Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Ble ferdig med "mammas svik" i går og skal begynne på "I et hus i Alvdal - Eldstesønnens historie" i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser På grensen til evigheten av Ken Follet. Elsket de to første bøkene i trilogien, liker denne helt greit foreløpig. Siden den er på 1100 sider, og altfor tung å drasse med på bussen, har jeg også endelig startet på Game of Thrones på lesebrettet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liten fugl. Mors bok  - Lars Ramslie.

Ekkelt god bok.

Anonymkode: 9744f...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser under jegermånen. Første bok i Outlander-serien. So far, so good :)

Anonymkode: 60a1a...bbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser under jegermånen. Første bok i Outlander-serien. So far, so good :)

Anonymkode: 60a1a...bbe

Regner med at du gjør deg klar til tredje sesong som kommer 11. september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Arvingen av Daisy Goodwin i ferien. Grei underholdning 

Er ferdig med Naboparet av Shari Lapena syns den var god! Litt ekkelt siden det gjaldt et lite barn 

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Fullførte Ute av verden av Knausgård for noen dager siden. Jeg trenger noen å diskutere den med. Hvis noen har tanker om boken, eller kan hjelpe meg med noen tolkninger send gjerne en PM! :) 

Nå har jeg begynt på The Circle (Dave Eggers), men vurderer å droppe den og bare se filmen uten å lese først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8/18/2017 den 16.10, Rainstorm skrev:

Fullførte Ute av verden av Knausgård for noen dager siden. Jeg trenger noen å diskutere den med. Hvis noen har tanker om boken, eller kan hjelpe meg med noen tolkninger send gjerne en PM! :) 

Nå har jeg begynt på The Circle (Dave Eggers), men vurderer å droppe den og bare se filmen uten å lese først. 

The Circle er knallbra, absolutt verdt å lese! :-) hørte den forresten på lydbok, på engelsk, og det var knallbra kvalitet på oppleseren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver på med Renaissance av Oliver Bowden. Liker ikke helt skrivestilen hans, men har ordnet meg nummer to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har akkurat ferdiglest The Widow av Fiona Barton. Spennende og bra bok. Leser denne også på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Ei sjølvhjelpsbok/psykologi, «Særlig sensitiv» av Elaine Aaron. Er ikkje så veldig fascinerande, men eg skal fullføra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...