Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

"Pale fire" av Vladimir Nabokov. 

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De falne englers by! :) Av Cassandra Clare. Jeg brukte to uker på å komme gjennom en engelsk bok, det ble litt irritasjon med noe banning og bruk av google på å finne ut av ting. Så deilig å lese på norsk igjen! 

Endret av SesameStreet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser John Hart, Syndenens folatelse. Han skriver virkelig godt. Positivt overrasket så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leviathan Wakes - Første bok i The Expanse-serien

Ringens Brorskap for There and Back Again-podcasten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi briljante venninne av Elena Ferrante. Første gang jeg leser noe på nynorsk så dette går veldig sakte. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Offer utan ansikte" av Stefan Ahnem. Veldig bra og spennende, vanskelig å legge i fra seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En femte årstid av Torkil Damhaug. Har sans for han. Men den forrige boka jeg leste, Syndenens forlatelse av John Hart skal det bli vanskelig å toppe, tror det er den beste krimmen jeg har lest på flere år.

Anonymkode: 24ab3...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat begynt på "The Seven Sisters" av Lucinda Riley. Så langt liker jeg den mye bedre enn det jeg trodde jeg kom til å gjøre på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser Dolores Redondo, et nytt spansk bekjentskap for meg. Men hun er veldig bra. Den usynlige vokter er jeg akkurat ferdig med, og er nå i gang med Knoklenes grav. Offergraven er bestilt. Anbefales for den som liker krim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ble ferdig med "Eat me" av Bill Schutt for et par dager siden. Ei interessant bok om kannibalisme hos såvel dyr som hos mennesker.  Lettlest, balansert, og informativ. 

Er også kommet halvveis i "Blitzed - Drugs in Nazi Germany" av Norman Ohler. Også intetessant, om enn noe populistisk og vel politisk korrekt i tonen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...