Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Bare innom å sier hei jeg! Veldig koselig å lese i dagboken din!

Bra at kvelden i går ble velykket da! Tror egentlig at jeg ble litt inspirert jeg! Når jeg endelig får ferie om en og en halv uke skal jeg også prøve å overaske typen med noe liknende! :vin:

Ha en fin dag :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir han helt sikkert fornøyd visst du gjøre det Ariel.

;)

Fikk tlf min på onsdag, etter å ha snakket med posten tusen ganger, de sa at står det at den er i oslo, så er den der, så fikk jeg den dagen etter og det står at den fremdeles var i oslo :ler:

sære menneskene altså. blir irritert at de kan lyge sånn jeg da :frustrert:

Har vært på hyttetur da med noen venner og det var kjempe koselig, men det var godt å dra hjem på lørdag og. Man blir mettet på sine venner og. Så var det så deilig å komme hjem i egen seng syns jeg!

Så nå skal vi være hjemme helt til fredag og da reiser vi nordover på ferie. Blir nok koselig tror jeg.

Må bare skryte av hvor flink jeg har vært i dag, jeg har sortert masse papirer og rydda "kose" hjørne og rydda en masse smått, så selv om det ikke vises har jeg gjørt mye, og det føles deilig. Tenkte å rydde å vaske hele huset før vi reiser på ferie så vi kommer hjem til rent hus :)

Hadde egentlig litt lyst å kunstnerere litt i dag, men jeg følte jeg måtte rydde først. Sambo har vært flink å tatt litt ugress som vokste i buskene våre :)

Og lært minstemann yatzy, de var så søte der de satt :rødme:

Så må jeg huske å ringe søppelmennesker i mora :forvirret:

De tømte ikke søpla vår på fredag så nå har vi full dunk, og vi har ikke fått noe beskjed om at det er utsatt eller noe. Så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har henta den, så skal jeg og spørre om papirsekk og sånn rød dunk til spesialavfall. For vi bruker en del lyspærer og batterier, så jeg syns nå det er greit å sortere når man kan.

Nå skal jeg slutte å skrive å rydde litt til. Ble plutselig mye jeg ville skrive :ler:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med bom i Fredrikstad ja... men håper ting i det minste bedrer seg da, selvom det er kjedelig å måtte betale penger hver gang man skal dit! Kjører ikke så altfor ofte i Fredrikstad, bor litt utenfor (i Råde), men har ønske om å flytte dit når jeg skal flytte ut om et år, så da gjelder det jo meg i større grad da:)

Har ikke hatt noe ferie enda, men bare en uke igjen så er det ferie på meg å! :sol: Gleder meg mye, er fryktelig lei av å jobbe nå. Hadde egentlig ingen store ferieplaner i sommer fordi vi hadde tenkt til å spare til leilighet. Men så ble det ti lat vi bestilte en sydentur for det ;) Reiser ikke før 15 august da så er en stund til!

Du får ha god tur da! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Hørtes deilig ut med sydentur. Har aldri vært i syden så det kunne jeg virkelig tenkt meg. Håper på at vi kanskje kunne tatt en tur til et varmere strøk når det er litt kaldere her, men først av til neste år. Men det får vi se på. Får jobbe masse jeg så kanskje vi får råd. ;)

Sambo har lissom ikke en jobb så man kan jobbe så mye mer enn de timene man har. Men jeg har jo jobb ved sidenav skolen. Så kunne hørt om jeg kunne fått noen flere vakter bare en periode.

I dag har jeg rydda kjøkkenet og støvsuga, så nå er det bare litt igjen før jeg skal vaske gulvet. Men det gjør jeg i morra tenkte jeg :) Så må jeg ta å støvsuge oppe, men jeg tror ikke jeg gidder å vaske der, bruker det så sjeldent at det ikke blir så skittent. Så er det bare nede igjen, og det tar nok heller ikke så lang tid når det er kjempe ryddig, skal bare støvsuge og vaske!

Flinke flinke meg :)

Hatt besøk i dag og av en venninne, det var kjempekoselig at hun tok seg en tur. Lenge siden jeg har sett henne.

Nå sitter sambo å spiller psp ved siden av meg og jeg sitter her, bare kos egentlig syns jeg. Men begynner å bli trøtt så jeg skal vel snart sove

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Nå har jeg til og med bestilt meg ny tlf. Gleder meg masse til å få den. Gikk 1000kr over det jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe for da men. Det får nå heller være :sol:

Gleder meg masse nå til å få den

s500i

Den tlf til høyre har jeg bestilt. Er den ikke fiiiiiiin? *sukk*

Egentlig var jeg bare innom og snikleste, men så så jeg at du hadde kjøpt samme mobil som meg og da måtte jeg bare legge igjen en hilsen. Jeg kjøpte min for en måned siden ca, og er storfornøyd hittil ;)

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke meg lager bursdagsgave til slekten til sambo. Men jeg tror jeg klarte å ødelegge lysformene mine og jeg har ikke råd til nye nå :tristbla:

Stearinen ble litt varm så jeg ser de er ikke helt helt rette lengre, så jeg får se om jeg får ut lysene når de har blitt stiv!

Har aldri prøvd før, men en gang må jo være den første :)

Skal å kjøpe lerret og fordi hun ene som skal ha gave ønsket seg et bilde som jeg var likt det jeg malte til hennes søster når hun hadde bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

Så flink du er da :klappe:

Er du kunstnerisk, du da? Jeg kan verken male eller tegne så jeg er dyktig imponert over de som kan mer enn å lage strekmenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tegne, så jeg maler hverken natur eller mennesker. Bare ting. Bare kunst kanskje. Jeg er kanskje litt kreativ av meg. Syns det er kjempe morsomt å holde på med sånne ting, så venner og familie får alltid noe som er laget.

Er egentig litt tom for ideer på hva jeg skal lage til jul :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
:ler:

Strekmenn, der har du meg, håpløs på tegning dessverre. Kan tegne firkanter og sånt :sprettoy:

:ler:

Jess, det er omtrent så langt jeg kommer også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som er kreativ! Skulle virkelig ønske jeg var det også. Men eier ikke tålmodighet (eller talent for den saks skyld)... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ødela formene mine :sur:

Jeg fikk ikke lyset ut da formen hadde bulket seg :sur:

Men jeg gir ikke opp like vel.

Har vært å kjøpt lerret til et bilde. Kan jeg legge ut bilder nå eller? Er det fremdeles ikke lov. For kanskje jeg kan legge ut bilde når det er ferdig!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene ble skikkelig dårlig. Det første er bare for å vise at det er et langt bilde (40x90x4). Der er jo ikke siste detal tatt med heller. Men hendene er laget av gips og kommer ut av bilder. Er ikke så lett å se, og jeg er ikke noe flink fotograv, men jeg er innmari fornøyd med bildet. Øverst til høyre har jeg to remser med gips strimler, bare en detal, så er det hendene som er i sølv med to hjerter i, så under der har jeg laget en pynte-ting med to hjerter

Så det skal da gis bort selv om jeg egentlig ikke vil gi det bort :ler:

Men skal lage meg selv et stoooooort bilde å ha på soverommet tente jeg. Men vil printe ut bilder av oss som jeg skal bruke som tema! Får se hvordan jeg gjør det. Skal og få printa ut bilder av ting som betyr noe for oss å ha på veggene her. Veldig tomt, men jeg ville vente til jeg hadde like rammer, og nå har jeg fått mange. I forskjellige former og det passer meg perfekt. Bare få ut fingern å gjøre det, men det må nok bli etter ferien, nå strever jeg nok med å klare å lage ferdig bursdagsgaver før vi skal reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hei Glow! :vinke:

Nå er det en liten stund siden jeg var her sist, siden jeg var på ferie. Hun som fikk bilde tror jeg ikke likte det, eller bare innmari dårlig til å si takk på ting. Jeg hukser ikke hvordan hun reagerte på den forgje gaven hun fikk. Men hun er da litt merkelig.

Har hatt en super duper ferie selv om det ikke har vært så mye godt vær. Men det får nå så være. Er fint vær nå her ute så da går det bra like vel.

Forsov meg i dag til en lege time så det var skikkelig kjedelig. Jeg kom på det i natt og stilte klokka feil, så jeg bråvåkna litt før jeg skulle ha time, så jeg hadde ikke rukket å kjørt inn til byen så jeg bare droppa det. Så da er det å prøve å få bestilt seg en ny time, for det er jo ikke så lett der!

:hey:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller bestille via nett eller noe da! Jeg får se. Nå sitter jeg å spiser frokost, tenkte kanskje jeg etterpå skal ta å pusse et gammelt bord som vi har fått. Det er så fint altså! :rødme:

Men jeg er litt redd for regn, men det er jo "bare" å trekke ut markisen, men da blir den bløt og det er kjedelig :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det tar tid å pusse! har nettopp kommet ut av dusjen, jeg var gul over alt jo! Men etter å ha dusja så jeg og at jeg har visst blitt litt solbrent! Men nå er det hvertfall bare å male, tenkte jeg skulle gjøre det i morra før jeg drar på jobb.. Det kommer nok ikke til å ta like lang tid vil jeg tro! Men deilig å være ferdig med pussinga! Stakkars naboen, jeg har jo bråka i hele dag jo med pussemaskinene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...