T.S Skrevet 2. juni 2006 #121 Skrevet 2. juni 2006 Sier ikke at de er smarte fordi hun røyket under svangerskapet, og jeg sier heller ikke at jeg støtter dem, men de kan da vel få gjøre akkurat som de vil.. det er like ille å gå ute med all den eksosen som er rundt forbi.. det er ikke sunt for noen det heller... ---Sier du at det er sunt og bra for foster å bli utsatt for røyk i mors mage?--- Det har jeg ikke sagt heller, men det er nå noen her i verden som faktisk er friske uansett... og noen som ikke er det.... Vi blir utsatt for mye her i verden, og mange av oss har det ikke bra, og sånn er det bare... men jeg har aldri sagt at man MÅ røyke når man er gravid... det eneste jeg sa var at man blir ikke alle syke eller dårlig av å røyke under et svangerskap! ting kunne vær verre enn å røyke..... ← Det er ikke det samme å gå ute som å innhalere røyken direkte. Selvfølgelig. Og når man har et så direkte ansvar for et liv, da tar man det ansvaret alvorlig. Man kan fint overleve russisk rulett også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå