Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Så godt at både legebesøket og samtalen gikk greit. Det var jo en pen begynnelse du har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zenta

Jeg syns du har fått til en kjempe bra start jeg, GRATULERER :) DU er flink :)

Håper du får en flott dag videre og lykke til på jobbintervjuet i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,9 kg på 13 dager er kjempebra :klem: Husk at du ikke skal gå ned for fort heller. Da mister du stort sett bare vann, og det kommer fort på igjen.

Stå på, skal heie deg helt i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk. Dere gjør meg helt rørt.

Jeg er veldig fornøy selv. Hadde ikke ventet dette resultatet.

Jeg må bli flinker å skrive opp hva jeg spiser. Skal prøve å gjøre det hver dag til neste møte. Det er om ca 1 mnd. Da skal ei sykepleier se på det og se hva jeg spiser.

Sov lenge i dag. Mye lengre enn planlagt. Skal prøve å få gjort litt ute eller inne i dag. Må handle i dag.

Skal på jobbintervju kl halv to i morgen og begynner på jobb kl halv tre. Har ringt å sagt jeg kan bli litt forsinket. Det var ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

De ringte i fra den andre arbeidsplassen min nå. De ville ha meg på natt i natt og natt til fredag. Jeg måtte si nei. Kjedelig det der.

Jeg skal på ettermiddag i morgen. Og jobbintervju før det. Så jeg tror jeg vil ha natten min her, i min egen seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi grillet i dag.

Magen slo seg sikkelig vrang etter middagen, så jeg måtte ta imodium.

Fått handlet inn litt i dag, så slipper vi å gjøre det i morgen.

Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye i dag.

Slappet av og nyt sommer varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

At det går an å være så lat.

Men jeg har bestemt meg for å ta fotbad i kveld og det skal gjøres nå.

Så nå logger jeg meg ut for å ta fotbad, så kommer jeg kanskje inn igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg tatt et herlig fotbad.

Nå tenkte jeg skulle ta meg en dusj. Etter den magen jeg har hatt i dag, så trenger jeg virkelig det.

Etterpå skal jeg vaske litt opp og rydde kjøkkenet.

Må også finne meg klær til i morgen. Ikke lett å vite hve enn skal ha på seg i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke på deg under jobbintervjuet i morgen, men det går sikkert helt greit. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Magen har endelig roet seg.

Jeg har fått tatt meg en god dusj. Nå er samboeren i dusjen. Vi skal snart legge oss.

Vet ikke helt når jeg skal stå opp i morgen. Men sove slik at jeg føler meg uthvilt.

Etter intervjuet så er det rett hjem, kaste i meg noe mat og rett på jobb. Skal jobbe til ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fikk telefon kl halv ni i dag. Intervjuet er utsatt ei uke.

Så nå får jeg grue meg ei uke til.

Jeg var ikke våken når telefonen ringte, for jeg tenkte jeg skulle sove litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så synd at intervjuet er utsatt ei uke da.. Er ikke noe særlig å gå å grue seg lengre enn man må liksom. Men du skal se at intervjuet kommer til å gå helt fint, Skal krysse fingrene for deg jeg :)

Håper du får en fin dag i varmen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du behøver å grue deg, for du er sikkert vel kvalifisert til jobben. Men det er uansett ille å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Var på ettermiddag i går og skal på ettermiddag i dag. Formen er heldigvis bedre. Var veldig sen i seng i natt, så jeg var litt treg ut av senga i dag.

Ikke vant med å ha så mange ettermiddager etter hverandre. Bruker helst å få ettermiddag, så formiddag.

Jeg skal på jobb om 2 1/2 time.

Har ikke mer tid til kvinneguiden nå. Kanskje senere, etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har jo selvfølgelig fått vondt i hode. Har tatt en cataflam og en varm dusj, så får vi de om det hjelper.

Skal ha med meg ei på jobb i dag som er helt ny. Hun har kun hatt opplæring. Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heldigvis så ga hodepinen seg før jeg reiste på jobb i går.

Veldig effektiv den cataflamen.

Hadde slitsom vakt i går og tror det blir det i dag også. Skal på natt til mandag, istedenfor tidlig søndag.

Formen er så å si på topp igjen. Litt tett innimellom, men ikke slapp og er feberfri.

Begynner på jobb om 4 timer. Må snart komme meg i dusjen. Litt treg på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Epona

:klappe: for -1,9 kg! Veldig bra start!

Høres ut som du har strevsomme dager for tiden.. Pass på deg selv! :kose:

God jobbehelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er det ikke lenge før jeg skal på jobb. Gruer meg litt. Men lederen har god tro på at jeg klarer å lære den nye vikaren de rutine vi har. Jeg føler jeg kan jobben såpasse godt nå, selv om jeg ikke har vært der så veldig lenge.

Nettopp spist gryterett til middag.

Nå skal jeg kose meg med en kaffekopp før jeg reiser på jobb. Stikker kanskje innom etter jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det har gått veldig bra i dag. Hun stod på og var villig til å lære. Spurte masse og virket veldig interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...