Gå til innhold

Alléen fortsetter..


Gjest Alea

Anbefalte innlegg

Supertravelt på jobb denne uken (få folk men myyyye arbeid), og i tillegg nettproblemer hjemme = lite Kg tid..

Føler ikke at jeg har helt oversikten i dag, og det stresser meg ganske mye. Stadig nye saker som dukker opp, og alt haster visst like mye.

Kjenner jeg er sliten etter lang jobbdag i går, og ser ut som det blir det samme i dag også. Tenkte trene etter det, og så skal jeg på middag til en venninne. Blir lite tid ute i det fine været med andre ord, men satser på at det kommer flere solskinnsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Håper du får slappet av i solen snart, Alea, ikke kjekt å slite seg ut i varmen. :klem:

(PS. Fiskekompisen er visst nyskilt, det forklarer fiskeaktiviteten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bedre og mer oversiktelig jobbdag i dag, og ting føles litt lettere. Det er mye å sette seg inn i, og det kan være frustrerende når man føler man ikke kan så mye som man har lyst til eller føler at man kanskje burde kunne. Men så føles det jo desto bedre når man først får til og føler at man mestrer ulike arbeidsoppgaver.

Deilig middag på min venninnes altan i går kveld gjorde at jeg fikk litt tid i solen, og påfølgende jordbær og is gjorde kvelden meget bra. :)

Vittig at du nevner det med nyskilt Wasabi, for jeg spurte min kjære om det her om dager. Han kan du umulig ha kjæreste/kone sånn som han holder på tenkte jeg.. Og ganske riktig! Det forklarer jo myyyye at han nylig er blitt singel, for virker som han har allverdens med tid til rådighet. By the way, mannen skal på havfiske igjen med han og noen andre på fredag. :ler:

Jeg vet jo at han elsker dette, men prøvde å hinte fint om at jeg håpet han hadde litt tid til meg og diverse andre prosjekter fremover også.. :sjenert: Håper det, kan jo bli litt vel mye.. Og vi ser hverandre jo ikke så mye heller for tiden..Selv om selvsagt kjekt at han tar seg ut, vil bare ikke bli glemt helt!

Endret av Alea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Håper du har fått kost deg i solen idag! Har hvert en knalldag her iallfall! Var ute og gikk istad og det var 23 grader i skyggen når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Håper ettermiddagen/kvelden var fortreffelig i varmen i nabolaget mitt, Alea ;) Og så håper jeg superfiskerektemannen din prioriterer DEG litt kjapt, minn han på at dere fortsatt egentlig kan ha hvetebrødsdager :bryllup: Ønsker deg en fortsatt fin uke, og håper jeg kan sende en spennende mms veldig snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått tilbrakt mye tid med min kjære siden sist, veldig fornøyd med det. :smilorange: Sommeren er for tiden fraværende værmessig, men vi har kost oss masse likevel. Kledde på oss og gikk en liten tur i regnet tidligere i dag. I går hadde vi en herlig dag sammen med deilig lunch i sentrum, og fikk handlet inn diverse. Fikk flere gavekort i bryllupsgave, og handlet inn noen lekre dekketallerkener samt flere deler til Rosendahl-serien som vi samler på. Veldig fornøyd! Kjøpte også en lift-gardin til kjøkkenet, som jeg gleder meg til vi (mannen ;) ) får tid å henge opp.

Hadde ellers en fantastisk bra kveld på byen i går, sammen med venninnegjengen. Vi har en årlig tradisjon om at vi samles til reker og hvitvin, og inntar så byens utesteder - alltid en suksess! Etter nydelig skalldyrmat hjemme hos min venninne dro vi først til en bar og drakk fargerike drinker, og deretter på nattklubb hvor vi holdt ut nesten til stengetid. Virkelig en vellykket kveld, jeg har sånn sans for slike! Merker det godt i hodet i dag, og har blitt mobbet av mannen for min heller dårlige form.. Turen ut hjalp, og det har kommet seg utover dagen.

Skal snart avgårde til mannens bror, hvor vi skal grille ( :overrasket: ) og forhåpentligvis spise innendørs. Blir koselig, og får vel gjøre meg klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å huske på når høstens plagg skal anskaffes:

http://www.side2.no/mote/article676603.ece

Fikk så dårlig tid i går at jeg glemte jo helt å kommentere koselige hilsener her inne. :)

Takk for besøk, Karius, Chica og Wasabi. Som dere forstår har mannen vært flink til å prioritere sin kone i det siste, og det settes stor pris på! Da er det helt ok at han tar utflukter både her og der, så lenge han ikke glemmer meg helt... :sjenert:

Mms fra deg mottas med STOR takk any day Wasabi, utrolig spennende tider nå altså!! :klem:

.

.

.

.

.

Det er rolig på jobb i dag, helt tydelig at fellesferien er godt i gang nå. Jeg har fått gjort litt som jeg hadde liggende allerede, og har en grei plan for resten av dagen. Er trøtt etter helgens utskeielser, men det må jeg bare tåle. Helt selvforskylt er det jo også. ;)

I ettermiddag skal vi på mannens landsted og grille (igjen!) med deler av familien hans. Her overser man glatt været altså, er det sommer så griller man uansett. :ler:

Tar nok snart ut litt ferie, men av flere grunner tror jeg det kan være smart å avvente litt - kommer nok godt med å ha litt til gode utover.. I dette været kan man jo like godt jobbe litt også tenker jeg, men håper det letter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Her og grilles det, uansett vær! Har heldigvis tak over verandaen og terassevarmer, så vi spiser som regel ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: For grilling i regnvær!

Grillsesongen er godt i gang her ja, Karius :ler:

Terassevarmer høres kjempedigg ut, Chica, det hadde vært noe! Betalte dere mye for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

599 tror jeg. Kjøpte elektrisk tilslutt. Hadde tenkt på gass, men med veranda med mulighet for innglassing, og gassgrill + gass terassevarmer kunne det kanskje bli litt mye gass? Det er to innstillinger på den, så vi kan velge å få litt varme eller masse varme! Kjøpte den på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

599 tror jeg. Kjøpte elektrisk tilslutt. Hadde tenkt på gass, men med veranda med mulighet for innglassing, og gassgrill + gass terassevarmer kunne det kanskje bli litt mye gass? Det er to innstillinger på den, så vi kan velge å få litt varme eller masse varme! Kjøpte den på Elkjøp.

Genialt, og ikke verst pris heller da. Takk for tips! Skal nevne for mannen ;) Sikkert lurt med elektrisk når man har gassgrill ja, vi har strømuttak der ute også mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Heisann hoppsann super-griller! ;) Ser du har hatt noen herlige dager, så bra! :-D Og grilling er jo kos! Misunner deg den venninneturen på byen, gjett om jeg gleder meg til sånt igjen da! Men først et par måneder med bleieskift.. Husker forøvrig med glede vår "big night out" -den må vi ta igjen :kose: Bra med noen rolige jobbdager, og smart trekk å spare feriedagene til det blir sommervær igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drar opp fra side2*

Håper du koser deg, hvordan er været hos dere for tiden?

Her er det veldig skiftende, men ok temperatur så klager egentlig ikke.

Ha en fin-fin dag, snart helg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg og at været der borte ikke er helt på tur. Synes det er bra innstilling å grille uansett vær jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kyss: Wasabi, Karius og Amity!

Et lite innlegg i natten for å skrive at jeg har hatt en superbra dag, igjen bestående av grillmat som middag. ;) Ser ikke ut som jeg blir lei av det, i hvert fall ikke enda..

Men tror vi må variere litt mer snart, for å være på den sikre siden.

:ler:

Gjorde eller et par kupp i nattåpne butikker nylig, kjøpte fresh sommerkjole, brunt lærbelte til 30,- ( :overrasket: var fint også), og noe friske topper. Samt ny maskara og solpudder. :sminkedokke:

I morgen drar vi igjen mot sjøen og satser på en deilig dag i nydelig vær, har allerede satt frem solkremmen. Nå må jeg henge opp litt klær, og så bærer det nok rett til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket du å gå på nattåpent? :overrasket: Jeg var faktisk innom byen da fordi jeg skulle kjøpe en bok jeg trengte akkurat da. Men det holdt å kaste et blikk inn i de andre butikkene. Folk over alt, og om jeg skulle ha klart å finne noe jeg hadde lyst på, så var jo kassekøen sikkert 30 minutter lang... Jeg liker tilbud, men ikke når alle andre også vil se på dem ;)

Ha en fortsatt fortreffelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å betale noen regninger på nett, og da måtte selvsagt Kg besøkes i samme slengen. :) Skal straks dra avgårde på kino, se den nye Pirates-filmen. Hadde veldig sansen for den første, og håper denne holder mål også. Ikke minst gleder jeg meg til å kjøpe masse søtt, samt popcorn, er jo nesten halve kinoturen det. :ler:

Åhh, er det grill- og solkremvær hos dere? Her er det 12 grader ute...

Her er det grill og sommervær ja, I like it! Litt kald vind, men godt og varmt så lenge solen er fremme og varmer. Skal straks besøke den nye boken din, Chica, bra du var kjapt tilbake igjen. :klem:

Orket du å gå på nattåpent? 

Ja, sånn litt! Veldig glad i shopping, og det kan jo plutselig dukke opp et meget bra tilbud som man ikke kan la gå fra seg. Samtidig er det ikke så ofte jeg finner noe på salg, da.. :sjenert: Blir litt ekstremt på sånne dager, og jeg kan innrømme at det er mye mer behagelig å gå i butikker en vanlig ukedag når det er lite folk. Så jeg ser absolutt poenget ditt, med masse folk og lange køer. ;) Denne gangen hadde jeg med meg to stk meget ivrige shoppere, (og det var ikke mannen :ler: ) noe som gjorde at vi holdt ut enda lengre enn jeg vanligvis ville gjort. Men det var gøy, og kjolen har jeg brukt to ganger allerede.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...