Gå til innhold

Bittelilleboka


BitteLille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er på jobb, og de vet ikke jeg er gravid. Jeg sitter her med tårer i øynene og håper ingen kommer inn på kontoret mitt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Slitsomt!... Du får gå på do igjen hvis du ikke klarer å sitte der..

Håper du får time hos legen idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Time i dag ti minutter på tre, for å "snakke". Tror ikke jeg orker det, vil bare hjem og legge meg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal ta den timen, men jeg skjønner godt at du føler for å dra hjem fra jobb. Du kan jo si du er blitt syk? Skyld på kraftig hodepine eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitte Lille, det høres akkurat ut som det jeg sleit med i starten, Jeg blødde litt hver eneste dag i to uker og holdt på å bli gaaaaal. Viste seg å være harmløst. Gå til legen, de er så flinke med sånt. Da får du skikkelig svar. Krysser fingre og tær for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! :klem:

Ble beroliget hos legen, det skal han ha, flink til å få folk til å slappe av! Blør litt ennå, men heldigvis ikke så mye som i formiddag!

Det var helt forjævlig å se på papiret, det var liksom bare bekreftelse på det jeg går og er redd for! :tristbla:

Legen sa at så lenge jeg ikke hadde smerter var det håp. Hvis jeg fikk det, måtte jeg ringe med en gang.

Så kom han sannsyligvis til å ta en tidlig ultralyd.

Så var det marsj hjem og ta det med ro, holde sofaen/senga noen dager helst.

Tar egenmeldig til over helga, fire dager i ro for lillefrøet å få et bedre feste forhåpentligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitte Lille, det høres akkurat ut som det jeg sleit med i starten, Jeg blødde litt hver eneste dag i to uker og holdt på å bli gaaaaal. Viste seg å være harmløst. Gå til legen, de er så flinke med sånt. Da får du skikkelig svar. Krysser fingre og tær for deg...

Det må ha vært fryktelig slitsomt! :klem:

Håper jeg slipper det! Hvordan ble du fulgt opp av legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til skrankedamen:

Man sier ikke "enten går det greit, eller så blir det en spontanbort og den må bare få gå sin gang" nå en nygravid ringer i fortvilelse med blødning.

Jeg begnynte å grine i telefonen til henne, for det var ikke noe forklaring, ikke noen "mangen blør til og begynne med".

Nei da, bare "spontanaborter må få gå sin gang".

Til slutt spurte jeg rett ut hva det var hun mente jeg skulle gjøre, skulle jeg sitte her og vent, og så teste i morgen om jeg hadde mistet eller hva?! Hun fant ut at jeg burde nok snakke med legen...

Møkkakjærring. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh... jeg har vært så spent at du aner det ikke!!

Jeg håper virkelig at dette går bra! Slapp av så godt som mulig og hold senga og sofan ut uka :Nikke: Vær litt prinsesse og rør deg minst mulig!

Må jo også si at redselen min ble enda sterkere når jeg leste dette om deg idag. Jeg tror jeg kommer til å besvime hvis jeg ser blod på papiret. (Kjære Gud, vær så snill og ikke la det skje!!).

Men kjære lille du... jeg krysser alt jeg har for deg!!!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... så bra at det gikk bra! Ble skummelt å lese nedover i dagboka di.

Gratulerer med spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren i magen! - Du har en spennende tid i møte!

Forstår godt at du gleder deg til å komme over uke 12 - det er den første og veldig store milepælen! - Likevel: I det man bestemmer seg for å prøve å bli gravide kan man bare glemme å være uten bekymringer. - Først er man bekymret for å ikke bli gravid, så er man redd for å miste, så er man redd for handikap, så er man redd for mange andre merkelige ting - og så begynner man seg å grue seg litt itl fødselen...

Men du og du, så fantastisk det er!

Du er jo kjempeheldig om du ikke er kvalm da!....Jeg hadde ingen plager gjennom hele svangerskapet, og satser på det samme om jeg skal satse på et småsøsken en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...