Gjest Malina Skrevet 22. juni 2006 #261 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Jeg har vært litt fraværende i det siste- beklager det! Først; en klapp til alle som har hatt bra resultat på vekten de siste ukene, et vink til nykommere og ikke minst en klem til dem som føler det er litt vanskelig! Det går bra med meg! Har begynt i ny jobb,defor har jeg ikke rukket så veldig mye oppdatering,men jeg lover å bli bedre!! Vekten står stille,men jeg er ganske sikker på hvorfor. Jeg får ikke i meg nok og har trent nokså lite i det siste...begge deler må bli bedre! Jobber med saken! Av en eller annen grunn så er jeg sikkerlig oppblåst om dagen...magen står rett ut og jeg føler det ser ut som jeg er gravid! Er det salaten kanskje? Hvordan står det til,jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my Skrevet 25. juni 2006 #262 Del Skrevet 25. juni 2006 hei folkens. beklager at ej he dåtte heilt av lasse, men ej skal prøve å huske å få vegd mej i mårga tidli, (eller seinare i dag ) håpe berre ikkje ej he gått alt for masse opp da. he ikkje trena nåke serli, åso va no d 145 herliga daga i tyrkia. masse mat og øl. å so på topen av d heile fann ej en skikkeli sjokolade butikk. ikkje berre ditta tyrkiske godteriet..... å so he vi våre en jeng me barn på hyttetur i helga, å da blei no d grilling, å godteri da også... hehe men men... litt søvn no, so fe ej berre håpe på d beste.... kryss i take til alle som helde på måøa sine me trimming å greier, å lykke til du som ville ha små.... lykke til på en mandags morgen folkens..... mål: under 100 kg ihvertfall før juni e omme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 26. juni 2006 #263 Del Skrevet 26. juni 2006 Ned 300g siden forrige uke, men fortsatt ikke nede på startvekta da vi startet dette opplegget!! MEN - igår kom jeg meg ut på trimtur igjen, så forhåpentligvis er jeg igang igjen! Med en gang jeg er i gang med turene mine kryper vekta nedover. Så kanskje neste uke jeg er i null igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 26. juni 2006 #264 Del Skrevet 26. juni 2006 Det går jo ikke akkurat raskt, men det går i hvertfall riktig vei. Her er mine tall for denne uken: Start:86,8/ mål:73/ nå:82,8/ resultat: -4kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juni 2006 #265 Del Skrevet 26. juni 2006 I dag veier jeg 68.8. Opp 100g fra sist. Synes bare dette blir komisk jeg, spiser sunt og trener, men ned i vekt, det kunne jo være farlig. Har mensen da, men pleier ikke og gå opp mye når jeg har mensen bare noen 100 g. Ellers hadde jeg en kosedag i går for første gang, skal se etter om forbrenninga mi kan øke litt av det. Nå skal jeg på trening og kose meg. Skal være flink den uka her med både mat og trening, for på søndag reiser vi til Tyrkia på all inclusive hotell, så jeg kommer ikke til og gå ned i vekt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 26. juni 2006 #266 Del Skrevet 26. juni 2006 Er ikke så værst fornøyd med resultatet denne uka. Veier nå 85,2 kg, gått ned 1,1 kg fra forrige uke. Start: 88,2/Mål: 70/ nå: 85,2/resultat -3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 26. juni 2006 #267 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vil også være med! Har siste møtet på Grethe Roede nå på onsdag, så jeg trenger et holdepunkt for å hålde motivasjonen oppe! Har født to barn på 1,5 år (minste er 2 mndr.) og fått noen ekstra kilo på kroppen. Men nå har jeg gått ned fra 72 til 62,5 med GR allerede , og vil gjerne ned til 55. Nå er jeg ferdig med barneproduksjonen og vil ha spretten rumpe og stram mage igjen! Spiste to lomper med salat og makrell i tomat til frokost + et eple. Og når Knotten våkner skal vi trille en laaang tur. Ellers satser jeg på å drikke mye og få min daglige dose kaffe. Godt for forbrenningen. Utfordringen blir å greie seg gjennom en måned med ferie med familien uten å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. juli 2006 #268 Del Skrevet 3. juli 2006 Ned 800g til!! :hoppe: Velkommen la Flaca!! vi har veiedag på mandager så det er bare å hive seg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. juli 2006 #269 Del Skrevet 3. juli 2006 Da kan vi dra frem denne igjen - kopier og legg til deg selv: OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / no / resultat Nivea 88 / 68 / 86,9 / -1,1 Ser jeg er nede på det jeg veide da vi startet de offisielle målingene ja - :hoppe: Er så bra med å starte en slankis med å gå opp et par kilo!! Men nå er jeg hvertfall "Back in business!!" Tror jeg endrer startvekta til det høyeste jeg veide, det blir jo kanskje mest riktig? Da få jeg endelig minustall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 3. juli 2006 #270 Del Skrevet 3. juli 2006 Ned 800g til!! :hoppe: ← Superbra, nivea!! Nesten et kilo på en uke, da skal du jammen være fornøyd ja! Jeg har vært på hyttetur i helgen, og det har blitt masse grillmat og masse øl. Herlig det, men sikkert ikke fult så herlig i morgen når jeg veier meg. (Glemte det i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 3. juli 2006 #271 Del Skrevet 3. juli 2006 Er på hytta for tiden, og her har vi ikke vekt. Men frykter for at jeg har gått opp noen kg... Men har bare meg selv å takke for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. juli 2006 #272 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Nivea: Sååå flott!! la Flaca: Velkommen!! Og gratulerer masse med det du allerede har oppnådd - 10kg ned er bra! Malina 80kg/ 60kg/ 72kg/ -1kg(de siste to ukene) Endret 3. juli 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 3. juli 2006 #273 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er på stedet hvil i dag... 85,2 kg akkurat som forrige mandag Start: 88,2/Mål: 70/ nå: 85,2/resultat -3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. juli 2006 #274 Del Skrevet 3. juli 2006 På stedet hvil kan være mer enn godt nok det Fantus!! (Spesielt i disse is-tider...) Flink er du!! Bra Malina - flink du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 4. juli 2006 #275 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Så gikk jeg ned likevel da, selv om helgen var langt fra sunn. Her er mine tall: Start:86,8/ mål:73/ nå:82,6/ resultat: -4,2kg Endret 4. juli 2006 av Tøyseklumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 4. juli 2006 #276 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) OPPSUMERING OVER GJENGEN navn: start / mål / nå / resultat Nivea Start: 88/ Mål: 68/ nå: 86,9/ resultat -1,1 Malina start: 80/ mål: 60/ nå: 72/ resultat: -1kg(de siste to ukene) Fantus Start: 88,2/ Mål: 70/ nå: 85,2/ resultat -3 kg Tøyseklumpen Start: 86,8/ mål: 73/ nå: 82,6/ resultat: -4,2kg Endret 4. juli 2006 av Tøyseklumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. juli 2006 #277 Del Skrevet 4. juli 2006 Flott resultat på dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 10. juli 2006 #278 Del Skrevet 10. juli 2006 Har vi gitt opp hele tråden eller? Måtte på side 2 for å hente den. Det er for dårlig Jeg synes jeg er veldig flink med kosthold for tiden (minus en større utskeielse i går, men den snakker vi ikke om ) Trening er det heller dårlig med for tiden, men skal prøve å være flinkere denne uken! Her er mine tall for uken som var: Tøyseklumpen Start: 86,8/ mål: 73/ nå: 82,1/ resultat: -4,7kg Dere andre da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. juli 2006 #279 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har gått opp 2 kg i helgen Men de er nok av etter bare noen få dager... har spist mye mer enn det jeg pleier,samt drukket litt alkohol,derfor gjør vekten et lite hopp. Derfor liker jeg ikke så godt veiedag på mandager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monana Skrevet 10. juli 2006 #280 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei hei! Nå har det seg slik at jeg ble gravid, så jeg må dermed kutte ut alle tanker om å gå noe ned i vekt før om 9 måneder +/-... Men det er helt ok, ofrer gjerne kroppen min for en baby, jeg! Derimot vil jeg heller fokusere på å spise så sunt som overhodet mulig, og dermed gjøre vektoppgangen så liten som mulig. Dessuten vil jeg også begynne å trene litt smått om senn, men ikke før jeg er ferdig med det første trimesteret (har dessuten vært ekstremt plaget av astma i det siste, så jeg vil helst ta meg en tur til legen før jeg setter i gang med noe som helst av trening... ) Men uansett, hvis dere fortsatt vil ha meg her, så blir jeg gjerne her, jeg! (Har vært veldig fraværende i det siste, men må for min egen del skjerpe meg!!!) Mine tall er dessverre ikke så hyggelige: Start: 77 kg/ mål: x/nå: 78 kg/ resultat: +1 (Kunne gjerne holdt den ene kiloen unna, da... ) Syns dere andre er flinke, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå