Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Oi her har det skjedd mye siden sist. Skulle bare ta en tur inom for å spørre hvordan det går, også er du gravid! Det blir nok ikke et lett valg, føler virkelig med deg. :klemmer: Skummelt at man blir gravid på pilla syntes jeg, får litt skrekken jeg å da...

Må jo ønske deg lykke til, samme hva du velger! Ble på en måte litt glad når jeg leste det jeg! Vet jo at du har skrevet litt om at du ønsker deg et barn før, men er kanskje litt annerledes når man brått har kommet i den situasjonen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er helt merkelig!

Jeg har jo ønska (kanskje ønska litt for hardt) men nå så føler jeg bare at jeg ikke vil! Selv om jeg ville før, ville jeg jo ikke med en eneste gang, det er jo noen ting som kunne vært litt bedre nå. Jeg vil jo at vi skal planlegge det og glede oss over det. Og jeg vil egentlig være ferdig på skolen. Og jeg vil egentlig ha fast jobb! Så det er skikkelig vanskelig det her syns jeg!

Føler meg sånn super fruktbar jeg nå! Har jo tatt abort en gang før, da jeg gikk fra p-piller til p-stav var jeg visst ubeskyttet i to uker (men det visste jo ikke jeg) i løpet av de 2 ukene hadde jeg sex 1 gang, og da ble jeg gravid!

Nå har jeg jo gått på pillene, og det er mange ganger vi bruker kondom bare for å gjøre ting enklere! Men like vel............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest av og til hos deg før, men nå er det en stund siden. Ser det har skjedd saker og ting hos deg før.

Vil bare ønske deg lykke til med valget dere står foran nå. Er ikke så lett å bestemme seg alltid. Jeg har aldri tatt abort selv, har ikke barn heller, så har ikke så mange råd dessverre.

Hva med å snakke med Amathea? Du har også tatt abort en gang før, så da vet du jo litt hva det går ut på, om du orker å gjøre det en gang til.

Jeg vet om endel som har fått barn uplanlagt og som ganske unge. De sier at man aldri kan angre på å få et barn, selv om tidspunktet ikke er helt ideelt.

Men er selvfølgelig mye å tenke over økonomisk og ellers...vel, nå ba du vel egentlig ikke om råd heller kanskje. Så tror jeg skal slutte av her...men kommer til å følge med deg, og håper du ender med en avgjørelse som føles "rett" for dere begge, selv om det høres ut som både den ene og den andre situasjonen er håpløs i øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med råd selv om jeg ikke har bedt om det :klem:

siden vi er så usikre som vi er! Men vi snakker om det hvertfall! vi sturer ikke. Og vi ler sammen like vel :)

Så vi ser ikke så dystert på det. Men jeg har funnet ut nå at skal jeg ha stipend ved en fødsel kan jeg ikke få penger fra jobben min. For da mister jeg pengene fra lånekassa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger er ikke alt her i livet, men gurimalla så vanskelig livet kan være uten de! Men det er veldig veldig flott å lese at du har samboeren din opp i dette, og at du ikke står alene om det. Du skal se det ordner seg for dere :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke alene :D

Han er jo bare best! :rødme:

Har helt glemt at jeg skal ha samlingstund og aktivitet i morra, så nå har jeg heller litt småpanikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det i barnehage du jobber i? har du ikke hatt det før? Du har vel jobbet der en stund nå? Er det innenfor et spesielt tema eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer bare! Så er i praksis akkurat nå!

Men jobber også innenfor barnehage og har jobbet.

Tema skal være kropp, og helst noe vi kan lage da vi er på ett hobbyrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke min heller når jeg plutselig føler jeg er i en tidsklemme!

Kom til å tenke på at de kunne ha brukt shell til å lime på ark og få det til å se ut som ett menneske.

Eller åååå ny ide :P

Bruke diverse for å bli ett menneske, bruke tråd f.eks til å lage ett rundt hode og hår. Klippe ut i papir en kropp. Bruke knapper eller shell til øyne o.s.v :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har god plass til å lage en utstilling så har jeg en ide... Hva med å ha store ark (og da snakker jeg om stooore!), og la barna legge seg på arkene, så tegne rundt. Så kan de tegne og farvelegge seg selv, evt bruke shell og div som øyner osv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ideen din var kjempe godt jeg! Kan jo bare ta overkroppen f.eks. Vi er 3 voksne i morgen, så det kunne funket

hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har bestemt oss.

Og vi er gravide er egentlig så gla at jeg kan :gråte:

om det er valget vi har klart å ta eller at det bare er ett valg vet jeg ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...