Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest singel!

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er rart at folk har sex med personer de ikke er sammen, eller kjenner veldig godt. Trukke jeg hadde greid å ha sex med en jeg ikke var veldig glad i...

Det der takler ikke jeg heller... Kan ikke være noe særlig, man må vel bli ganske kald rundt hjerterøttene etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan det ha noe med utseendet å gjøre?

Tror heller det har mer med å gjøre hvor villig man er til å hoppe i seng med hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 32 år, og har hatt sex m ca 40, dette er både menn og kvinner. debuterte når jeg var 13-14 år, og ungdomstiden min var noe vill... ikke videre stolt av det, men ikke noe jeg kan gjøre for å endre fortiden min...

De siste 5-6 årene har jeg hatt tre partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så få dere på kvinneguiden har pult. trodde det var mer normalt med en 7-8 partnere. det sies så at gjennomsnittet på den vanlige mann ute i gata er 7 stk tror jeg.

selv er jeg 24 og har hatt sex med 8. og flere blir det nok. sex er deilig (med kondom). ;) kan det ha noe med utseendet å gjøre?

Ja, det henger helt klart sammen med utseendet. :ler:

Regner dere med alt fra fingring og oppover her eller? Regner liksom ikke med sånt, da hadde jo tallet blitt skyhøyt...

Er 41 (kvinne) og har hatt samleie med 18 stk. Har vært i faste forhold i tilsammen 20 år.

Har ikke telt med folk jeg har rotet med jeg heller, men det er nå ikke nødvendig å dra en Bill Clinton heller da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg debuterte som 17 åring og ni år senere møtte jeg min mann. I årene imellom har jeg hatt noen og femti partnere. Kunne hatt flere og kunne selvfølgelig også hatt færre uten at det hadde gjort noe. Angrer ikke, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke var flinkere å beskytte meg mht sykdommer. Har vært utrolig heldig og ikke pådratt meg noe som helst. Egentlig så burde jeg ha fått alt som er på "listen" med tanke på hvor uforsiktig jeg var :tristbla:

Jeg blir ikke flau over anntallet, men gremmer meg skikkelig over at jeg ikke passet bedre på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det der takler ikke jeg heller... Kan ikke være noe særlig, man må vel bli ganske kald rundt hjerterøttene etter hvert?

Hjertet er vel ikke det organet man bruker mest når man puler! Ikke jeg ihvertfall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertet er vel ikke det organet man bruker mest når man puler! Ikke jeg ihvertfall...  :ler:

Deep throat, honny. Deep throat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Debuterte som 20 åring, og har kun hatt en partner. Er nå 22 og håper og tror dette holder resten av livet. (Er kvinne om det var av interesse for noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjertet er vel ikke det organet man bruker mest når man puler! Ikke jeg ihvertfall...  :ler:

Jeg vet ikke hvordan det er for deg, men når jeg har sex med noen gir jeg av meg selv... For meg er ikke sex bare sex, det er noe jeg gjør sammen med ei jeg er glad i! Hvis en har sex med 50 fremmede personer, så tror jeg faktisk at det gjør noe med deg, hvis man ikke er flink til å holde hjertet kaldt og hardt slik at ingen følelser blir involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er 23 og har hatt sex med 10 stykker. 3 langtidsforhold og 3 korte forhold, og resten onenightstand :)

Ikke så ille det vel, verken ene eller andre veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...