BitteLille Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 22. juli 2006 Da har vi kommet over i uke 12! Og jeg venter på at kvalmen skal begynde og gi seg! (Nekter å innse at jeg meget mulig blir gående med den lenge...) Jobbet hele uken og det tar masse energi kjenner jeg, kommer hjem og kolapser på sofaen, og legger meg tidlig hver kveld. Merker gubben begynder å synes det er kjipt, men ingenting å gjøre med det. Det blir jo likere etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 22. juli 2006 30 minutter igjen på jobb snart! Så skal jeg kjøpemeg slush! Kjempedeilgi med "is"" i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 28. juli 2006 Da har jeg hørt hjertelyden! Vi fikk bare en liten lurelytt i 10-15 sekunder før luringen "snudde seg vekk"! Gleden blir desverre overskygget av beskjeden jeg nettopp fikk om at min bestemor døde i natt. Gruer meg skikkelig til begravelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2006 #124 Del Skrevet 30. juli 2006 Trist med bestemoren din, men koselig med hjertelyden! Hvordan går det med kvalmen din? Hos meg går det veldig opp og ned. Er fin i flere dager før den slår til igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #125 Del Skrevet 30. juli 2006 Så flott å høre om hjertelyden... Det er fantastisk å høre den! Trist med bestemoren din.... Verden er rar sånn - den lukker en dør for et menneske, og åpner en for et annet... (om noen mnd...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 31. juli 2006 Ephemera: har faktisk ca en dag i uka jeg ikke spyr! Så det er forhåpentligvis på vei vekk! (Håper jeg!) Bra å høre kvalmen din også tar seg fri innimellom! Fryktelig godt å kunne fungere normalt innimellom! Crash: Hjertelyde er utrolig ja! Helt merkelig å ligge å høre den som er inni magen! Gelder meg til ul så vi får sett h*n også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. juli 2006 #127 Del Skrevet 31. juli 2006 Huff, stakkar... spyr du ennå?? Jeg har heldigvis til gode å spy da (bortsett fra den natta jeg lå over toalettet med fingrene i halsen, men ikke hadde noe å kaste opp). Håper du blir kvitt kvalmen snart, ja. Du må nå ha gått ned mange kilo i vekt? Det som er litt irriterende med meg, er at jeg får så lyst på usunn mat når jeg ikke er kvalm... Men jeg fortjener jo å unne meg litt godt også, så får jeg heller skjerpe meg litt senere Heldig du som har hørt hjertelyd! Jeg skal til legen på fredag og kanskje han vil prøve å høre den da? Uansett skal jeg på UL neste tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg burde ha gått ned i vekt, men nei da... Har måttet sluttet å trene, og da holder den seg vist uansett! Tror egentlig det er like greit at det har kommet ut, for da har du en liten stund uten kvalme, istede for å gå kvalm konstant! De kommer nok til å prøve, legen min sa at han skulle prøve, men at vi mest sannsynlig ikke kom til å høre noe ennå. Men med en gang han satte den på magen, så hørte vi den! Og så flytta han dingsen litt, og borte var den! Privat ul du skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 31. juli 2006 Spis det du har lyst på du, kiloene får vi bekymre oss over etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. juli 2006 #130 Del Skrevet 31. juli 2006 Nei, jeg skal på UL på sykehuset. Legen henviste meg fordi jeg er litt bekymret for downs syndrom... (Er det ikke det ene, så er det det andre med meg... ). Men i alle fall så skal de undersøke det skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #131 Del Skrevet 31. juli 2006 Blir godt for deg da, man slapper mye mer av etter å ha sett nurket! Selv om det var tidlig vi var på innvendig ul, så vet vi at det er der, og at det ligger spreller inni der! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #132 Del Skrevet 31. juli 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 9. august 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Må slenge inn noen ord, siden jeg er flinkere til å lese i andre sine dagbøker, ennå å skrive i min egen... Forrige fredag var jeg i min bestemors begravelse, som faktisk gikk veldig bra, det var en fin dag. Slet litt med at det var veldig varmt men. Spyingen har begynt å avta! Når kommer det som regel bare en gang om dagen! Håper det blir mindre av det og! I bytte har jeg begynt å få hår på magen (til min kjæres store bekymring, for han er redd det ikke forsvinner igjen ), og må på apoteket i dag, for jeg har selvfølgelig gått potte tett. Begynder å ha vond i magen av forstoppelse, så det er vel på tide å gjøre noe med det... Ah, alle disse sjarmerende tingene som kommer med en graviditet! (Som selvfølgelig absolutt er verdt det!) Endret 9. august 2006 av BitteLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 9. august 2006 Forfatter #134 Del Skrevet 9. august 2006 I går var vi på Ikea og så på stellebord! Litt merkelig egentlig, vet liksom ikke hva JEG skal med det, meeen de påstår nå at det kommer en som trenger det... Tenkte på en sånn komode med stellebord på toppen. Vet ikke om det er litt tidlig å kjøpe ennå, men min kjære mor har gått litt amokk med klær og utstyrs-kjøpingen, så det hadde vært greit å hatt et sted og lagt det, og vi har heller ikke råd til å vente og kjøpe alt utstyret på en gang... I tillegg har jeg fryktelig lyst på en sånn babywacher, for å måle hjerteslagene til nurket fremover, men vet liksom ikke om det er en ting som trengs, annet enn for å berolige meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 10. august 2006 Forfatter #135 Del Skrevet 10. august 2006 Hm, i dag oppdaget jeg hvor trange klærne mine begynder å bli... En topp og bukse som altid har vært vide til meg, satt plutselig som smurt på, og jeg måtte ned i mammaklær posen og finne meg en bukse... Den er i str small da, så den passer og ser ut som en vanlig bukse, den har bare litt ekstra plass til magen. Hm. Synes det er litt tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 21. august 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 21. august 2006 Da har vi sendt hunden til avlivning. Det er det jævligste jeg noen gang har gjort. Jeg har vært hjemme og grini og spydd i hele dag, og stakkar gubben begynte å gråte han og når han kom hjem. Vi vet vi må gjøre det, for hun har blitt gammel og blind, men det er ikke noe enklere for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. august 2006 #137 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. august 2006 #138 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 25. september 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 25. september 2006 He he, jeg er vist ikke vært så flink til å skrevet her inne i det siste... På lørdag ble det vognkjøp gitt... Vet liksom ikke om det er tidlig eller ikke ennå, men salg er salg! Det ble en slik: http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Duovo...vogn?ProdID=750 Har ingen erfaring med vogner, men liker den pga god og stor bag! Betalte 5000,- for vogn med trekk og stelleveske. Aner ikke om det er en grei pris eller ikke, men det er det billigste vi har sett til nå på vogner vi liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. september 2006 #140 Del Skrevet 25. september 2006 Gratulerer med vogn! Syntes det hørtes ut som en veldig bra pris jeg! Skal godt gjøres å få den pakka noe billigere enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå