Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nytestamentet (på originalspråket).

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytestamentet (på originalspråket).

Anonymkode: 49927...fae

Imponerende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med "The taxidermist's daughter" av Kate Mosse. Likte den ikke like godt som de forrige bøkene hennes. Det er litt for mye fugler og fjær og vann. 

Anonymkode: ca024...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/12/2017 den 0.29, sofie777 skrev:

Imponerende! :)

Takk. :) Ikke at jeg nødvendigvis er enig da, men jeg synes i alle fall det er veldig moro med språk!

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart begynne på "Bienes historie" av Maja Lunde. Gleder meg da jeg har hørt mye bra om den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
48 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Arv og miljø av Vigdis Hjorth :) 

Jeg også! Jeg tror jeg kommer til å like denne skikkelig. Familiedrama på en reflektert måte, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz
11 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg også! Jeg tror jeg kommer til å like denne skikkelig. Familiedrama på en reflektert måte, liksom. 

Jeg "leser" den ved å høre på lydbok og der er det forfatteren selv som leser, noe jeg liker. Så jeg håper at vi begge kommer til å like boken også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jeg "leser" den ved å høre på lydbok og der er det forfatteren selv som leser, noe jeg liker. Så jeg håper at vi begge kommer til å like boken også. 

Jeg også! Storytel for the win. ;):P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Jeg også! Storytel for the win. ;):P 

Så morsomt, storytell her også ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jeg "leser" den ved å høre på lydbok og der er det forfatteren selv som leser, noe jeg liker. Så jeg håper at vi begge kommer til å like boken også. 

Er det? Hører ofte på lydbok på storytel - da må jeg høre på den neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 14.21, Skay skrev:

Skal snart begynne på "Bienes historie" av Maja Lunde. Gleder meg da jeg har hørt mye bra om den.

Jeg har nettopp kjøpt Bienes historie, Tenker å lese den i sommer. Er veldig spent på den. Tror det er en veldig annerledes type bok enn de romanene jeg pleier å lese. Jeg er akkurat ferdig med Bergen Ungdomsteater av Pedro Carmona-Alvarez, nummer to i det som skal bli en triologi. Likte den, men likte den første boka bedre. Den traff meg mer. 

I dag begynte jeg på Kledd naken av Agnes Lovise Matre. Den lover godt, jeg liker ofte thrillere skrevet av kvinner. Språket er herlig å lese! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fremdeles 1Q84 av Haruki Murakami, halveis og vel så det i bok nr 2 av 3.

I lydbokverdenen er jeg må ferdig med The Girlfriend, som var virkelig bra! Hører nå PÅ the Couple Next Door, og må nok dessverre meddele at jeg synes "hypen" rundt denne boka overhodet ikke gjenspeiler dens kvalitet. Den er langdryg, overforklarende, og ganske treig til thriller å være.. 😛 men funker som helt ok underholdning, iallfall nå når vi driver å kjører mellom Danmark og Norge denne uka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The last wish" av  Andrzej Sapkowski. Dette er bøkene dataspiller i The Witcher-serien er basert på. Klør i ps-fingrene mine når jeg leser bøkene :P Skulle så gjerne hatt tid til å game mer, men det hadde gått ut over lesetiden, og lesing er viktigst. 

Anonymkode: ca024...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...