Gjest Alea Skrevet 13. september 2006 #121 Skrevet 13. september 2006 Takk for klemmer og skjønne hilsener, jenter! Jeg er fremdeles lite på nett, men skal prøve å komme meg litt på det området fremover. Er jo koselig å være her Pga at jeg ikke har vært bra og måttet ta det veldig med ro har sofaen vært mye i bruk - og siden jeg ikke har bærbar nå er det også en viktig grunn til at det har vært lite datatid. Fremdeles ikke helt kvitt "vondtene", men jeg håper og tror at det verste er over nå. Avventer legetime i neste uke, spent på det. Kanskje jeg skriver mer om det da, alt etter som hvordan det går. Planlegger lite for tiden siden dagsformen har vært veldig opp og ned, og håper at det å ta time out og bare hensyn til seg selv vil hjelpe. Høsten er virkelig over oss nå kjenner jeg. Kaldere og mørkere, spesielt om kveldene merkes det godt at skumringen kommer fortere. Har krøpet under teppet de siste kveldene, og tent levende lys i leiligheten. Det har jo helt klart sin sjarm da. Kost meg med diverse på tv, kuttet opp frukt og prøvd å være litt sunn. (Selv om både søtt og salt som vanlig frister mer.. ). I går var det Jakten på Kjærligheten igjen, og jeg tok meg selv i å smile under hele programmet. Syns de er så søte, (og noen også litt rare ) blir oppriktig glad inni meg av å se på! Nå venter jeg på min kjære mamma som snart kommer på besøk, og har med seg ferske baguetter.
Frk. Stella Skrevet 13. september 2006 #122 Skrevet 13. september 2006 Hei Alea, så godt å se deg igjen! Så også "Jakten på kjærligheten" igår, både smilte og grina litt jeg da! Og enig med du, noen er litt småsnåle - som han med treet og ny kjæreste som han omtrent ikke kunne prate med pga språkvansker! Men den snåleste er egentlig Kathrine Moholt synes jeg da - jeg tror det hun egentlig vil spørre om er "Jeg lurer på en ting jeg dere, hva synes dere om rumpa mi i denne jeans'en her da dere? Hm? *fnisfnis*"
Gjest Alea Skrevet 13. september 2006 #123 Skrevet 13. september 2006 Hei Alea, så godt å se deg igjen! ← Godt å se deg også, veldig! Og enig med du, noen er litt småsnåle - som han med treet og ny kjæreste som han omtrent ikke kunne prate med pga språkvansker! Men den snåleste er egentlig Kathrine Moholt synes jeg da - jeg tror det hun egentlig vil spørre om er "Jeg lurer på en ting jeg dere, hva synes dere om rumpa mi i denne jeans'en her da dere? Hm? *fnisfnis*" ← Syns Kathrine Moholt er ganske så flott jeg da, (kanskje hun vet det selv også ) og har litt sansen for henne! Virker som hun klarer å ta alle disse orginalene på alvor (tilsynelatende), og er proff der. Tenkte spesielt på han med treet jeg også, syns de var ganske orginale - og litt søte på en rar måte! Lurer på hvordan i all verden de kan kommunisere slik?! Kjærligheten er jammen ikke alltid lett å forstå seg på, men er jo bra når mennesker finner hverandre!
Amity Skrevet 13. september 2006 #124 Skrevet 13. september 2006 Så koselig at du stikker innom! Koser meg innleggene dine. Synes også at disse kjærlighetsfolkene var litt rare, men veldig søte. Og når det gjelder Moholt hiver jeg meg på "rumpe-i-jeans" kommentaren til Frk. Stella. Den var ganske beskrivende for hvordan jeg ser på henne også. Men hun er jo søt da, særlig når hun ble rørt til tårer av at det ene paret hadde forlovet seg. Håper du blir bedre snart, ikke noe gøy å tilbringe dagene på sofaen. Stor klem!
Frk. Stella Skrevet 13. september 2006 #125 Skrevet 13. september 2006 I fare for å ta over hele boka di med Kathrine Moholt-fjas - jeg har egentlig veldig sansen for henne jeg altså. Hun er sånn passe fnisete/rar/dollete samtidig som hun er både engasjerende og proff i rollen som programleder. Det var egentlig Herr Stella som begynte med rumpe-i-jeans-kommentarene (jeg mistenker han for å et aldri så lite hemmelig crush på den rumpa nemlig! ), det var visst veeeeldig så hun svinset foran kamera en periode....ehem...
Karius Skrevet 13. september 2006 #126 Skrevet 13. september 2006 Hei, så koslig å få et livstegn fra deg igjen! Håper formen bedrer seg, ta vare på deg selv og slapp av!
Gjest Alea Skrevet 14. september 2006 #127 Skrevet 14. september 2006 Det var egentlig Herr Stella som begynte med rumpe-i-jeans-kommentarene (jeg mistenker han for å et aldri så lite hemmelig crush på den rumpa nemlig! ), ← Min bedre halvdel har veldig sansen for denne damen også, og heiet veldig på henne i "Skal vi danse". Pleier ofte å kommentere at "hun holder seg jo enormt bra" og syntes hun var veldig flott da vi så henne live en gang. Det var jeg for øvrig helt enig i! Skulle ikke forundre meg om han hadde sansen for hennes bakre atributter også. Jeg håper også på stigende form, Karius og Amity. Ganske lei av å måtte ta det med ro, men de siste dagene har vært gode! *banker i bordet* I kveld får jeg besøk fra to gode venninner, som tar med seg ferdig middag og kake til meg. Men setter jo så klart stor pris på det også, gode venner. Jeg fikk til og med velge menyen, og det blir S sin hjemmelagede pizza. Helt nydelig er den! I morgen har jeg koselige lunchplaner som jeg ser veldig frem til! (Og det siste takkekortet som posten har vært så dum å rote bort skal endelig bli overlevert ). På kvelden blir det indrefilet hos søster og samboeren. Jeg skal ta med dessert, og må prøve finne på noe spennende på den fronten.
Frk. Stella Skrevet 14. september 2006 #128 Skrevet 14. september 2006 Godt du har gode venner og snill mamma som pusler om deg litt når formen ikke er på topp! Kan jeg tipse deg om dessert? Siden det er høst og eplesesong så er jo både eplekake og eplepai kjempegodt! Jeg har forresten en snadder oppskrift på eplepai med vaniljekrem om du er interessert....
Chica Skrevet 14. september 2006 #129 Skrevet 14. september 2006 Ekstra godt med gode venner når alt ikke er som det skal. Håper formen blir bra fort Jeg kunne gjerne tenkt meg den oppskriften Frk. Stella
Gjest Alea Skrevet 14. september 2006 #130 Skrevet 14. september 2006 Kan jeg tipse deg om dessert? Siden det er høst og eplesesong så er jo både eplekake og eplepai kjempegodt! Jeg har forresten en snadder oppskrift på eplepai med vaniljekrem om du er interessert.... ← Så genialt Frk. Stella! Vil veldig gjerne ha oppskrift, hørtes kjempesnaddergodt ut!
Gjest Wasabi Skrevet 14. september 2006 #132 Skrevet 14. september 2006 Hei kjære Alea! Lenge siden jeg har vært på KG og det er kjempekos å lese de siste innleggene her! Selv om du ikke er på topp for tiden så er det som de andre sier utrolig bra at du har familie og venner som duller med deg - vel fortjent! Gleder meg til date i morgen og til å se brudebildet (er litt på Posten ja!). Håper kvelden er som du ønsker så sees vi veldig snart! Stor klem fra meg
Frk. Stella Skrevet 15. september 2006 #133 Skrevet 15. september 2006 Frk. Stellas Eplepai 4 dl mel 150 gr smør 1 ts bakepulver 1.5 dl sukker 1 egg ------------- 2 epler, uten skall, i biter/båter 1 pk ferdig vaniljekrem (1/2 liter) - Alle ingrediensene til bunnen kjøres til en jevn og fin deig, kjevles/trykkes ut i paiform - Fordel først epler over paibunnen, bre så vaniljekremen over. - Strø evt. over litt kanel og hakkede mandler Stekes ved 175gr i 40-50 min.
Gjest Lano Skrevet 15. september 2006 #134 Skrevet 15. september 2006 Godt å se at du er her inne igjen, jeg liker å lese innleggene dine. Håper du får en kjempefin helg og at formen blir fort bra igjen!
Gjest Alea Skrevet 15. september 2006 #135 Skrevet 15. september 2006 Takk for koselig hilsen Lano. Ha en fin-fin helg du også! Jeg gleder meg til å prøve eplepaien, Frk. Stella, tusen takk for at du ville dele den! Nesten så jeg har lyst å hoppe over middagen, og rett på denne Glemte is da jeg handlet, men skal kjøpe det på veien i kveld. Er så deilig og varmt ute, så det kan være godt tilbehør det! Kjempekos i dag, Wasabi, gjorde virkelig dagen min å sees! Har nå slappet av på sofaen en liten time, selv om jeg har følt meg veldig bra i dag er det best å ikke overdrive Ha en strålende date i kveld sammen med din skjønne mann. Været er helt fantastisk, og jeg skal snart sette meg ut på terassen litt. Har pariserpizza i ovnen, og skal ha iste med lime og isbiter til. Herlige Indian summer
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #136 Skrevet 15. september 2006 Indian summer her og i dag, herlig
Gjest Alea Skrevet 17. september 2006 #137 Skrevet 17. september 2006 meja! Eplepaien smakte fortreffelig på fredag - kan virkelig anbefales! Ellers har det vært en stort sett bra helg. Var i store festeligheter i går, men måtte gå tidlig hjem for ble dårlig. Ikke kjekt, liker ikke kroppen min så godt for tiden Men dagen i dag har vært bedre. Gått tur med søster, i nydelig vær. Snakket om løst og fast, og kjøpte to saftis hver (to for en på Esso ). Nå skal jeg se en dvd, og deretter krype til køys.
Amity Skrevet 17. september 2006 #138 Skrevet 17. september 2006 Håper du føler deg bedre i morgen! Ønsker deg en fin start på uken.
Gjest Alea Skrevet 23. september 2006 #140 Skrevet 23. september 2006 (endret) Lørdags tilbake til Frk. Stella. Nå er jeg egentlig ganske Åpnet mailen min nå isted, og har fått en mail fra en venninne. Hun skriver noe om at "kan dette være deg?", og legger ved en link fra et annet forum. Der jeg har skrevet litt om livssituasjon, og stilt noen spørsmål i forbindelse med en del endringer og fått info fra andre som hadde skrevet i denne aktuelle tråden. Og det var meg som hadde skrevet dette. Får helt frysninger! Selv om jeg hadde skrevet utrolig generelt, og ikke har et nick som kan assosieres med meg, hadde altså denne venninnen kommet til å tenke på at det kanskje kunne være meg som hadde skrevet. Det hører med til historien at dette er en studievenninnne som kjenner godt til min måte å skrive på, og har lest mye jeg har skrevet før.. Men litt ekkelt å bli gjenkjent syns jeg.. Selv om det overhode ikke var noe hemmelig det var snakk om.. Internett har mange sider, på godt og vondt. Nå skal jeg spise en god lunch, har bare tullet og ikke gjort noe fornuftig hittil i dag, og er på tide å få i seg noe skikkelig mat. Kanskje gå en liten tur etter det. Endret 23. september 2006 av Alea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå