulerer med autorisasjonen :)

Blir sikkert godt for deg å få ferie snart nå.. Virker jo som du har jobbet rimelig mye i det siste. huske på å slappe av litt også da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for gratulasjonen. Tenkte å få kopiert det i morgen og sende det til lønningskontoret. Om jeg ikke øker i lønn, så vil jeg iallefall at det skal stå tittelen og ikke fagarbeider.

Fikk vite at jeg står som nr 2 på innstillingslistene etter intervjuet. Hadde jeg hatt bil,så hadde jeg kanskje fått jobben. Veldig surt å tenke på i ettertid.

Jeg har fått ryddemani. Tok tur alt i hyllene og begynte og vaske og rydde sikkelig. Er snart ferdig med stua.

Utrolig hvor mange filmer, spill, bøker og fotoalbum enn egentlig har.

Jeg fyller år den uken jeg har ferie ;)

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Selv om jeg har ettermiddagsvakt i morgen, så tror jeg vil legge meg snart. Har lyst å ha litt av formiddagen i våken tilstand.

Ser fram til ferien. Det skal bli godt. Det har vært utrolig mye jobbing på meg den siste tiden og det kjennes på kroppen. Skal bli godt med fri på tirsdag, selv om vi skal bort den dagen. Jeg har formiddag mandag og ettermiddag onsdag i neste uke, så det skal gå bra å reise bort på tirsdagen. Etter den fridagen, så er det bare 3 dager på jobb før jeg har fri. Jeg får nesten 10 dager fri. Første vakten etter ferien er natt.

Jeg skal til samtale andre tirsdagen i august. Jeg tror jeg må skjerpe meg litt, for jeg har spist litt fy mat.

Nå tror jeg at jeg vil legge meg. God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Jeg måtte på side to for å finne dagboka mi.

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt sliten nå. Skal jobbe i 3 dager, før jeg har fri en dag. Og så jobbe 3 dager, før jeg går på ferien.

Den uken jeg har ferie så håper jeg vi kan farte litt og kanskje få gjort litt hjemme. Prøver å gjøre litt hver dag, men er ikke mye jeg får gjort når jeg skal på ettermiddag. Vil bruke litt tid med samboeren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

:overrasket: av kollegaen din. Bra du snakket med sjefen, det var nok riktig å gjøre det når du opplevde det negativt i forhold til ditt arbeid.

Grattis med autorisasjon! :klappe: Deilig når ting er i boks!

Har du hatt en fin helg? Jeg har holdt på å renne vekk i varmen... Har sittet mest forran viften vi har stående i stuen jeg :ler: Og vi har vært og badet, det er ganske så deilig svalende! :)

Nyt tanken på at det snart er ferie, Sommerberta! Siste innspurt nå! Har hatt ferie en uke nå jeg, og det er deillig! :briller2: I morgen drar vi vestover en tur, så jeg sier god uke til deg på forhånd! :klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen! Det var kjempe hyggelig.

Helgen har vært bra, til tross for at det var arbeidshelg. I helgen jobbet jeg med ei som er utrolig hyggelig. Hun er helt ny hos oss, men ikke ny i jobben.

Hun jeg nevnte tildligere var et mareritt. Og jeg er ikke alene om å synes det.

Deilig å ha autorisasjonen i orden. Håper det kan hjelpe meg med en fast jobb. Jeg bør stille sterkere mener jeg.

Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg. 4 vakter igjen, så er det ferie ei uke. Det skal bli så godt. Jeg ser fram til den uken.

Jeg fyller år også den uken jeg har ferie, og det var derfor jeg valgte ferie akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...