Gå til innhold

Bittelilleboka


BitteLille

Anbefalte innlegg

Innom og skriver litt, formen forsatt dårlig og har vært sykemeldt siden 1 oktober. Har gått opp to kilo som jeg mistet igjen i løpet av et par skikkelig dårlige dager. Fikk høre hjertelyden på torsdag og det var godt (148)! Endelig et lite bevis på at det er liv der inne! Så blir det ordinær ul om 10 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg! :) Men ikke godt at du er så dårlig da... håper du snart blir bedre nå! Også håper jeg du oppdaterer oss når du har vært på UL!! Ønsker deg masse lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Sliter enda med kvalme og oppkast, sykemeldingen min går ut neste uke, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst til å i hvertfall prøve, selv om jeg vet hvordan det kommer til å gå...

Har rukket å vært på to ul'er i løpet av desember, første gangen var for tidlig til å få sett alt, og andre ble ordinær. Alt viste ei frisk og fin lita :babyjente: !!!

Termin ble satt til 22 mai.

Må inn igjen på en ul til i midten av mars, da det viste seg at morkaken ligger forran. Da selvfølgelig kant i kant med utgangen, så det må sjekkes at den forhåpentligvis blir med opp og bort ifra den ettersom livmoren vokser.

Merker ellers liv hver dag nå, og det er godt!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Så godt å høre Bittelille :klem: Ååååå :rødme: ei lita :babyjente:

Trist at du er så dårlig da :troest:

Masse :klemmer:

:klemmer: Tusen takk!

Her går dagene i soving, spying og forsøk på å spise mat. Kommet langt, får lov til å spise knekkebrød på dagtid, og nesten hva jeg vil på kveldstid. :) Så lenge jeg ike bryter regelen på dagtid kaster jeg omtrent ikke opp! Hurra!

Jeg er veldig spent på hva aktivitetsnivået på lillesøster kommer til å bli, hun turner hele dagen lang i magen hvertfall! Husker lillemor bare drev på om kvelden!

Ellers så har noen byttet ut den snille medgjørlige lillemoren min med en toåring som trasser, sutrer og krangler på nesten alt... Bare å glede seg til det kommer en baby i tillegg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kjapp oppdatering!

Fremdeles sykemeldt, rundet tre kilo + nå, hvor lenge det enn varer. (Går ned i dårlige perioder).

Lillesøster turner hele dagen i magen, så hun virker fornøyd! Venter spendt på 19 mars og ul for å sjekke om morkaken har flyttet på seg så jeg slipper keisersnitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Termin i dag, og NULL tegn på at babyen har tenkt seg ut. Jeg er leeeeeeeei... :murvegg::grine::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper lillesøster kommer snart

:klemmer:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En dag på overtid bestemte lillesøster seg for å komme! Gikk med svake rier hele lørdagen, reiste inn på sykehuset på ettermiddagen og 4,5 time senere var hun ute! Vitale mål ble 3070 g, 49 cm lang oh 34 Ho! Så da er familien komplett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hehe,her var det lenge siden det var skrevet noe! Lillesøster er jo blitt to og et halv år! :fnise:

Tok vist på å bli tobarnsmor! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...