Gå til innhold

Alléen fortsetter..


Gjest Alea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt ny koffert i dag! :sjarmor:

Sååå klar til å starte pakkingen nå, altså! Men venter nok til i morgen, har god tid da også..

Besøket har akkurat gått, veldig hyggelig. Maten falt i smak, og det er godt å høre at den eldre garde synes at jeg duger som koneemne ;)

Nå skal vi kose oss med Prison Break - sesongavslutning på video, som vi ennå ikke har fått sett..

Takker så mye for god tur ønsker, Naturelle og Amity. :)

Endret av Alea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke, Amity. Men det blir sikkert bra, og ikke så langt flytur heller. Skal til Hellas ;)

Nå holder jeg på med siste innspurt på pakkefronten. Kjempefornøyd med den nye kofferten, helt topp! Den er så lett også, slik at man får plass til litt ekstra. Det kommer alltid godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger på ukedager hørtes kjempesmart ut. Selv savner jeg muligheten i outlook til å legge farge på avtaler. Sånn utfra hva det er liksom. Trening grønt, møter blått, bursdager lilla osv. I 2003 versjonen er det jo mulig å sette flagg i forskjellige farger, men det er for lite for meg. Litt sånn kravstor, ja. :sjenert:

Ha en flott tur med ny koffert og "nytt" antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen!

Har bare hatt det helt strålende, skikkelig kost oss. Romantiske middager i solnedgangen, turer på stranden hånd i hånd.. :hjerte:

Nå holder jeg på med andre maskin med klær, og skal straks ut å treffe en venninne til lunch. Gleder meg veldig, vi sees såpass ofte at det føles nesten som en evighet siden sist nå. :)

Kommer tilbake med mer om turen senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Velkommen hjem, Alea! :blomst: Godt å høre dere har kooost dere!

*Drømmer også om romantiske middager i solnedgangen på stranden i dette pøsregnet.. Men skal ikke klage altså!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville gratulere deg med ekteskapet jeg! Ble kone for en uke siden igår, så jeg vet hvor deilig følele det er! :hjerter_rundt: Må bare nyyyte disse hvetebrødsdagene! :ler:

Så deilig med ferie da! Vi skal prøve å få reist i slutten av sommeren vi, mannen min jobbe hver eneste helg og onsdag denne sommeren, så det må bli etter 18 august..

Vi hadde en super ferie på Lanzarote i fjor, og savner vel den begge to. ;)

Hvor var dere?

Klem fra Bethina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bettina!

Vi har vært på en gresk øy! Herlig med hvetebrødsdager ja :)

Gratulerer med vel overstått bryllup til deg også!

Og tusen takk for visitter Wasabi, abelille og Frk. Stella!

Etter en rask kikk i dagboken din forsto jeg hvem du er, frøken S. ;) Kjempekos å se deg her igjen!!

Har akkurat heng opp klær igjen, bare en maskin igjen nå. Sånn er det når alle plagg er fulle av sand, og i det hele tatt!

Vi har altså hatt en flott ferie, og jammen har vi ikke fått litt farge også. Tilbrakte størsteparten av dagene på solsenger på stranden, med pocketbøker og glossy blader (meg ;) ). Herlig. Spiste nydelige måltid, jammen kan de dette med mat! Siste kvelden nøt vi diverse småretter i solnedgangen, under noen svalende grønne trær. En helt fortreffelig restaurant, som vi definitivt kommer til å besøke igjen dersom vi drar tilbake.

Bodde utenfor de største turistområdene, noe som resulterte i at vi fant rolige strender nesten helt for oss selv. Fikk virkelig roet godt ned, etter en ganske hektisk vår. Akkurat slik vi håpet. Pratet gode sammen om så mangt, både fortid og fremtid.

Veldig idyllisk beskrevet hittil altså..

Og for å beholde idyllen trenger jeg jo ikke nevne at jeg fikk minst ti myggstikk på hver fot en kveld vi var ute å gikk tur. Som klødde enomt og som gjør det fortsatt. At sengene på det ellers fine hotellet var steinharde, slik at jeg fikk skikkelig vondt i ryggen (og beklaget meg hver morgen!), eller at vi hadde en skikkelig uheldig matopplevelse og endte med å spise hver sin gigantiske porsjon med is istedet for middag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ingen ferie er vel komplett uten et par "episoder". Det høres ut som om dere har hatt det helt herlig, skikkelig romantisk, som seg hør og bør når man er på bryllupsreise.

Velkommen hjem! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eller at vi hadde en skikkelig uheldig matopplevelse og endte med å spise hver sin gigantiske porsjon med is istedet for middag. :ler:

Er det et problem? :klø: *abelille elsker is* Jeg bruker å si at fordelen med å bli voksen er at man kan spise dessert før middag. :)

Ellers høres det ut som om dere har hatt en flott ferie. Og effektiv er du når du kommer tilbake og får unna klesvasken i en fei. *imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Høres ut som en herlig ferie, Alea, og helt enig med de andre - ingen ferie uten noen episoder (som man i ettertid kan le av!). Håper du får en herlig ny uke her hjemme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*redigert, for sytete innlegg*

Har hatt bedre dager, men kaffe er en god ting. ;)

Endret av Alea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som om dere har hatt en super bryllupsreise!!!

og det er lov å syte litt innimelom vettu.... ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem? :klø: *abelille elsker is* Jeg bruker å si at fordelen med å bli voksen er at man kan spise dessert før middag. :)

:ler: Nix, is til middag funker som bare det. Middagen i seg selv var for øvrig en STOR skuffelse.. men hva gjør vel egentlig det når man kan erstatte den med en gigantisk isporsjon? :sjenert: *enig med abelille i at fordelen med å bli voksen er at dessert kan inntas før middag - eller istedefor* ;)

Hjertens enig Wasabi og Amiy - ingen ferie er helt komplett uten et par episoder! Følte at jeg plutselig beskrev alt så veldig rosenrødt (og det var jo det det meste av tiden også.. Men med klare unntak, altså!

Uken er godt i gang, og til tross for mitt redigerte klageinnlegg over her har jeg det bra. Mangel på søvn er i seg selv veldig slitsomt, spesielt siden det er snakk om flere netter på rad. Sånn har jeg det innimellom, uten at jeg kan peke på akkurat hva som gjør det. En dårlig sirkel bare kanskje.. Satser sterkt på at søvnstøv (er det ikke Jon Blund i Fjordlandreklamen som kommer med det :ler: ) treffer meg i natt.

Hadde en superkoselig venninnedate i går, elsker sånne ettermiddager og kvelder! Etter flere tøffe tak ser det ut som mine nærmeste venninner har det godt for tiden, og det gjør med veldig glad. :)

I løpet av de nærmeste dagene må vi virkelig få kjøpt grill forresten. Har nemlig invitert forloverene våre (vi hadde jo en hel gjeng ;) ) på grilling fredag - og da må man jo ha grill! Satser på vi finner en vi liker og får den på dagen, og har for sikkerhetsskyld advart gjestene om at det kan bli noe annet på menyen. Men satser på vi finner en bra en, min kjære har allerede sett på flere potensielle. Blir nok til at vi spiser inne, ser ut som regnet skal fortsette..

Litt grå dag både vær - og humørmessig i dag, men det pleier å gå fort over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er lov å syte litt innimelom vettu.... ;)  :klem:

:klem:

Er vel kanskje det.. :sjenert: Men jeg har det jo mest bra, og vil jo ikke kjede dere dagboklesere - eller enda verre, at dårlig-humørvibbene smitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det under en time til jeg skal hjem. Og jeg har jobbet som en helt og fått unna masse som hastet i dag. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...