Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #201 Del Skrevet 4. oktober 2006 Uffda.. Kynnere er ikke no godt nei.. Jeg syns det er ubehagelig, men har aldri fått vondt. Håpe de ikke kommer ofte fremover! Ååå... gleder meg allerede til jul når du skriver om julebarnetv osv.. Kan ikke fatte og begripe at jeg skal feire jul med tulla mi!! Er helt utrolig, så fort tiden har gått.. særlig 2. trimester. Hva syns du, gått fort for deg? Strikking og baking er nok kos, å gjøre litt annet enn bare pc og tv, kan bli lei av det ja.. Gleder meg til jeg får kalender og smykke-pakker i hus! Planer for dagen/kvelden da? Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ephemera: Ja hvis man jobber og er borte hele dagen så er det godt å slappe av når man kommer hjem. Jeg baker og gjør andre slike ting nå som jeg er hjemme om dagene. Er ikke alltid jeg bare er hjemme heller, er hos mamma en del, så jeg slipper sitte alene hele tiden:) Jeg er så glad i julen, mest for at det er en koselig høytid med lys og koselige filmer på tv, snø og juletre og gode lukter. Og så blir det spennende i år med magen som du sier. Lillegutt er jo med han, selv om han ikke kan se alt. Skal tidlig krøkes for god krok og bli vet du Du må nesten bare se an hvor mye du klarer å jobbe, og ikke stresse med at du må jobbe så og så mye, det er ikke bra. Ta det som det kommer Epica: Nei kynnerne er ikke gode når de gjør vondt. Til vanlig strammer det seg bare veldig, og magen er en stor stein man kan sprette kuler på, er bare ubehagelig til tider, men når jeg overanstrenger meg har det blirr mye vondere. Så dermed må jeg ta det med ro nå. Ja du får feire jul med tulla di i armene du, men jeg gleder meg like mye over at jeg har lillegutt i magen, og han er da med og så får han høre på julemusikk og kose seg sammen med oss på sett og vis Har ingen planer enda nei, får se hva sambo sier når han kommer hjem. Han vil nok helst slappe av, som har vært oppe siden før syv i morges. Jeg vil så gjerne ut, er DET været her nå, åh. Sitter inne med altandøren åpen, for det blir skikkelig varmt her inne altså, uten at jeg har på noe annet enn pc og tv som ovn Får se om det blir en tur med hunden litt senere, sammen med mamma kanskje Hun ligger i sofaen og langer ut nå, hunden altså, ikke mamma Det er flere enn meg som blir late når det er varmt inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #203 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kos med hund da, lettere å komme seg litt ut! Hvilken rase er det? (har jeg spurt om det før...?.. ) Vi har veldig lyst på valp eller kattunge når snuppa er 2-3 år. Det er så mildt vær, helt utrolig! :-D Ja, gutten i magen hører godt stemmer og lyder og reagerer nok på julemusikken, blir kos.. Æsj ja, magen min blir også hard.. Og jeg blir skikkelig kortpustet! :icon_surprised: Håper du får en koselig avslappende kveld med mannen! Snart helg igjen allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er en gårdshund, veldig god å ha når jeg er alene hjemme mye Lillegutten vår kommer til å få være med hund fra han kommer ut, og jeg er selv glad i dyr, så det jeg vil han skal få være med dyr mye fra han er liten. Ja været er jo helt utrolig nå, våkner til "sol og sommer" om morgenen jo! Deilig. Skulle bare ønske jeg kunne være mye ute. Men jeg skal nok ta det igjen når lillegutt er ute, da blir det turer så ofte været er godt nok Ja snart er det helg, utrolig som tiden flyr! Synes ukene går i ett jeg, snart er det jul og baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå har vi akkurat sett "Over Hekken", morsom film Nå skal jeg en snartur i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har akkurat stått opp nå *strekke seg*. Det er kaldt i huset enda, men det tar seg nok opp så snart sola varmer litt mer Skal straks ordne meg frokost og så skal jeg og vofsen innta sofaen med pledd og se på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #207 