Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da hyggelig Bethina.

Jo jeg er ensom.

Jeg er jo blitt "venneløs" og det kjennes nå.

Den eneste jeg har å prate med er kjæresten min, ikke at det er en dårlig ting. Men i lengden trenger man andre og.

De vennene jeg hadde har flytta litt hit og dit, og min beste venninne har bytta meg ut mot ei som er singel og prøver alt mellom himmel og jord. Og det vil ikke jeg støtte.

Så da har jeg blitt ensom.

Og det merkes nå når kjæresten min er på jobb og jeg sitter her alene.

Jeg har jo mamma og, men med henne kan jeg ikke sitte å prate om alt.

Så har jeg fått migrene anfall og nå.......slitsomt.

Lenge siden det har skjedd da. Men er skikkelig sliten og skal snart legge meg nedpå igjen. Sov en liten time tidligere i dag. Men det hjalp ikke stort.

Så jeg får heller legge meg til å sove.

Men kjenner jeg meg rett blir vel det en stund til og siden jeg satte meg her.

Jeg er blitt avhengig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt forferdelig.

Kjæresten min som viste meg linken til den unix tingen. Og siden har jeg vært her. Han begynte å lure på om han aldri skulle vist den til meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt forferdelig.

Kjæresten min som viste meg linken til den unix tingen. Og siden har jeg vært her. Han begynte å lure på om han aldri skulle vist den til meg  :ler:

:ler:

Da kan han jo bare skylde på seg selv da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok faktisk venninnen min kontakt og lurte på om jeg ville være med å se på Glomma festivalen. Var egentlig veldig hyggelig å se henne igjen. Men er litt rart og siden vi ikke er de vennene vi en gang var.

Så jeg har fått kjørt karusell og spist kebab, var veldig godt. Nam nam.

Sønnen til kjæresten min var ikke så gla for at han skulle sove på et stort rom helt alene. Så å bli stor gutt er ikke så morsomt alltid. Men det går bra. Skjønner at det er uvant for han. Men protesterer ikke. Så har jeg sagt til han at visst han ikke får sove må han bare komme å hente oss. Og da blir det litt tryggere.

Han er så søt. Veldig gla i han altså. Får veldig lyst på mine egne barn. Selv om han er "mitt" barn han og.

Dere som er i sitvasjonen skjønner.

Så i morgen skal jeg og lillemann finne på noe gøy sammen mens pappa er på jobb.

Visst det er fint vær vil jeg ta med en bøtte på stranden tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn!

Koselig på Glommafestivalen? Der har jeg vært dag også, sett Aunt Mary spille. ;)

Var koselig, svigermor, pappa, svoger og mannen var der også. Kom hjem nå vi... :sjenert:

Jeg er trøtt, skal legge meg nå. *tar meg selv i at det første jeg gjorde da jeg kom inn var å sette meg her* ehh....Jaja. :grine:

Kos deg med stesønn imorgen!

:klem::klem::klem::klem:

*trylle bort migrene anfall!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig kos. Løp rundt og slo hverandre med ballong da den snille peppes pizza damen ga oss en ballong vær.

Var som å være tilbake til barneskolen. KJEMPE GØY!!!!

Så kosa meg jeg. Tokk te koppane og. Ble svimmel........

*migrene borte* :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javist!

Men det går trekt å skrive i den. Føler ikke for å skrive at i "dag har jeg spist 3 brødskiver og laks til middag" :ler:

Så jeg skriver når det er noe "spennende" eller frustrende. OSV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR KOMMET INN PÅ SKOLE! :hoppe:

Weeeeeee

Veldig gla for det.

Men et lite skår i gleden. Jeg kommer ikke til å ha råd til noen skolebøker. Fordi jeg får ikke stipend :grine:

Fordi jeg bor hos mamma. Men jeg har jo ikke råd til å bo borte heller med bare stipend :grine: så jeg skjønner ingen ting hvordan man skal klare seg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffda.. Vet hvordan det er, når det gjelder single venner..

Så trist du føler deg så venneløs.. :klem:

Ikke noen du kan prøve ta opp kontakten med, evt treffe folk steder?

Grattis med å ha kommet inn på skole!! :hoppe:

Der treffer du garantert masse nye mennesker, det blir bra! ;)

Du også har stesønn?

Samme her! Han er 5.

Er litt redd han skal bli megasjalu siden han er så pappadalt... :forvirret:

Men, tiden får vise!

Håper du har en fin onsdag! :klem:

Hvor ofte har dere stesønn?

her er det annenhver helg og hver onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har dere snakket om å få en liten da? :sjarmor:

Hvor ofte er han hos dere?

Syns du det er vanskelig..?

Jeg sliter av og til, at mannen har opplevd å bli far & opplever masse med sønnen allerede, før vi får vår første,..Tungt å svelge men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er hos oss nesten vær helg. Med noen unntak.

Vanskelig....jo.....på en måte er det jo det. Det er vondt at det ikke er jeg som har hans barn. Jeg vil være mor til hans barn. Selv om jeg er kjempe gla i hans sønn. Han har fått opplevd alt det jeg vil ha med mannen i mitt liv. Så jeg er redd for at jeg ikke får gjort det. Er nok mange andre små ting og som jeg har tenkt på men ikke kommer på akkurat nå, Har ikke tenkt på noe enda. Begynner jo på skolen nå og vi har bare vært sammen i et år. Selv om jeg er så verpesyk som bare det.

Ser små vogner over alt. Vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Har dere snakket om baby...? Begynne å prøve? ;)

Jeg har tenkt.. Det som er positivt (må tenke på det) er at det blir totalt annerledes å ha ungen(e) våre boende hos OSS hver dag, at VI oppdrar, og det er våre unger.

Det er spesielt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakket om noe barn nei- Ikke tenkt å prøve heller. Jeg er jo "bare" 21 og begynner på skolen om en mnd. Så det passer seg ikke nå. Men senere vil jeg ha. Så jeg har jo noe å se frem til. Gleder meg masse jeg.

Gleder meg og til det våre barn. For nå er det jo bare hans barn. Jeg vil og ha barn da. Blir misunnelig jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førskolelærer skal jeg bli :)

Så jeg skal gå på HiØ.

Det kan jo bli spennende det.

Kanskje............ :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...