Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Det blir sikkert k jempespennende!! Har en venninne som går på HiO og tar det samme! Hun trives veldig godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :klem:

Håper og jeg kommer til å trives. Er kjempe nervøs. Blir som å begynne i første klasse men mamma skal ikke være med å holde meg i hånden :grine:

Men jeg håper det går bra. Jeg har aldri vært noe skole flink så jeg gruer meg litt til hvordan det her skal gå egentlig. Men jeg får jo hjelp her hjemme da. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå så bra!! Og hvis det blir alt for ille, kan du ha med deg en bamse i veksa du kan tviholde på! :ler: Da blir du i allefall lagt merke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hahah. Det var en god idè. Jeg har nok flere jeg kan ta med. Stappe bilen full av bamser så blir det nok bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lykke til med start på utdannelse. Det er alltid skummelt og spennende på samme tid. :)

Ha en kjempe fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Jeg tror det kan bli flott å studere (igjen :sjenert: ) bare jeg setter godvilja til blir det nok bra. Håper jeg blir kjent med noen nå da. Kanskje jeg til og med får noen venner. Skal jo tross alt gå på skole i 3 år. Er jo litt spennende da.

Håper det blir fag som klarer å fange oppmerksomheten min da så jeg ikke må slite veldig for å komme igjen pensumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer til å stortrives!! Det er jeg helt sikker på! :enig:

:klem: Kos deg i denne deilige sommerdagen!! Og spis mange is!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg nok :sjarmor:

Skal til Hunderfossen nå i løpet av ferien. Så det kan bli flott vil jeg tro.

Gleder meg masse jeg. Selv om vi egentlig skal ha med oss to barn og det er for dem vi gjør det.

Woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Heldige du som skal bli student, du kommer til å få tre fantastiske år, jeg lover deg! Har jobba i tre år nå, og må innrømme at det kribler i meg etter å begynne å studere igjen - hadde det helt topp. Da kommer du sikkert til å bli kjent med nye mennesker og ikke minst få nye venner som er litt like deg, i samme livssituasjon osv - det kommer til å bli bra dette ser du :klem: Ha god ferie da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Hvilken linje skal du ta? Jeg skal gå der neste år, så da har du ei venninne iallfall... :sjarmor:

Ha en knall helg snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du Bethina???

Altså nå til høsten eller er det til neste skoleår??

Jeg skal gå førskolelærer. Hva med deg?

Begynner å glede meg litt nå å komme i kontakt med nye mennesker. Håper det er noen jeg kan reise sammen med. Jeg er litt nervøs. Og gla. Uff. Føles som å begynne i førsteklasse. Men mamma er ikke der til å følge meg. :ler:

Nå er det ikke lenge til jeg skal hjem igjen. Siste ferie det her vel før skolen begynner. Egentlig veldig greit. Savner rommet mitt. For å ikke snakke om senga mi. Den savner jeg skikkelig.

Håper alle har det bra hvertfall. For det har jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Jeg skal nok ikke gå der før neste skoleår jeg... :sur: Vil begynne nå! :ler:

Skal jo ta almenn påbygningskurs nå til høsten. B lir et utfordrende år med skole+ 2 jobber...

Iallfall til å begynne med.

Men, jeg gleder meg!

Hatt en fin ferie????

:briller::briller2::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en super ferie egentlig :)

Men akkurat nå er den ikke så super. Noen har dratt for å besøke noen, noe som egentlig er helt greit, men i vår ferie??? Dette må gjøres fordi noen andre ikke skal bli muggen. Uff. Så jeg er forlatt alene. Noe som hadde vært helt greit hadde jeg vært hjemme hos meg selv. Men men. Jeg får ikke gjort så mye med det. Men jeg blir jo og muggen av det. Unødvendig syns jeg. Kan ikke skrive så mye om det da andre kanskje ser det og blir muggen igjen. Ikke alt er like lett :tristbla:

Men nå skal jeg snart hjem. Skal bli litt deilig det og. Det må jeg virkelig si. Har veldig vondt i ryggen nå så nå vil jeg ha min egen seng. Savner virkelig den. Så savner jeg å dra på stranda. Badcer ikke i Glomma her. Er alt for kaldt. Og tenk om fiskene kommer å spiser tåa mi :overrasket: . :ler:

Nei....nå vil jeg hjem. Nå er ferien over og jeg vil slappe av hjemme. Trodde ikke jeg skulle få så hjemlengsel men det har jeg.

HJEEEEEEEM :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei AMALie!

Takk for "besøk" i dagboken... :) Mente ikke å klage å syte da, hadde bare en litt bad day... :sjenert:

Kjenner meg sååå godt igjen i det du skriver lissom, sånn hadde vi det i Danmark også.

Vi MÅTTE besøke dem og de.... Fordi noen sa at vi måtte osv. Det var jo helt greit, men voksne mennersker BØR kunne bestemme slikt selv synes nå jeg da...

Vi hadde det jo koselig allikevel, men i og med at ferien vår var så knapp så synes jeg vi kunne bestemt selv hva vi ville gjøre den lille tiden vi var der!

Håper det går bedre med deg da...

*trøste*

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det bedre. Endelig hjemme. Sov i min egen seng i natt. Sitter her nå alene med dataen og bare slapper av og koser meg. Er kjempe deilig. Hjemme hjemme hjemme :)

Mitt problem med dette besøket var vel at det var vår ferie og jeg kunne ikke være med i dette besøket. Ikke hadde jeg lyst heller så det er jo greit det da. Men jeg syns det er dumt at slike ting må gjøres i VÅR ferie. Men men. Kjæresten min plaserte pc`n hans i fanget mitt med internett. Så det gikk jo greit. Men det er bare poenget i det.

Skikkelig teit. Men sånn er det nå når enkelte mennesker er skikkelig teite.

Værste er vel det at jeg ikke har noen å sutre til en gang. Jeg kan jo ikke skrive sånn egentlig hva det er fordi visst noen ser det og bli muggen. Kan jo kjenne det igjen.

Og det var så fint vær i går kveld når vi kom hjem. Men nå regner regner regner det. Og det er så grådig urettferdig :tristbla:

Jeg vil ha SOL. Men neida. Har ikke sett sol på snart en uke (litt overdrevent) men like vel.

Håper alle andre har det bra hvertfall.

Skal legge meg å se på tv nå jeg bare for å slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert:

:tristbla:

Hvorfor i F.... skal min kjæreste fikse alt for den fo...pu... kjerr.... :frustrert: ??

:grine:

Jeg er så dritt lei av at ikke ho kan fikse noe selv.

ARG.....

:grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! så det var en ganske fersk dagbok her, så spennende:) Selv om det forrige innlegget ditt ikke var så happy.. Alt ok? Så du skal begynne på HIØ til høsten. Det skal jeg også! Jeg skal gå allmennlærer. Spennende og begynne på noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja humøret går opp og ned. Hele tiden.

Nå er jeg nervøs. Skal gi blod på mandag. Og jeg gruer meg noe helt helt helt helt helt helt helt forferdelig. Jeg har sprøyte skrekk :grine:

Så jeg vet ikke hvorfor jeg melte meg som blodgiver :grine:

Jeg vil ha noen å holde i hånden :grine:

Begynner å venne meg til tanken å begynne på skole nå da. Men jeg vet ikke om jeg skal ta linje eller bredde studie. Vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej lilla gumman..

Kanskje det er varmen som sliter på deg???

Hvilken for p.... kjerring er det han hjelper hele tiden da? :grine:

Vet hvordan du har det...Spesielt hvis det er noe med det jeg tror å gjøre..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er x-kona han hjelper. Noe som egentlig ikke gjør noe. Men ho er jo så hjelpesløs. Alltid er det noe. Mista mange venner sånn vet jeg. Ho skal ha makt over de ho kjenner. Og når da han skal innom der å levere noe. Og vi har avtale. Blir han alltid senere fordi det er ett eller annet da. Og han er så snill og da vettu + at han ikke vil ha noe bråk og sutring fra den kanten. Men nå sist da så satt jeg klar med middagen til avtalt tid. (som til og med var flytta en gang fordi han egentlig skulle rett hjem etter jobb. Men så var det noe papirer som var litt viktige. Helt ok) Og maten min ble nesten ødelagt :grine:

Da ble jeg sint da når han kom. Unødvendig :grine:

Jeg gidder ikke å sloss for oppmerksomheten med ho.........

:sur:

Men han har lovet å bli flinkere til å si nei.

For jeg syns det er litt respektløs overfor meg. Så vi får se da hvordan det går fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...