Gå til innhold

Bittelilleboka


BitteLille

Anbefalte innlegg

Det må ha vært fryktelig slitsomt!  :klem:

Håper jeg slipper det! Hvordan ble du fulgt opp av legen?

Jeg ringte til legen to-tre ganger da det bare blødde litt hver dag. Fikk beskjed om at det var kjempevanlig og at så lenge jeg ikke hadde smerter var det stort sett greit. Så blødde jeg plutselig masse en dag og ble livredd. Da fikk jeg time på dagen og ble sendt på innvendig UL dagen etter. Da var jeg 6+5, så da mente legen at de burde kunne se hjertet slå hvis fosteret var på plass.

Kom på sykehuset og var sikker på det var tomt der inne, men alt var i orden. Jeg hadde en liten blodansamling der inne et sted, utenfor livmoren, som hadde lekket. Helt harmløst. Etter det har jeg ikke blødd en dråpe. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle tips og svar! :klem:

En utrolig god støtta og ha dere!

Er hjemme i dag og gjør minst mulig, tar det bare med ro! Sluttet og blø i går kveld, så nå har jeg på følelsen at alt går bra! Ikke hatt noen smerter! (Annet enn luft :rodme:... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du var hysterisk i det hele tatt igår! Hvis noe sånt skjer med meg (Kjære Gud, ikke la det skje!), så skal du få se ei jente som er hysterisk!! Jeg hadde muligens besvimt av skrekk og hadde i tillegg kastet meg i en drosje til sykehuset og ropet og skreket om å få hjelp. Huff, jeg grøsser bare ved tanken.

Kjempefint å høre at du har sluttet å blø! Men husk å ta det med ro likevel nå. Jeg synes du skal holde senga og sofan resten av uka og la spiren få bare fred og ro. Det jeg prøver å tenke på, er at det ikke er bra for babyen at mamma bekymrer seg, men det er jammen ikke lett å la være??

Dette går nok bra skal du se! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Ephemera!

Har tilbragt store deler av dagen på sofaen nå, så håper det hjelper litt jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog så sitter jeg nå her på jobb da... Da jeg egentlig skulle hatt fri og slappet av...

Plutselig var det ei som ble sagt opp i går, og da får jeg med en gang mye mer ansvar, og kanskje har jeg sjans på å få fast ansettelse...

Må bare ta det mest mulig med ro på jobb, uten at de oppdager at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle det, men så ble det krise på jobben.

Så nå blør jeg igjen... :tristbla:

Jeg får bare komme meg hjem og ligge med bena i været. Dette blir gøy hvis det skal være sånn hver gang jeg beveger meg..

Vet liksom ikke hvordan jeg skal få forklart at jeg må hjem tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Bare si at du er daarlig, de trenger vel ikke vite eksakt grunn! Haaper du faar hvilt deg og at dette gaar over slik at alt er bra med spiren din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg folkens!

Har roet meg når det gjelder blødningen, virker som den kommer når jeg har vært aktiv, og det stopper ganske raskt. Velger å se på det som bare noe som kommer når livmoren blir "ristet litt på", og ikke noe farligere enn at jeg må ta det mer med ro.

Jeg har ikke hatt noe vondt når de kommer, og da føler jeg meg mye tryggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Gratulerer med graviditeten Bitte LIlle! :hoppe:

Alltid så kjekt når andre slitere får det til! :klem: Vi brukte også noen år på å få klaff.

Lykke til med svangerskapet! :klem: Håper det ikke kommer mer blødninger, men at alt er vel med den lille spiren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei BitteLille! Jeg sender deg mange varme og gode tanker, og så må blødningene snart gå over. Ta det med ro jente, ikke stress. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt fra på jobben. Mye bedre å i ettertid, om det skulle gå galt, at du ikke får dårlig samvittighet for at du gikk på jobb og blødde. Det ordner seg nok. Hold deg hjemme en stund, og som alle andre sier, rug på sofaen og se på tv eller les en god bok! Lykke lykke til :klem:

Skal følge med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...