Amity Skrevet 17. juli 2006 #82 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Håper været kommer seg hos deg, jeg har også en tendens til å tenke sol sol sol når det har vært det noen dager i strekk. Å da våkne opp og oppdage høljeregn er skikkelig nedtur. Endret 24. juli 2006 av Amity
abelille Skrevet 17. juli 2006 #83 Skrevet 17. juli 2006 Aldri morsomt å finne ut at andre sliter i forholdet. Men man blir veldig oppmerksom på hvor godt man selv egentlig har det når man hører om slikt. Det er jo godt å ta med seg og være takknemlig for. Håper også på sol igjen. Det er sikkert bra for plantene å få litt vann, men for oss mennesker hadde sol vært bedre :-) (Heldigvis sier meterologene at det blir fint igjen i morgen her hvor jeg bor i alle fall)
abelille Skrevet 18. juli 2006 #86 Skrevet 18. juli 2006 Det beste du kan gi henne er tiden din og en skulder å gråte på. En piknik med masse godt hørtes også koselig ut, akkurat noe slikt hun kan trenge.
Chica Skrevet 21. juli 2006 #87 Skrevet 21. juli 2006 Håper dere og har finvær! Her er det knallblå himmel og jeg teller timer til jeg kan springe ut av kontoret!
Gjest Alea Skrevet 24. juli 2006 #89 Skrevet 24. juli 2006 Setter stor pris på besøk her inne jenter, selv om jeg ikke har vært så veldig aktiv i det siste. Nå venter jeg på besøk av svigerinne og mannen, som kommer for å se opptak fra bryllupet. Koselig med besøk, og ikke så ofte de er her så det skal bli kjekt. Der er visst paien jeg har laget ferdig, det piper fra kjøkkenet.
Amity Skrevet 24. juli 2006 #90 Skrevet 24. juli 2006 Pai er så godt, det vil jeg lage en dag! Kos deg med besøk! Stooor
Gjest Alea Skrevet 24. juli 2006 #91 Skrevet 24. juli 2006 Pai er så godt, det vil jeg lage en dag! Kos deg med besøk! Stooor ← Stor tilbake til Amity! Lager med brokkoli og skinke denne gangen, samt soltørkede tomater. Veldig godt med pai ja! Er jo bare fantasien som setter grenser for hva man kan ha i. Sletter noen innlegg over her tror jeg, merker jeg ikke liker å ha slik info liggende her i det hele tatt - selv om det ikke handler om meg selv. Tror jeg må sjekke ut mulighetene for å åpne en blogg, og evt hvor. Slik at man kan styre mer selv, for er så mye jeg godt kunne tenke meg å skrive om dersom jeg visste hvem som leste det.
Gjest Alea Skrevet 25. juli 2006 #93 Skrevet 25. juli 2006 Endret litt jeg også. ← Utrolig omtenksomt av deg, Amity - tusen takk for det! Var noe med infoen der som kanskje ble for detaljert uten at jeg mente det.. Koselig med besøket i går, paien falt i smak og de ble faktisk værende til over tolv. Fikk et par sko av min svigerinne (hun har fullstendig skodilla!), knallstilige men litt for store til henne. Tidlig på an i dag, mest fordi jeg har tenkt å gå hjem tidlig også. Skal nemlig hente fotografbilder i dag, gleder meg veldig. Håper de blir bra, og at de bildene vi har valgt er riktige. Noen i svart-hvitt, og noen i farger. Spent på hvordan de blir altså! Har ellers planer med søster, som i utgangspunktet innebærer sol og avslapping på vårt usjenerte badested hjemme - men hvor er solen? Håper det kan lette litt etter hvert, og at det bare er tåkeskyer nå.
Karius Skrevet 25. juli 2006 #94 Skrevet 25. juli 2006 Heisann, spennende med bilder da - håper dere blir fornøyd! Pai er godt, det var et godt tips for middag nå i sommer...takk! Ha en fin tirsdag!
Karius Skrevet 28. juli 2006 #96 Skrevet 28. juli 2006 Heia, nå er det snart helg - endelig! Håper dere ble fornøyd med bildene! God helg!
Gjest Wasabi Skrevet 30. juli 2006 #98 Skrevet 30. juli 2006 Innom med en sen søndags- til skjønne deg med håp om at du har hatt en fin helg og at vi sees om ikke lenge!
Gjest Alea Skrevet 3. august 2006 #100 Skrevet 3. august 2006 (endret) Koselig å finne hyggelige hilsener i dagboken. :-D Litt redusert i dag etter reker og hvitvin på terassen hos en venninne i går kveld, det ble sent... men formen stadig bedre i dag kjenner jeg. Heldigvis! Heia, nå er det snart helg - endelig! Håper dere ble fornøyd med bildene! God helg! ← Vi ble kjempefornøyd med bildene - virkelig! Er veldig positivt overrasket over hvordan de ble - og vi har minner for livet der. En virkelig dyktig fotograf, som har klart å gjøre det beste ut av to lite fotogene personer. Snart helga nå! Ha en god en! ← Nå er det jammen snart ny helg - håper du får en god en du også abelille! Innom med en sen søndags- til skjønne deg med håp om at du har hatt en fin helg og at vi sees om ikke lenge! ← Livet er jo som du vet ganske kaotisk for meg for tiden (kommer ikke til å skrive noe om det her - men du skal selvsagt få oppdatering og jeg gleder meg til å sees om ikke så altfor lenge ) - men jeg har det bra altså! Går fint på jobb og har stadig hatt sosiale gjøremål. Rekker jo nesten ikke være hjemme - men er vel egentlig et luksusproblem det I kveld har jeg for øvrig tenkt å roe helt ned, etter noen timer ved sjøen i ettermiddag. Skal hente en venninne etter jobb, og før det skal jeg hente takkekortene. Vi har bestilt 160, og jeg håper det er nok! Fikk jo så utrolig mye fint fra så mange, og jammen har det ikke dukket opp gaver i ettertid også. Helt overveldet! Senest denne uken fikk vi en gave fra noen fjerne slektninger faktisk. Tror jeg har god kontroll, har vært nøye på å notere alt som har kommet i ettertid i gaveboken. Spent på hvordan bildene ble jeg..... ← Har ikke blidene lagret elektronisk... Endret 3. august 2006 av Alea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå