Gjest Sabia Skrevet 10. juli 2006 #281 Del Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer Monana - så hyggelig!! Det var jo verdens hyggeligste grunn til ikke å slanke seg spør du meg!! Og heller som du sier fokusere på å leve sunt. Jeg har også lyst på baby... Men vente litt til!! Ang vekta var jeg stooorfornøyd da jeg snikveide meg før helga, men det var jammen å ta gleden på forskudd. Har ikke hatt de store utskeielsene, men sammen med alkohol ble det for mye ja... Så her er mine tall: Nivea Start:88/ mål:68/ nå:87,2/ resultat: -0,8kg Så da ble det faktisk opp 300g fra sist... Jaja, bedre innsats neste uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 11. juli 2006 #282 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå har det seg slik at jeg ble gravid, så jeg må dermed kutte ut alle tanker om å gå noe ned i vekt før om 9 måneder +/-... Men det er helt ok, ofrer gjerne kroppen min for en baby, jeg! ← Så kjekt! Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxifula Skrevet 11. juli 2006 #283 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei folkens! Har ikke lest inne på dette Kosthold og trening-forumet før, og ble nysjerrig på tråden deres! har scanna gjennom noen av sidene, for et flott initiativ!! hvor langt har dere kommet på de 60 dagene? Og er det forsent å melde seg på nå? ehe Dere er vel egentlig snart FERDIG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 12. juli 2006 #284 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Maxifula! Aldri for sent å henge seg på! Leste akkurat at planen var å drive på til 23 juli, men er veldig gjerne med lenger!! Synes det er kjempenyttig, selv om det er veldig liten aktivitet her for tiden. Er vel egentlig bare på mandag, som er veiedag, det skrives her inne. Var mer i starten. Kan jo fortestte etter 23 og da? Jeg er hvertfall med! Har du satt deg noe mål for vektreduksjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 17. juli 2006 #285 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Noen som er med videre?? Vært ganske flink denne uken, men resultatet er heller deprimerende: -0,1 kg Start: 86,8/ mål: 73/ nå: 82,0/ resultat: -4,8kg Endret 17. juli 2006 av Tøyseklumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxifula Skrevet 17. juli 2006 #286 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Jeg har holdt på med et "trene-og-spise-sunnest-mulig"-prosjekt i et par uker nå. Men jeg reiser på ferie imorgen, så blir vel en del utskeielser der! MEN jeg er med fra tirsdag neste uke! Altså 25.juli Veier 68 kg nå, og vil gå ned til 60 i først omgang. Veiedag hver mandag høres bra ut! Hvordan går det med ditt opplegg, Tøyseklumpen? Holdt på lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #287 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Jeg har holdt på med et "trene-og-spise-sunnest-mulig"-prosjekt i et par uker nå. Men jeg reiser på ferie imorgen, så blir vel en del utskeielser der! MEN jeg er med fra tirsdag neste uke! Altså 25.juli Veier 68 kg nå, og vil gå ned til 60 i først omgang. Veiedag hver mandag høres bra ut! Hvordan går det med ditt opplegg, Tøyseklumpen? Holdt på lenge? ← Hei! Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg veier 69 kg og vil ned til 60 kg.. Men vet ikke om det kanskje er litt mye å gå ned i vekt?? Jeg er 1.69 høy. Det virker også som en laaang vei å gå.. Det er virkelig ikke lett å gå ned, synes nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 18. juli 2006 #288 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Jeg har holdt på med et "trene-og-spise-sunnest-mulig"-prosjekt i et par uker nå. Men jeg reiser på ferie imorgen, så blir vel en del utskeielser der! MEN jeg er med fra tirsdag neste uke! Altså 25.juli Veier 68 kg nå, og vil gå ned til 60 i først omgang. Veiedag hver mandag høres bra ut! Hvordan går det med ditt opplegg, Tøyseklumpen? Holdt på lenge? ← Hei! Jeg har vært med fra starten, som er rundt om kring 60 dager nå tror jeg. Gått ned 5 kg på de ukene og er fornøyd med det, men er gjerne med videre for jeg har enda 9!! kg til som skal av. Du får ha en super ferie og kos deg med god samvittighet, så får du begynne skikkelig når du kommer hjem om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 24. juli 2006 #289 Del Skrevet 24. juli 2006 Ingen som vil være med lenger ?? Jeg er superfornøyd med uken som har gått. Ikke fått trent stort, men vekten går da nedover. 1,2 kg denne gang Noen andre? Start: 86,8/ mål: 73/ nå: 80,8/ resultat: -6,0kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 24. juli 2006 #290 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg hadde jo store forsetter om å trene hver dag osv osv.. helt til ei venninne som driver et vaskebyrå spurte om jeg kunne vaske litt i sommer... Jeg har ikke akkurat flust med penger, så jeg takket ja til det. Jobber da minst full jobb på kontor (sparer inn til å avspasere nå i august..), og har vært på vaskejobb 1,5t etterpå.. Dette har ført til at jeg har ikke orket å trene i det hele tatt!! Som igjen har ført til +2kg! Så nå er jeg oppe i nesten 107kg!!! På lørdag drar jeg på sommerleir, så det kan jo hende at jeg kan skrive noe litt senere? Satser jo på at jeg går ned litt der.. tross alt trening 4-5t hver dag... men får ikke rapportert inn så ofte.. for jeg håper vi kan fortsette i 60 dager til? Kanskje noen nye vil hive seg med nå som mesteparten av sommerferien er over og man begynner å komme tilbake til "det vanlige liv"? Jeg har som "sluttmål" å komme meg ned til 75kg, så jeg blir ikke ferdig med det første.. men hadde jo vært kjekt å kjøpe seg nye klær til jul....? Vel, her er mine tall.. Start: 105 kg/ Mål: 75 kg/ Nå: 107 kg/ Resultat: +2 kg Endret 24. juli 2006 av Festus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2006 #291 Del Skrevet 26. juli 2006 Da, er jeg hejmme fra en fantastisk ferie, eller har vært hjemme en stund, men har ikke helt orket og tenke på slanking ennå. Selv om jeg har vært veldig flink i matveien, har såvidt startet og trene igjen og. Selv om jeg var 2 uker i Tyrkia og koste meg glugg i hjel med masse god mat. Bodde på all inclusive, så ble en del mat og. Men var flink og drakk masse vann og ikke alkohol. Jeg gikk faktisk ned 200 g, på ferie, så det er jeg fornøyd med. Jeg veide 66.8 på mandag, men husker ikke hva startvekten min var nå. Eller husker jo hva vekten var når jeg starta og slanke meg, men ikke hva den var når jeg ble med her. Jeg blir gjerne med på 60 dager til, jeg skal ned til et sted mellom 60-57, så jeg trenger lenger tid på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2006 #292 Del Skrevet 26. juli 2006 Sjekka hva startvekta var her nå, så sånn er mine tall. Start 69/Mål 60/Nå 66.8 -2.2 Så resultatet har ikke vært så strålende da, men det går da nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxifula Skrevet 27. juli 2006 #293 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! Nå er jeg tilbake fra ferie, og idag begynner jeg med mitt "sunne-opplegg" igjen. Forsov meg til trening, det var ikke så kult, hehe. Men skal gå en time senere. Til du som spurte, jeg er 1.65 høy ca! Tror også det er en lang vei å gå, men skal prøve fordi. veier idag 69! Tøyseklumpen: jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. juli 2006 #294 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Tøyseklumpen, jeg er gjerne med! men på et sunt kosthold og trening, ikke å gå ned mest mulig på 60 dager.... Det høres ikke så veldig sunt ut.. Noen tips til motivasjonstanker, når man prøver og prøver og føler man ikke ser noen resultater (iallefall raske resultater.. :-/) ??? Men uansett, i morgen står det trening på programmet!! :-D Endret 27. juli 2006 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilia Skrevet 28. juli 2006 #295 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg henger meg gjerne på... Har gått ned ca tyve kilo på halvannet år og har de siste tretten kiloene som henger igjen. Men jeg kommer tilbake til mandag etter at jeg har veid meg på morgenen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2006 #296 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg henger meg gjerne på... Har gått ned ca tyve kilo på halvannet år og har de siste tretten kiloene som henger igjen. Men jeg kommer tilbake til mandag etter at jeg har veid meg på morgenen...... ← tyve kilo! det er jo kjempebra! Og det er veldig lurt å ta opp kampen mot kiloene over tid, da er sjansen større for at de faktisk vil holde seg borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. juli 2006 #297 Del Skrevet 31. juli 2006 Start 69/ Mål 60/ Nå 66/ Resultat -3 kg Gått ned 800 g, er fornøyd med det på en uke da, spesielt nå når det nermer seg slutten på slankinga. Nå er det 1 år siden jeg startet og jeg har gått ned 19 kg. Prøvde buksene mine i dag og, og alle er blitt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilia Skrevet 31. juli 2006 #298 Del Skrevet 31. juli 2006 Så flott, momo Da henger jeg meg på hakk i hæl..... Har brukt halvannet år på tyve kilo og det er så gøy og kjøpe bukser igjen, til en viss grad. Har slitt litt med og finne bukser, men nå i helgen oppdaget jeg et merke Linnea, tror jeg det het, og de buksene sitter som formsydd til meg. Så her sitter jeg i bukse med str 42 (målet er 38), men har brukt 46/48 og det skal jeg aldri mer bruke. I dag veide jeg 73.7, men har hatt et etegilde uten like i helgen...Masse mat og altfor lite vann. Men målet mitt er ca 60 kilo, skal vurdere det når jeg nærmer meg 65. Blir så veldig markert i ansiktet og er blitt så gammel at jeg skjønner at målet i seg selv er ikke å være tynnest. Det er sjelden pent. Men vil gjerne ned en del til pluss at jeg ønsker en strammere kropp, så jeg har i første omgang et mål på 65 og så får vi se underveis. I går fikk jeg låne en sånn treningsmaskin av naboen, ikke tredemølle, men sånn du "løper" i lufta med.....Armene holder på to staver og bena på to store sko.... Vekt sept 2004 94. Vekt 31.07.06: 73,7 Vekt 31.12.06: 60 (?) PS! Er 1.65 høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. juli 2006 #299 Del Skrevet 31. juli 2006 Emilia, kjempebra og ha gått ned 20 kg da. Tror det er kjempebra at vi bruker lang tid på det her, for da er det mye lettere og holde seg der og. Mitt mål er og bukser i str 38, nå bruker jeg 40. Er mye bedre og shoppe klær nå, for nå finner jeg masse som passer, mens før fant jeg nesten ingenting, og klærne ser bedre ut på og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 2. august 2006 #300 Del Skrevet 2. august 2006 Har slitt litt med og finne bukser, men nå i helgen oppdaget jeg et merke Linnea, tror jeg det het, og de buksene sitter som formsydd til meg. Så her sitter jeg i bukse med str 42 (målet er 38), men har brukt 46/48 og det skal jeg aldri mer bruke. ← Det merket har jeg ikke hørt om. Hvor kjøpte du den buksa? Kjekkere å kjøpe klær nå om dagen ja. Jeg har også gått fra å bruke 46/48 til 42, men tror aldri jeg kommer lenger ned enn 40, og det tror jeg er passelig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå