Amalie_85 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da har jeg kjøpt julegave til lillesøstra mi og sambo. Det er så spennende. Gleder meg masse til jul jeg nå når han skal få det. Er lenge å vente da. Men sånn er det når jeg skal være tidlig ute. Er nå egentlig for å få ting billigere enn det egentlig er Men i helga skal vi til svigers. Det blir litt kos tror jeg. Er en stund siden vi har vært der så dere får kose dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. oktober 2006 #102 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei snuppa! Åssen var helgen hos svigers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da har jeg kommet hjem igjen. Skal si jeg er sliten. Men nå skal jeg slappe av litt. Men det blir vel ikke lenge. Må pakke ut etter turen. Har vært kjempe bra å komme seg litt bort. Et lite avbrekk fra det vanlige. Så blir jeg satt pris på og det er veldig godt "han ser så mye bedre ut." "han ser så gla ut sammen med deg" "endelig er han seg selv igjen" Hihi Tror de liker meg Sånt liker man. God kveld til alle og enhver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. november 2006 #104 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei snuppline! Alt bra? Ikke så mye tid til datatrykking om dagen kanskje...Ikke jeg heller. Er du helt ferdig med skole før Jul,eller var det bare oppgavene? Håper du trives! Planer for helgen da? Her blir det rolig tror jeg.. Kjenner jeg "brygger" på et eller annet, sikkert noe influensadriiiit som går... Ha en flott helg Amalie! Endret 9. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 25. november 2006 #105 Del Skrevet 25. november 2006 Hei vennen! Det må jo være litt slitsomt å ha sønnen hver helg, for deg iallfall? Stesønn din er kanskje litt roligere... Enig i at Dansk er fint, det er så søtt språk lissom. Koselig at det er flere som liker det! Hva er planene for helgen da snuppa? Visninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 29. november 2006 Oi oi oi Her har jeg ikke vært på leeeenge Jaja. Har nå begynt å se etter et sted å bo. Har vært på 1 visning og skal på en ny en i dag. Blir så spennende så Gleder meg masse masse. Snakka med banken og vi tror alt skal gå i orden (håper vi hvertfall ) Og jeg er bare gla for tiden. Det er skikkelig deilig. Det er fint vær. Skolen går bra. Kjæresten min er perfekt for tiden *sukk* Å i dag er det godt å være meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. november 2006 #107 Del Skrevet 29. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 2. desember 2006 VI HAR FÅTT LÅN Så nå gjenstår det bare å få leiligheten og Tummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 7. desember 2006 #109 Del Skrevet 7. desember 2006 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. desember 2006 #110 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) GRATULERER SOM HUSEIER VENNEN! Endret 7. desember 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. desember 2006 #111 Del Skrevet 8. desember 2006 kan tenke meg dere er glade nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 4. januar 2007 I dag er det ikke så greit å være meg. Svimmel, syk, mensen, trøtt og har en oppgave å skrive til i morgen på 5 sider og jeg har skrevet 2. Dritt dag! Men jeg skal snart på tuuuuuuur. OG når jeg kommer hjem flytter vi. Så jeg har jo noe å se frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 5. februar 2007 Fy så slapp jeg er skriver jo ikken noe her! Nå er jeg i nye huset til meg og sambo. det er sååååå deilig. han er jo verdens beste mann å ha som sambo og kjæreste da! Helt fantastisk er han! Kanskje han vil gifte seg med meg en gang????!!! men det er vel ikke noe som skjer på leeeenge da nå skal vi sette oss ned å se på film, dette er livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. februar 2007 #114 Del Skrevet 5. februar 2007 Oisann! Her er det lenge siden jeg har stukket innom.... Men alltid koselig å lese om forelskede folk .. Gratulerer med hus forresten. Er det stort? *drømmer også om eget hus..* (men jeg skal ikke klage over plassmangel her i leiligheten akkurat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er så superforelska enda at det er helt merkelig! Huset er 128 til sammen. Da er det med boder og alt. Og 103 i boa. Stort nok for oss to og helge-sønnen! I dag skal jeg vaske, for det har jeg vært litt sløv med så kanskje kjæresten min blir glad når han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. februar 2007 #116 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei vennen! Så deilig å høre at du er så lykkelig! Koooselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 16. februar 2007 Uff, jeg har lyst til å gifte meg å få barn jeg nå. Er helt klar for sånt jeg nå Men det skjer nok ikke på leeeenge ingen av delene. Kunne tenkt meg å bli spurt først da. Men uff......vet det ikke skjer nå. Vil jo at han skal gjøre det når han syns det passer, og tror han syns det er greit å være litt samboere først, og selvfølgelig ser jeg det. Han sier det er greit å føle på en og en ting av gangen og ikke ta alt på en gang! Seff..... er bare det at jeg har så lyst til elsker han såååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 21. februar 2007 Sitter på skolen og er sååååå trøtt. Vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg. I dag skal jeg jobbe og! ikke noe gøy! Jeg vil bare være hjemme i dag. så er det kaldt her så jeg dårlig dag i dag ja........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2007 #119 Del Skrevet 22. februar 2007 Har du hørt historien om de to tomatene som skulle krysse veien? Og så ble den ene påkjørt, og da sa den andre: come on, catch up! (ketchup da vet du... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 22. februar 2007 hihi, den var faktisk litt feslig! uff jeg skal jobbe i dag og jeg jeg blir helt imponert over meg selv, jobbe i går, skal jobbe i dag, og i morgen og lørdag og søndag! helt merkelig. men jeg trenger en ny tlf for min er ødelagt, så det er kanskje lurt å jobbe litt ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå