Fakse Skrevet 19. september 2006 #221 Del Skrevet 19. september 2006 Drømmepasta med laks og kantareller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. september 2006 #222 Del Skrevet 19. september 2006 Fullkornspasta, tomatsaus med masse gode grønnsaker i og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #223 Del Skrevet 19. september 2006 Det ble ikke grønnsakssuppe i går, men hjemmelagde vårrull-inspirerte saker med vegetarsnitzel til mannen. I dag blir det kanskje pannekaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 20. september 2006 #224 Del Skrevet 20. september 2006 I dag ble det rømmegrøt, av alle ting - fikk plutselig så utrolig lyst på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. september 2006 #225 Del Skrevet 21. september 2006 I dag blir det omelett med tomat og muligens noe mer. Ved siden av blir det røkelaks, salat og muligens hvitløksbaguetter. Egentlig utrolig at samboeren går med på slik fuglemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 22. september 2006 #226 Del Skrevet 22. september 2006 Kanskje vi gjør det lettvint med wraps i dag, kaos hersker den neste måneden. Eller suppe. I går ble det pai og i forgårs hadde vi "bare" salat med ferske rundstykker og litt god ost til. Gleder meg til kaoset er over og jeg kan kose meg litt mer med matlagingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2006 #227 Del Skrevet 22. september 2006 Salat med div grønsaker og bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 26. september 2006 #228 Del Skrevet 26. september 2006 I går laget jeg en restegryte med purre, paprika, tomater, hvitløk, mais og bønner. Vi hadde nybakt gulrotgrovbrød til. Tror jeg lager wraps med grillete grønnsaker i dag. Det må gå raskt, og vi en aubergine som snart må spises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 4. oktober 2006 #229 Del Skrevet 4. oktober 2006 I det siste har vi bl.a. hatt: gresskarsuppe røsti med potet og gresskar suppe med ingefær og søtpotet pizza med spinat og sopp pasta med rødløk, paprika og tomatsaus laget av ferske tomater og sikkert mer som jeg har glemt. I dag skal vi ha chana masala med noe til, men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 4. oktober 2006 #230 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tre skiver med egg og bacon var min middag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 5. oktober 2006 #231 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så mye spennende dere lager Jeg hadde wraps i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. oktober 2006 #232 Del Skrevet 5. oktober 2006 Her blir det grønnsakssuppe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 8. oktober 2006 #233 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det ble chana masala med brokkoli og naan til. I går ble det pizza med sopp, spinat og rødløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 8. oktober 2006 #234 Del Skrevet 8. oktober 2006 Brokkoligrateng (fra Findus) og poteter. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 13. oktober 2006 #235 Del Skrevet 13. oktober 2006 Rask pastarett i går: freste rødløk, paprika, squash og ferske tomater mens pastaen kokte, tilsatte pesto rosso og vips var middagen ferdig. I dag lurer jeg på om jeg skal lage noe med gresskar, men vi får se hvordan det går med kjøkkenbyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. oktober 2006 #236 Del Skrevet 13. oktober 2006 I dag skal jeg spise ute på en av byens desidert beste gourmetrestauranter, jeg har ringt de og de skal lage noe vegetarisk til meg, så jeg GLEDER meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #237 Del Skrevet 13. oktober 2006 I dag skal jeg spise ute på en av byens desidert beste gourmetrestauranter, jeg har ringt de og de skal lage noe vegetarisk til meg, så jeg GLEDER meg. ← Heldiggris. Vil gjerne ha en "anmeldelse" av hvordan det var. Selv skal jeg ha vårruller. Bare vårruller. Ikke tilbehør. Syns de er best slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. oktober 2006 #238 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hjemmelaget pizza. På min halvdel blir det nok tunfisk, kirsebærtomater, løk og kanskje champignon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #239 Del Skrevet 13. oktober 2006 Salat med div grønsaker og bønner. ← Det samme i dag. + suppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. oktober 2006 #240 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) I dag hadde vi gresskarsuppe med kremostøye og tyrkisk brød til. Snart er kjøkkenet helt ferdig og jeg kan begynne å lage mer mat igjen! Endret 17. oktober 2006 av salsera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå