Gå til innhold

Alléen fortsetter..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her nytes sommeren til det fulle skjønner jeg. Reker og hvitvin er så deilig, og lange kvelder på terrassen er kjempekos!

Så bra at bildene ble fine, det er jo et minne for livet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting å glede seg til i helgen:

:) Grilling med festlige slektninger i ettermiddag/kveld, i høye og luftige omgivelser.

:) Venninne som kommer på besøk med medbrakt frokost i morgen - kjempekoselig. Skal deretter sminke og sette opp håret hennes til bryllupet hun skal i senere på dagen. Jeg elsker sånt, og håper bare jeg får det bra til! Hun har en nydelig kjole, og tenkte kanskje kjøpe noen blomster i samme farge som vi kan bruke.

:) Båttur med gode venner - og forhåpentligvis litt bading også.

:) Invitert i venninnebesøk om kvelden, lage og spise middag sammen med to venninner.

:) Kanskje begynne på takkekortene - iallefall snart.

:) Tilbringe litt tid med min kjære i slutten av helgen, bare oss to.

Det ser jeg nok aller mest frem til :hjerte:

Jeg blar i blidene flere ganger om dagen, Amity! Prøver plukke ut tre stykker som vi skal ha i en lekker ramme jeg kjøpte nylig - men ikke helt sikker enda. ;)

Skrevet

Det hørtes ut til å bli en bra helg, det. Kos deg!

Skrevet

Det ble virkelig en bra helg, abelille.

Nå er tirdag allerede godt i gang her, har hatt en fin dag hittil i grunnen. Litt manglende arbeidslyst og mange tanker i hodet, men prøver å ta meg sammen så godt jeg kan. Har sjekket litt blogg-muligheter, men ikke funnet noe som har sett sånn helt ideelt ut enda - og ikke minst må det være enkelt å bruke... :sjenert:

Foreløpig henger jeg nok på Kg altså, og det er jo hyggelig her. :)

Jeg har kommet i gang med takkekortene nå, og jeg koser meg faktisk litt med det. Sikkert fordi jeg har hørt mange klage sånn over den biten at jeg virkelig har gruet meg - men foreløpig har det bare vært koselig faktisk. :ler:

Ikke så ofte jeg skriver for hånd lenger, og dessuten er det fint å kunne skrive en liten hilsen til alle de som husket på oss den dagen.

Har enda et godt stykke igjen, og har ikke fått sendt ut noe enda.. Men er i hvertfall i gang!

Gjest Wasabi
Skrevet

Hei kjære deg!

Så herlig helg du har hatt! Og supre ting som skjer på "hjemmefronten" ;) , jeg er imponert!

Jeg koste meg også med takkekortene etter bryllupet vårt, det var en fin måte å mimre på! Er sikker på du kommer gjennom alle 160 (!) med glans!

Ønsker deg en herlig uke og så må du bare gi et pip når du vil komme på besøk, her går jeg litt i ørska men mannen er mye på jobb denne uka og jeg har få planer - og det gjelder forsåvidt ukene fremover også!

:klem:

Skrevet

Kos deg med takkekortene dersom du kan. Det er ok når man kan være litt personlig. (Er det bare jeg som tenker "Si meg, vet du ikke hva du fikk en gang" dersom det dukker opp takkekort med "takk for gaven jeg/vi fikk til XXX"??) 160 kort går uansett ganske raskt! Selv fikk jeg så mye pes hjemmefra om at det "var gått så langt tid etter bryllupet at det nesten var pinlig", så her ble det hastverksskriving. Det tok muligens litt lang tid å få kortene fra fotografen (særlig siden fotografen og vi befant oss i forskjellige byer. Nå har endelig fotografer skjønt at internett er en fin ting også. Har hørt om flere som har "din side" hvor du kan se bildene kjapt), men egentlig var tidsforbruket helt normalt. Tror jeg.

Skrevet

Hei,

skriving av takkekort er koslig - særlig når man tar seg litt tid med personlige hilsninger.

Har mimra litt om bryllupet vårt de siste dagene, har 2-årsbryllupsdag i disse dager - og det blir bare bedre og bedre! :hjerter_rundt:

Ha en fortsatt fin august - jeg drar til Danmark i morgen! :sjarmor:

:klem:

Skrevet

Takk for oppmuntringer og positive vibber om takkekortskriving, jenter. :)

Jeg kan med stolthet si at jeg nå er over halvveis, etter iherdig skriving de siste dagene. Men har tatt det i økter da, skal jo skrive fiiint også ;)

Jeg er helt enig i det du skriver abelille - syns det bare skulle mangle at man skriver takk for *konkret ting*, og ikke bare "gaven". Vet jo med meg selv at jeg ofte bruker litt tid og legger litt i det jeg kjøper, og da er det ok at de som fikk gaven viser at de faktisk vet hva de fikk fra meg/oss!

Ikke så altfor mange månedene siden bryllupet, men har allerede fått et par hint fra min kjære mor om ikke gavekortene snart er på vei. Typisk henne. :ler: Fotografen vi brukte bruker foreløpig gamlemåten virker det som, dvs at vi ikke har fått bildene elektronisk men kun i "papirform". Hadde vært utrolig genialt om de lå på en type "din side", og man bare kunne bestilt og plukket ut derfra!

Supert at vi har planene klare, Wasabi, jeg gleder meg veldig! :-D

Ha en fortsatt fin august - jeg drar til Danmark i morgen!  :sjarmor:

Å, så herlig! Er noen som har det du! Kos deg masse med velfortjent ferie, Karius :)

Skrevet

Hmmm... kanskje det er en sånn typisk ting som mødre gjør det da? Å mase om takkekortene altså. :klø: Alt mødre skal "legge seg oppi".

Ha en fin helg!

Skrevet

Ønsker deg en herlig helg, kjære! Håper formen er bra og at alle planene har gått som de skulle. Håper du slipper stress med jobb og besøk etter feriehelgen nå og så gleder jeg meg til vi sees! KLEM!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det nøyaktig 18 dager siden sist Alea var her. Har hun tatt ferie fra KG?

Skrevet

Helt borte vekk? :sjenert:

Håper alt er bra med deg snuppa! :klem:

Skrevet

Hei dere! :vinke:

Så hyggelig at dere er innom! :klem:

Er her, men har blitt veldig lite i det siste.. Har ikke vært frisk en periode (ikke veldig alvorlig altså, men gått lenge og hanglet/ vært dårlig ---> hatt null energi..). På bedringens vei nå, heldigvis.

I tillegg har jeg hatt litt sårt etterlengtet ferie etter en sykt travel sommer på jobb, og det gjorde godt. Ser ut som det skal bli veldig travelt utover høsten også, og selv om jeg trives så sliter det litt på. Mye annet å tenke på også, men livet er stort sett veldig bra. :)

Skrevet

Fint å se at du har det bra. :klem: Det var sikkert bra med litt ferie etter en travel sommer. Håper ikke høsten blir så aller verst jobbmessig, selv om det blir travelt. Husk tran og multivitaminer! ;)

Skrevet

Innom med en :klem: før jeg reiser på ferie! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...