Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest singel!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann på besøk_*

Jeg er en mann på 38 vel har ligget med 12-15 stykker. De siste 13 årene har jeg bare hatt en.

Uansett, det som er litt moro å lese ut av tråden, er at det synes å være et misforhold mellom antall partnere som menn og kvinner oppgir. Nå har jeg alltid mer tiltro til det kvinner mener om akkurat dette, siden jeg er mann selv, og lurer litt på hvem kvinner disse mennene med 80-90 partnere egentlig ligger med?

Da jeg var ungkar og spellemann, var jeg ansett å være både kjekk og pen, hyggelig og spennende - men det var da ikke sånn at jentene lå langflate med skrevende ben likevel.. Dette var før AIDS og andre bokstavkombinasjoner var noen som helst trussel mot heteroseksuell hygge, dengang var det noe som bare rammet sprøytenarkomane og homoseksuelle, men likevel var det da ikke SÅ lett å komme i buksene på jenter.

Uansett, de av dere som ærlig innrømmer å ikke ha debutert, står det virkelig respekt av. Jeg hadde ikke turt å innrømme akkurat det til noen, så STÅ PÅ og lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det ligger på rundt 15. Syns det er alt for mange egentlig. Er 31 år nå.

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 og har hatt sex med 26 menn og en kvinne, men har holdt meg til samme mannen de siste 10 årene. Så alt for mange ons mens jeg var tenåring... Men gidder ikke å angre på noen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27. Siste 7,5 årene har jg kun hatt sex med min mann. Men før det hadde jeg sex med endel. Har faktisk ikke telt og gidder ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

er 27 år, har hatt 24 partnere, men har vært i et forhold siste 7 årene, (med da kun han som sexpartner) så en kan godt si jeg hadde en vill ungdomstid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...