Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Da har jeg fått kopiert og sendt avgårde de papirene som ble ønsket.

Jeg har fått ordne meg med frikort.

Jeg har kjøpt kart over turområder her i distriktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen.

Hyggelig at noen stikker innom.

Jeg fikk igjen mensen i dag. Forbanna dritt. Ikke opplagt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag har jeg sovet lenge. Det var godt. Skal jobbe i helgen og over helgen er det også litt vakter på meg.

Fikk handlet inn for helgen. Slipper samboeren min å gjøre det i morgen, mens jeg er på jobb.

Bestilte blomst til naboen, han fyller rundt tall i morgen.

Fikk gjort noen æren for samboeren også i dag.

Kjøpte meg en kokebok, av Ingrid Espelig Hovik (eller hva hun nå heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hadde havnet på side 2. Kanskje på tide å bli litt mer aktiv.

La meg tidlig i går. Fikk migrene. Sov veldig lenge i dag. Det var godt.

Kroppen har liksom ikke kommet seg etter fastingen.

I morgen må jeg få trent litt. Treningstudioet er stengt fra 1 julig og 1 mnd fram i tid.

Hvis jeg klarer to treningsøkter i løpet av denne uken, inni mellom all jobbingen, så skal jeg være fornøyd.

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen.

Har hatt en fin helg, bortsett fra migrenen i går.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det er søndag.

Har nettopp støvsuget hele huset og vasket katterommet.

Skulle egentlig jobbe i dag. Men det har blitt rot med vakta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har ikke fått gjort mer i huset i dag. Har ikke orket. Jeg fryser. Vondt i halsen og tett i bringa. Har ikke tid til å bli syk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er ikke noe bedre form i dag. Men jeg må på jobb. Har nattvakt i natt.

Sov til kl 9 i dag. Måtte opp da. Har litt jeg vil få gjort i dag. Har ikke kommet så godt i gang enda. Har dusjet og satt på ei maskin. Ellers bare sittet på nettet. Kanskje prøve å få i meg litt frokost.

Stikker innom senere, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tenker og tenker på hva jeg spiser. Hvor ofte jeg spiser og om jeg spiser regelmessig nok. Jeg vil så gjerne at jeg skal få til dette med vekta nå. Det er så utrolig mye jeg har lyst til å spise, men jeg får meg ikke til å gjøre det.

Koste meg ikke med snop og chips i helgen slik jeg alltid har gjort. Det er jo positivt det. Starter dagen med et glass med vann, før jeg spiser frokost. Prøver å drikke mye vann i løpet av en dag.

Har lært at enn skal drikke 1 glass med vann før hver kopp kaffe. Så flink har jeg ikke blitt enda. Men jeg har jo nettopp begynt.

Skulle ha trent i dag. Har ikke kommet så langt enda. Har litt vondt i hode. Håper det gir seg snart. Kanskje jeg må ta en Cataflam. Det er det ialefall borte innen 3 kvarter.

Nå er samboeren i dusjen. Vi skal nedover å handle litt. Må først få hengt opp det som er i maskinen. Liker ikke å gå i fra vaskemaskinen. Iallefall ikke den vi har, for den er snart 10 år gammel.

Burde gå ned 35 kilo. Men jeg tror jeg tenker 5 og 5 kilo om gangen. Må ikke miste motivasjonen helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Migrene er virkelig noe dritt, det vet jeg alt om..

Har et bra vanntips, og det er å ha med en flaske vann overalt hvor du går! I julen gikk det opp for meg hvor lite vann jeg egentlig drakk, drakk ikke rent vann hver dag en gang! :overrasket: Drakk nok væske, men ikke rent vann, og unødvendig mye sukekr&annet. Fant ut jeg måtte gjøre noe med det, og begynte å vende meg til å drikke et stort glass vann etter hvert måltid, det var liksom da jeg husket på det. Og det tok ikke lange tiden før jeg ble helt avhengig av vann, og hvor det bare var vann som smakte når jeg var tørst. Før kjøpte jeg meg alltid en liten brus i løpet av dagen, man er jo tørst på/etter jobb og når man farter rundt, men etter jeg satte i gang vannprosjektet mitt, kjøper jeg kun vann når jeg er ute sånn. Nå MÅ jeg ha vann, har vannflaske med over alt. :) Iskaldt vann er utrolig forfriskende, og det er vann jeg bruker som tørstedrikk, brus er kun lov i helgene :)

Vann i forbindelse med kaffe er nok for å fylle på reservene, for kaffe (og te) er vanndrivende ;)

Angående vekten - jeg har en venninne som har gått på Grete Roedekurs, og lagt om kosten med utrolig godt resultat! Finnes jo oppskriftsbøker fra G. Roede, kanskej det kunnevært noe for deg også? Ønske deg masse lykke til, og synes det er godt at du får så god oppfølging fremover! Og du virker veldig motivert, det er bra! :tommelsmil:

I helgen kjørte vi oss en tur til et stort vann (R-sjøen) i L. kommune for på jobben min sier de det er så fint å bade der, så vi måtte ta en titt og sjekke det ut. Og så kjørte videre forbi vannet, og på milevis med grusveier gjennom skogen, og endte opp langt av gårde inn din kommune! :ler: Overalt der jeg så hus, tenkte jeg på deg og lurte på om det kanskje var du som bodde akkurat der! :ler:

Ha en fin tirsdag vennen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei, og god dag :vinke:

Smart det å ha med en flaske vann over alt. Da drikker hvertfall jeg mer.

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for hilsen og tusen takk for godt vann tips.

Jeg har hatt to nattvakter nå.

Formen er ikke noe bedre. Sliter med vond hals og hoste.

Skal ha to tidligvakter, før jeg får noen dager fri. Ser fram til det nå, så lenge formen er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg hadde faktisk med meg 1,2 liter vann på jobb i natt. 2 slike imsdal flasker. Den ene tømte jeg i går kveld før jeg la meg og den andre i dag tidlig før jeg var ferdig på vakt.

Har ikke gjort så mye i dag. Har vært i et møte. Ellers sov jeg to timer på sofaen. Det trengte jeg virkelig.

Nå skal jeg og samboeren ut å gå oss en tur. Prøve å bli flinkere til å gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så flink du er til å drikke masse vann.. Jeg var ikke flink til å få igjen meg noe særlig vann før men plutselig bare bestemte jeg meg for å drikke minst 1 liter om dagen og det gikk ikke lenge før jeg var helt avhengig av den vannflaska ja... Og jeg syns jeg føler meg mye bedre i meg selv når jeg drikker masse vann istedet for brus..

Håper du får en super kveld videre og at formen er på bedringens vei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sitter å studerer sidene til aetat.no og fant virkelig drømmejobben. Ogdet beste av alt. Det er ønskelig med minibuss sertifikat.

Jeg må bare søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Epona

Søk i veg og lykke til!!

Deilig at du snart har litt fri, det hjelper sånn på. Er det lenge til du skal ha ferie? Ferie er alltid deilig for å lade batteriene! Og så får man endelig tid til å gjøre det man vil! :)

Ønsker deg en fin dag! Her skinner solen, og det regner jeg med den gjør på deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du jo

Så flink du er som har startet på prosjektet ditt. Vannndrikking er lurt. Har blitt litt flinkere til å drikke vann selv, og vann er ganske så godt.

Spennende å finne drømmejobben, da. Klart du må søke. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg kommer ikke til å søke allikevel. Da jeg leste stillingsannonsen litt bedre, så ble jeg veldig skuffet.

Søknaden skulle sendes i nærområde av hvor jeg bor, men jobben var 9 mil unna (en vei). Med andre ord, 18 mil pendling hver dag. Det går ikke buss eller tog dit.

Avdelingen skal flyttes om 2 år, da kommer den 5 mil nærmere (en vei), men det blir fortsatt 8 mil å pendle per dag. Synes det blir langt.

I dag kom det et brev fra kommunen til meg. Innkallelse til jobbintervju. Det er en 75% vikariat. Vet ikke over lang tid. Skal se om jeg finner igjen stillingsbeskrivelsen. Men tror det kanskje var 1 år.

Jeg har ikke sovet sikkelig på 2 døgn pga hosting. Møtte på jobben og ringte derifra for å bestille en legetime. Fikk komme inn ca en time etterpå. Ringte sjefen min etter legetimen og fikk beskjed at jeg kunne gå når jeg ikke orket mer. Jeg holdt ut fram til kvart på to, da hentet samboeren meg.

Har prøvd å sove, men det gikk ikke. Prøver igjen litt senere. Fikk resept på hostesaft med rød trekant, så jeg får holde meg unna bilkjøring noen dager.

Var jeg ikke bedre til tirsdag, så skulle jeg kontakte legen igjen. Men den dagen har jeg legetime, så jeg kan høre om hun kan lytte på meg da.

Etter legetimen skal jeg i samtale. Har fått timeavtaler fram til jul. Veldig greit med en oversikt over når jeg skal av sted til samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...