Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aaaAAAAaaaAA

Nå er det bare noen minutter til jeg må kjøre. Skal gi blod kl 11.10. Gruer meg så mye. Skjønner ikke hvorfor jeg må spise godt før jeg drar, jeg kommer sikkert til å bli kvalm og kaste opp :grine:

Redd :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååå super flink. Jeg har gitt blod og er veldig stolt over det. Enda så redd jeg var. Kjærestepus var og stolt av meg og ga meg en stor klem og fortalte hvor flink jeg var. Veldig fornøyd må jeg si. Redde meg gjorde det :legrine:

*hoppe rundt av stolthet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Har ikke vært her inne på evigheter jeg, alt bra med deg?

Tøffe dame du som gir blod! :tommel:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja"ferien" var helt toppers...Ikke lange turen,men.. Har noen dager fri nå frem til skolestart, men de er lissom fullsatt med noe annet. Skal prøve å iallfall gjøre noe morsomt til helgen tenkte jeg! Kanskje ha noen jenter, eller gå ut e.l..

Hva med deg, gleder du deg til skolen???

Det gjør faktisk jeg, selvom jeg sikkert blir tidsnok lei!

--------------------

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var skikkelig stolt av meg selv. Siden jeg har så sprøyte skrekk. Blodet er ikke så farlig.

Gruer meg litt til skolen jeg.

Er masse å gjøre i huset om dagene. Rydde vaske og ordne.

Føler meg helt utslitt av ingen ting. Skal blir deilig når helga kommer så skal vi prøve å lære minste mann å fiske. Det kan bli hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

tenkte jeg skulle stikke innom å si hei jeg!

tenkte også jeg skulle dra å gi blod, men har ikke klart å få fingern ut enda.

håper du får en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg har ikke gjort noe de siste dagene. Absolutt ingen verdens ting. Er veldig deilig, men det vil si at det er ekstra mye å gjøre for meg nå da. Så nå har jeg vært flink å satt i gang med oppvasken. Så må jeg til byen og hente noen deler for kjæresten min og levere noen papirer. Så skal jeg hente ny potte til min egen bil :sjarmor:

Null hull er visst bra. Min bråker :ler:

Så nå skal jeg prøve å være flink og få rompa opp av sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Såg du hadde titta innom dagboken mi, men har ikke fått tid til å være innom di før nå.. Har slitt med kabellinja her i 1,5 uke, men nå ser det ut som problemet er fikset. Har nå sittet og tittet rundt i dagboken di, og ser du har en stesønn på 4 år. Jeg har også en stedatter, men hun blir 12 år i november.. (jeg er forresten omtrent like gammel som deg..). La også merke til at du skrev at kjæresten din har eks-kone.. (samma her forresten..)... og da ble jeg veldig nysgjerrig på om typen din er veldig mye eldre enn deg..?

Ellers håper jeg at du har hatt en fin dag :) Hyggelig at du stakk innom dagboken min, slik at jeg oppdaget din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går heilt fint å ha en så voksen "stedatter", hun står opp og ordner seg selv - steker seg egg til frukost, og ofte merker vi så vidt at hun er i huset... :ler:

I starten var det litt smårart, for vi visste ikke helt hvor vi hadde hverandre og slikt.. Men det har gått seg til, og vi går bra sammen. Men jeg merker at det er rart å tenke på seg selv om "stemor"... og spesielt rart er det når hun kommer med selvlaget morsdagskort til meg og slike ting.. MEn det er jo også kjempe hyggelig! :) Av og til så lurer jeg faktisk på om jeg forstår jentungen bedre enn pappaen hennes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg:

*ta oppvasken

*rydde badet

*rydde stua

*tørke støv

*støvsuge hele huset

*vaske alle gulv.

*dra å kjøpe pakninger til potta mi (og klemmer)

(*begynne å sku av gammel potte visst jeg får tid, noe jeg tviler på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolen begynner snart og jeg gruer meg :grine:

Jeg har ikke noe lyst.

Jeg får vondt i magen :tristbla:

Og har ikke lyst å gjøre noe som helst.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn!

Har begynt å gledegrue meg litt jeg da... Blir sikkert moro når jeg kommer igang, men jeg kjenner jo ikke en kjeft der jeg skal gå, og egentlig ikke så mange fra denne byen heller... :ler:

Sitter ved middagsbordet sammen med stesønn, han er litt vanskelig nå...Nekter å spise blomkålsuppe lissom.. :roll: Kjenner lunta mi ikke er så lang...

Ikke bare lett med andres barn nei! Men, heldigvis mest koselig da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og kjenner noen ganger at lunta blir litt kort da minste mann ikke skal spise det ene og det andre. Men jeg vet at han kan like det. Men han vil ikke. Han sier han vil ha noe. Jeg lager men så ombestemmer han seg og nekter å spise. ARRG.

Nå er det bare 5 dager igjen. Og jeg gleder meg veldig. Sommerfugler.

Jeg leste artikelen om sex stillinger. Sjøting er oppskryt. Jeg fikk det ikke til :sur:

Men så er det jo ikke noe galt med sex livet mitt heldigvis så jeg klarer meg nok fint nok uten.

På lørdag skal jeg endelig ut å feste, og kjæreste skal være med og. Skal bli så deilig å være sammen med andre og. Gleder meg veldig.

Er lenge siden vi har hatt barnefri. Ikke at det er så ille å ha han. Men å komme seg ut er det blitt veldig lite av da vi har han vær helg.

Får hatt han fra fredag til lørdag da. Blir ikke mye kos men litt.

(mor skal få seg noe så da lurte ho på om vi ikke kunne ha han) :ler:

Det var ikke ordrett. Men vi regner med det :ler:

Blir det litt mer smiling der i gården da.

Nå er det snart sove tid igjen.

Og i morgen skal mamma være med å shoppe litt. Klær til første skole dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det morgen. Og mamma holder på å koke havregrøt til oss :)

Så må jeg vaske bilen hennes :tristbla:

Uff er trøtt og føler egentlig ikke at jeg orker. Men jeg har ikke noe valg.

Men så skal jeg innom fretex og gi bort noen dresser som ikke passer kjæreste lengre (eller så ser dem ut som om de er fra før vi ble født :ler: )

SÅ BLIR DET SHOPPING.

Må finne meg en fin bukse til skolestart jeg.

Fra mammas lommebok :sjarmor:

Jeg visste det var noen fordeler med å bo hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag i dag. Party i kveld. Weee

Hadde minste mann til i dag. Og han sov gjennom hele nattaen. Han begynner nok å venne seg til å sove alene. Det var utrolig deilig.

Holder på å rydde før vi skal dra.

Ordna bilen gjorde jeg i går og. Flink er jeg :ler:

Fikk skryt av kjæreste og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

her kommer en ny sniktitter innom dagboken din. :)

Jeg må jo innrømme at jeg ble temmelig nygjerrig da jeg oppdaget at kjæresten din kommer fra samme sted som meg, er jo ikke store stedet så kanskje jeg vet hvem han er, hihi.. Hvor gammel er han?

Gikk det greit å starte på skolen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...