Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Flinke jobbedamen! :)

Skal jobbe imorgen jeg også, har aftensvakt. Greit å tjene litt penger da. ;)

Imorgen skal vi i begravelse...Gruer meg, selvom jeg ikke kjente personen spesielt godt.

Ooops, må finne frem dress, skjorte, slips og sko til mannen min jeg... Hdde jeg glemt.

Er så kjedelig å stryke klær... :lol:

God natt vennen!

Ps: fått pm?

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke jobbedamen! :)

Skal jobbe imorgen jeg også, har aftensvakt. Greit å tjene litt penger da. ;)

Imorgen skal vi i begravelse...Gruer meg, selvom jeg ikke kjente personen spesielt godt.

Ooops, må finne frem dress, skjorte, slips og sko til mannen min jeg... Hdde jeg glemt.

Er så kjedelig å stryke klær... :lol:

God natt vennen!

Ps: fått pm?

Ingen pm :grine:

Må jobbe litt, må ha ny tlf. Så prøver å spare opp så jeg ikke merker det når det er uke før man får lønning, skal ikke gå ut over hverdagen!

Ja jeg kan ikke stryke klær jeg :ler:

det gjør sambo selv han :ler:

stakkars han er syk så han er hjemme i dag, men jeg må på jobb. usj. jaja. er litt syk selv så det er ikke så veldig gøy å måtte gå på jobb! :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som jobber so mykje, spesielt når du går på skule ved siden av, for det gjorde du vel også? Veldig greit med litt ekstra når ein treng nye ting!

Håper du ikkje blir sjukare, folk overalt har fått influensaen og ligg strak ut, eg krysser fingrane for at eg skal sleppe det!!

Ha eiin fin helg, tross jobbinga  ;)

Ja jeg går på skolen ja :)

håper virkelig ikke heller at jeg blir sykere. Nesten alle som er innom jobben er jo syke og, så jeg føler meg veldig utsatt akkurat nå. :forvirret:

Ha en fin helg du og.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ete c-vitaminer og ta tran  ;)  Eg har kjøpt nokre c-vitaminer til 36,- for 70stk, tyggetablettar med bringebær- eller appelsinsmak. Ein per dag. Og 3 gongar har eg kjent antydning til slakkhet og halsonde, då har eg tatt 4-dobbel dose og vore frisk som ein fisk dagen etterpå :tommel:

Det virker sikkert ikkje alltid og ikkje for alle, men eg fekk tipset av noken andre som det fungerte for so det kan vere verdt eit forsøk  ;)

tran???? :overrasket:

nei det gulper man bare opp. det er ekkelt. men de tyggetabbelettene hørtes morsomt ut :sikle:

når jeg bodde hos mamma kjøpte ho vitamin bjørner til meg to ganger, men så mente ho at det var for dyrt :grine:

de var jo så gode.

hvor kjøpper du de greiene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel bare lete da vel :)

Nå sitter jeg å egentlig skal gjøre meg klar til å dra på skolen, men jeg er så trøtt. Skulle ønske jeg bare kunne gå å legge meg igjen! Men jeg får vel være flink jente å gå på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro på skolen jeg :trene:

flink flink flink :)

er helt matt i dag jeg. føles som om mensen lurer, men det er nok en uke igjen tror jeg. vet ikke helt for det er første mnd på p-piller etter at jeg tok ut staven. har vært flink til å ta pilla hver dag. og vi har besøk, og jeg skulle ha skrevet oppgave men er ikke motivert. er redd for eksamen og det gjør at alt bare blir enda værre virker det som. jeg har glemt alt :tristbla:

uff......tenk om jeg ikke klarer det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på skolen jeg  :trene:

flink flink flink  :)

er helt matt i dag jeg. føles som om mensen lurer, men det er nok en uke igjen tror jeg. vet ikke helt for det er første mnd på p-piller etter at jeg tok ut staven. har vært flink til å ta pilla hver dag. og vi har besøk, og jeg skulle ha skrevet oppgave men er ikke motivert. er redd for eksamen og det gjør at alt bare blir enda værre virker det som. jeg har glemt alt  :tristbla:

uff......tenk om jeg ikke klarer det  :tristbla:

:vinke: Titter innom igjen jeg :)

:klappe: Flink du er! :) Og jeg er sikker på at eksamen går bra :)

Nå vet jeg ikke hva slags p-piller du går på, men tror det er mest vanlig å få mensen rundt den 4-5 sukkerpillen evt. pillefrie dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig bare innom for å fortelle om den fantastiske samboeren jeg har. Lager kaffe mocca til meg :hjerter_rundt:

Første mnd var ikke så bra i forhold til mensen. I dag kom den gitt og jeg er på pille 14. men jeg hadde vel ikke forventa at det skulle rette seg opp første mnd. Det ordner seg nok.

Koselig at noen er innom å leser av og til da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om utrolig dag i dag!

SKulle til oslo med klassen, og da gikk vi forbi deli på grønnland og der hadde de snopet mitt :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

men da vi kjørte hjem ble vi påkjørt av en stor lastebil :grine:

men det gikk greit selv om bilen ikke er mer og samle på, og vi som satt i den måtte ta en lege sjekk.

men vi beholdt hvertfall humoren, så vi lagde da litt liv på legevakta :ler:

nå er jeg hjemme og slapper av.

har fått bursdagsgave på forskutt av kjæresten min, snowboardbriller.

Akkurat som jeg ønsket meg, og de var sååååååå kule.

Han er bare så flink :hjerter_rundt:

Så alt i alt om noen ting har gått galt er jeg veldig lykkelig til sins akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy å være stiv fra nakken og ned å føle jeg ikke kan gjøre noe, men men, det går vel snart over håper jeg.

:grine:

måtte bare skrive det for jeg kjeder meg skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke lovt til å ta massasje......det er visst ikke helt heldig akkurat nå. Men smertestillende ligger da her. Men jeg har en snill kjæresten men han er på jobb! :(

helt alene jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nakken begynner å få det veldig bra. men ryggen er stiv enda. så håper det er over til mandag. har hvertfall fått slappa av en hel masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nakken begynner å få det veldig bra. men ryggen er stiv enda. så håper det er over til mandag. har hvertfall fått slappa av en hel masse :D

Hei. Håper du er blitt bedre i ryggen. Slike "kræsjskader" er ikke noe å spøke med... Ha en fin søndag forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her nå.

Skikkelig dårlig på det her jeg.

Ryggen er bedre. Men jeg kjenner det da av og til like vel. Det skremmer meg litt.

I mellomtiden jeg ikke har vært her har jeg klart å bli 22 år og jo :ler:

Men jeg føler meg eldre :forvirret:

Men jeg tar vel det igjen en gang i tiden. Hihi.

Vi har begynt å se etter en ny bil. Jeg vil ha en nyere bil jeg kan føle meg sikker i. Men det er ikke så lett å finne noe som er spennende nok.

Har sett litt på en ford scorpio, men der lyser abs lampa inni bilen. Så jeg vet jo ikke helt hva det vil si. Men sånn ca. Men vet jo ikke hva det vil koste å reparere. OG er ikke intressert i å betale masse penger for å reparere den.

Blir spennende å se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

I dag har kunstneren i meg kommet ut. Malt bilde til svigers. Men jeg er ikke fornøyd, mens sambo syns det var kjempe fint. Får se på det i morra, kanskje jeg syns det er fint da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...