Del Skrevet 5. oktober 2006 Litt kaldere her også, men sola varmer her også. Jeg sto ikke opp før en halvtime siden Men sover så lett og våkner mye om nettene, at det er godt å sove ut. Høres så kos ut med hund! Men fant ut det ble formye med valp og baby oppi hverandre. Jeg får muligens besøk av ei venninne, men det er først ikveld. Ellers ingen planer på dagen, bare slappe av.. Kanskje prøve meg litt frem med smykkelaging! Nå skal jeg se første episode av sesong 3 av Grey's Anatomy jeg har lasta ned. Og jeg må varme Hattings rundstykker i ovnen, men først er det kaffe! 33 uker idag, yohoo!! Kost deg med voffsen? Har så lyst på hund, en som bjeffer lite ( naboens hund bjeffer heeele tiden.. )... Snart jul og baby ja.. det er rart så fort tiden går!! Men GLEDER meg til å få flat mage og ikke være så tungpustet lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #208 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lillegutten vår kommer til å få være med hund fra han kommer ut, ← ja det blir nok kos, vokse opp med dyr! Og allergisk sett også.. at han sannsynligvis ikke utvikler allergi pga hunden er der når han er født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 5. oktober 2006 Epica: Bra du får sove såpass lenge om morgenen da! Jeg gnur også en del om natten, og er mye våken, men så legger jeg meg forholdsvis tidlig og sover gjerne flere timer på sofaen på ettermiddags/kveldstid, og da er jeg jo selvsagt lys våken i åtte- ni- tiden Er ikke før nå de siste dagene at jeg ikke har sovet før leggetid, men er ganske trøtt utpå kveldingene da. Ja valp og baby kan nok bli litt slitsomt, ihvertfall når de enda skal dotrenes, da tror jeg nok man har evig nok med bleieskift og å passe på at babyen har det bra. Sånn sett er det vel nesten mer arbeid å følge en valp ut titt og ofte, siden den ikke kan gjøre i bleien Grey's er bra! Jeg har også sett episode 1 i sesong 3, har sett episode 2 også! I morgen får jeg episode 3 Ja jeg og voffsen har kost oss på sofaen i dag med 7th Heaven og Gilmore Girls. Så dro vi til mamma i to tiden. Nå har akkurat sambo og jeg spist middag, og jeg er mett! Det blir jo så trangt når det er både mat og baby i magen Jeg gleder meg også til lillegutt er ute og jeg kan begynne å trimme igjen og gå masse turer med lillegutt i vogna Jeg håper også at han ikke utvikler allergi når han får kjentskap med dyr så tidlig. Bare å vente å se det. Nå skal jeg bare fortsette å slappe av tror jeg, enten foran pcen eller på sofaen, og så tror jeg at jeg tar en tur ut med voffsen, for det er så fint vær og jeg har ikke gjort noe krevende i dag så da går det nok fint med en tur. Så får vi se om jeg skal rydde litt på gjesterommet, eller gå gjennom tingene som er der, for jeg har ikke helt oversikten. Er liksom blitt stuet litt inn der. Har blant annet planer om å få alt av julepynt i egne esker, og merke dem, slik at det er lettere å finne det når jeg skal ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #210 Del Skrevet 5. oktober 2006 takk for oppmuntrende ord i boka mi! deilig å bare slappe av da er det nok xtra kos med en voffse! jeg har laget et par smykker, kjekk hobby! kose deg ikveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Epica: Så flink du er som lager smykker! Jeg har ikke prøvd det siden jeg lagde smykker av "nabbepæler" da jeg var lita, og de var ganske så fargerike Vi skal se film i kveld, en komedie vi fant, så håper den er morsom. Så skal jeg kanskje koke litt grøt til kvelds Edit: skriveleif Endret 5. oktober 2006 av Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #212 Del Skrevet 5. oktober 2006 kos med filmkveld! dere høres ut som oss! laster dere ned? anbefaler serier, som vanished & kidnapped.. Og Brothers & Sisters! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var morsom film i går! Så den og la oss før elleve. Det var egentlig godt, og det har vi gjort hver kveld nå fordi sambo skal opp tidlig. Men i natt har jeg bare fabla om alt mulig og snudd og vendt på meg og og vært våken hundre ganger. Jaja, sånn er det innimellom. Vi laster ned ja, kan jo ikke vente til alt kommer på tv, for noe av det beste gjør jo aldri det! Notere ned serieanbefalninger Nå venter jeg på mamma, vi skal ut sammen og så skal vi til henne etterpå, så da er jeg hjemme samtidig som sambo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #214 Del Skrevet 6. oktober 2006 ÅÅåå det var tider.. Å legge seg i 23 tiden.. Jeg sovner ikke før rundt 02, så våkner jeg ca 5 og 8 og 9 og 10... Jaja, ikke lenge til snuppa er her så kan jeg sove,..ehm..like lite! Kose deg med mamsen! God helg! Filmer.. Se om jeg kommer på noen bra vi har sett.. Storm, en svensk film! Også "thank you for smoking", den var morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #215 Del Skrevet 6. oktober 2006 de seriene har ikke gått lenge i usa.. så du får bare ned de 2-3 første.. men anbefaler 24 (hvis du liker det?) tom. sesong 5, kan du hente ned! og Six feet under.. Jeg elsker serier!! Er kresen når det gjelder filmer.. Sikkert fordi jeg og mannen har sett såmange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, ja det blir vel ikke så mye mer søvn kanskje, når bebisene kommer ut, men da er vi jo forberedt "thank you for smoking" har jeg kommet over flere ganger, men ante ikke hva det var. Hmm, kanskje vi skal prøve den Vi så "Grandmas Boy" i går, den var morsom også Jeg elsker også serier, og følger med på MANGE Blir overlykkelig hver gang jeg finner en ny bra serie, det er liksom et stort høydepunkt, tihi Vi har også sett mange filmer, og man vet jo hva man liker etter å ha sett mange, så da blir man vel litt kresen. Sambo liker ikke "jentefilmer" noe særlig, så de har jeg for meg selv Kom tidligere hjem enn planlagt i dag, så når sambo kommer hjem skal vi dra til mamma og pappa på middag. I kveld kommer bestevenninna mi på besøk, og da skal vi lage mat og kose oss med jentefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #217 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Kose dere hos mams & paps på middag, og med venninne ikveld! Hørtes KOS ut! Vi skal på kino ikveld, gleder meg! Grandmas boy .. den skal jeg laste ned! Ja serier er sååå gøy, blir skikkelig hekta! Lasta ned 24, Invasion, Prison Break.. så mange etter hverandre. Jeg og mannen ser mye, føler oss tv-slaver! Kooooos deg i helga vennen, så snakkes vi! Endret 7. oktober 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 9. oktober 2006 Der var helga gått og vel så det! Var knapt hjemme i helga, og i går kveld var jeg helt gåen og senga sto høyt på lista da vi kom hjem på kvelden. Var mye ute i helga, gikk fint, gikk ikke så mye så fikk ikke vondt. I dag har jeg også vært ute, veldig godt! Lillegutt romsterer mye, og i går kveld drev han og turna og lette godstilling, og han var også å pirka meg opp under ribbena Det kilte! Nå skal jeg straks lage litt mat til oss, så blir det vel å se en film eller noe på tv antar jeg, slappe av Epica: Regner ovet seriene vi se nå, og med de jeg kom på i farta så ser vi over 16 serier. Heldigvis så kommer det ut bare en episode i uka + pausene de kjører. Og så har vi en del serier vi har sett som er ferdige nå, så det er blitt en del sesonger med litt av hvert opp gjennom årene Nei nå skal jeg høre med sambo om vi skal lage litt mat, han er ute og styrer i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 9. oktober 2006 Glemte jo helt å for 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #220 Del Skrevet 9. oktober 2006 for 24 uker!! Her går det unna! Endel serier ja! Ser endel her også! Er mer gøy med serier, blir mye bedre kjent med skuespillerne. Lillegullet romsterer voldsomt her også! Hva han styrer med i garasjen da? Hadde vært perfekt for mannen og, å hatt garasje, fått snekra og styrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå