Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest singel!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest singel!

Bra å se at det ikke stod så ille til som jeg trodde :) trodde jeg hadde få jeg;men har jo ikke det egentlig da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik start så vegrer man seg fort for å komme med et tall på 2 siffer.

Men er ikke kjent for hemninger så: er 25 og har hatt sex med mellom 10 og 20 stykker.

Og joda, jeg har kontroll over hvor mange.

Må vel kanskje sies at har vært i et forhold på 5 år hvor han var den ene. Og sexen har stort sett vært forbeholdt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Er 28, har hatt sex med 6. Har ingen planer om å øke antallet, for jeg har det veldig bra i det forholdet jeg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mannen_*

Er 32 og har hatt sex med 80-90 stykker. Vet ikke antallet eksakt, men angrer uansett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har hatt sex med alt for få!

Det betyr flere år som singel og veldig lite sex i de periodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

25 år og har hatt sex med 16 stk siden jeg mista møydommen som 16-åring, det er da også inkludert de jeg ikke har hatt samleie med. 3 langvarige forhold, 2 sommerflørter, 1 nesten-sammen, 2 jenter, 1 elsker og 7 ons... Og flere blir det forhåpentligvis ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og har hatt med fire..

Skulle ønske det bare var med en..!

Vet ikke om jeg angrer på noen, men skulle ønske jeg ikke hadde hatt med to av de..

ONS og HELT unødvendig! :tristbla:

Endring: 20 faktisk! Her flyr tida må jeg si. Blir 20 i august! ;)

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Je huser itte....

Men de siste 14 årene har jeg hatt èn kar hehe....

Men før jeg ble "godt gift" var jeg som sommerfuglen....hist og pist. Husker ikke antall...kanskje noen og 20 fram til jeg var 21 år? Ca 3-4 ONS'er. Bare EN kan jeg med hånda på hjertet si va goooood - resten bob-bob...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jente23

Huff....føler meg litt annerledes enn andre her jeg no.

Jeg er 23 år og har hatt sex med 38 stk, 2 jenter og 36 gutter siden jeg var 15 år.

Har skrevet en liten liste for å holde oversikten til og med etter å følt at jeg har mista oversikten.

Er noen jeg har angret på (fylla har skylda) så er det jo den teite greia jenter har ved at de ofte vil føle at noen vil ha de og få oppmerksomhet. Heldigvis har jeg no bare hatt 1 på ca to år, min elskede. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...