Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest singel!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha!!! Tøser!! :)

Jeg syns det er rart at folk har sex med personer de ikke er sammen, eller kjenner veldig godt. Trukke jeg hadde greid å ha sex med en jeg ikke var veldig glad i... Har hørt det er ganske uvanlig når man er gutt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har hatt sex med 9-10 stk. To av dem var jeg i langvarig forhold til (6 og 11,5 år)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 35 stk. Noen kunne jeg vært foruten, men jeg angrer ikke. Gidder ikke å bruke tid på angre på noe jeg ikke får gjort noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc
Haha!!! Tøser!!  :)

Jeg syns det er rart at folk har sex med personer de ikke er sammen, eller kjenner veldig godt. Trukke jeg hadde greid å ha sex med en jeg ikke var veldig glad i... Har hørt det er ganske uvanlig når man er gutt :-P

Ja, det finnes ikke mange som deg der ute (og det var ment som et kompliment om du ikke skjønte det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Merkelig egentlig... ser ut som mange ligger mellom 1 og 10, nesten ingen mellom 10 og 20, og endel som har 20 og langt videre oppover. Mange som har få, endel som har mange, og nesten ingen imellom.

Er det sånn at når man begynner å komme opp i et "anstendig" antall så blir det en besettelse eller noe?

Eller kanskje de som er opptatt med å "øke scoren" sin har andre ting å gjøre enn å sitte og poste på et forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nok. ;) Talte opp i fjor, men husker ikke helt nøyaktig. Har vel så vidt runda tjue, og det greier seg nå. Er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 og har hatt sex med 5 (teller ikke med de jeg har rotet med). Hadde nok hatt sex med flere om jeg ikke hadde hatt tre langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

så få dere på kvinneguiden har pult. trodde det var mer normalt med en 7-8 partnere. det sies så at gjennomsnittet på den vanlige mann ute i gata er 7 stk tror jeg.

selv er jeg 24 og har hatt sex med 8. og flere blir det nok. sex er deilig (med kondom). ;) kan det ha noe med utseendet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 23 år og har hatt sex med 7 stk.

Kunne nok vore foruten etpar av dei, men angrar ingenting heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Regner dere med alt fra fingring og oppover her eller? Regner liksom ikke med sånt, da hadde jo tallet blitt skyhøyt...

Er 41 (kvinne) og har hatt samleie med 18 stk. Har vært i faste forhold i tilsammen 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumina

debuterte ganske tidlig, og hadde mange da jeg var yngre. Hadde nok med dårlig selvtillit å gjøre...!?

Siden debuten i 14års alderen har jeg hatt 15 stk..

De siste 3-4 årene har jeg vært (og er) i forhold og har kun hatt en :)

- er 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Iallefall rundet 50stk......... i en alder av 31år.

Men så MÅ jeg ha sex ofte også da....... 3dager uten sex og jeg holder på å gå på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å fintelle har jeg hatt mellom 20 og 30 stk. Dette var fra jeg debuterte til jeg fant han som nå er min eks. Jeg er 36..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...