Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest singel!

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 og har hatt sex med 6 stk. Det er alt for høyt tall synes jeg, to av dem var one night stands, en var ufrivillig, to var trekant (Exen(på en måte) og kompisen og en var en type. Litt av det hadde kanskje med dårlig selvtillit å gjøre, men ellers er det stortsett det faktum at jeg er glad i sex. Det er ikke ett antall som folk flest respekterer i min alder, men jeg ser på meg selv som moden og seksualt ansvarlig for alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ingen. Er gutt og 24, om et par uker 25 (!). Har heller aldri vært forelska, noe som for min del nok spiller en rolle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

er 29 å har hatt sex med 2.... har vært samboer i 8 år og endleig gidtet vi oss på lørdag... så jeg holder meg fint til min kjære....

og den andre var når vi 2 hadde et opphold for å se hva vi egentlig ville for rundt 9 år siden..... må si jeg har vært flink.. er stolt av meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 og har hatt sex med 6 menn og 2 kvinner. giftet meg for 4 år siden og møtte mannen for 7 år siden, så bortsett fra kvinnen har det stått ganske stille på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
jeg er 39 og fikk lyst på en nå...Så hvis noen vil ha en til så kan de si ifra:-) Mann

Tror ikke noe her er så dumme og ukritiske. Dette er tross alt kvinneguiden, ikke "hvem er totalt idiot i dette landet her.no".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluesmekker

En og han er jeg sammen med ennå. Forhåpentligvis blir det bare med ham :) Er snart 20 (yay, rundt tall, bushta!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

29 år og har vel rundet 20.. Burde vel angre på en del av de, men orker ikke bruke tid på det. Er i fast forhold nå, og håper det varer. Sex er jo aller aller best når man kjenner hverandre, og vet hva den andre vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg er 26 og har hatt sex med 6 menn og 2 kvinner. giftet meg for 4 år siden og møtte mannen for 7 år siden, så bortsett fra kvinnen har det stått ganske stille på den fronten.

Mannen min hadde heller ingen før han traff meg. Han var 22 og jeg var 17. Nå har vi vært gifte i 16 år, og har hatt bare hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen. Er gutt og 24, om et par uker 25 (!). Har heller aldri vært forelska, noe som for min del nok spiller en rolle her.

Feil sitert i stad. det er dett inlegget ville sitere.

Mannen min hadde heller ingen før han traff meg. Han var 22 og jeg var 17. Nå har vi vært gifte i 16 år, og har hatt bare hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Jeg er 18 og ha hatt meg med 2 stykker, debuterte da jeg var 13... (øh...)! Den andre jeg hadde meg med er jeg sammen med enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...