Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
9 minutter siden, Angeleye skrev:

Ikke lydbok nei :)

Jeg har lenge hatt lyst til å lese The Handmaid's tale  (etter at vi las Oryx og Crake av samme forfatter :fnise:), men den har vært helt utilgjengelig i alle butikker! Jeg lette og lette, men ingen som solgte den. Så gjett om jeg ble glad da jeg fant ut om tv-serien, og at boken igjen ble tilgjengelig :) Har ikke sett traileren enda, men det må jeg gjøre. Skal se serien nå som boken er ferdiglest :)

Haha, ja jeg også! Jeg kjente ikke til henne før, men da så jeg at den var den mest kjente av hennes verk og jeg satt den på leselista! Og så så jeg traileren og BAM, må lese må lese må lese! :P 

Synes traileren var skikkelig bra, gleder meg enda mer til å lese mer i boka! :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Al Franken  Gigant of the Senate. 

 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Over 9 100 kommentarer i denne tråden nå!! :skya:

Anonymkode: 51a12...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rainstorm skrev:

Haha, ja jeg også! Jeg kjente ikke til henne før, men da så jeg at den var den mest kjente av hennes verk og jeg satt den på leselista! Og så så jeg traileren og BAM, må lese må lese må lese! :P 

Synes traileren var skikkelig bra, gleder meg enda mer til å lese mer i boka! :laugh: 

Jeg skal snart lese oppfølgeren til Oryx og Crake :nori: *glede seg*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Over 9 100 kommentarer i denne tråden nå!! :skya:

Anonymkode: 51a12...db1

Telling :hjerte:

Skal sjekke hvor mange bøker jeg får lest før vi når innlegg nr 10 000. Jeg leser tregt så blir ikke så mange, men jeg kom til tråden for å presse meg litt på lesingen så greit å ha et mål. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tre musketerer av Alexandre Dumas :)

Greven av Monte Cristo var en favoritt i ungdommen, men jeg leste aldri De tre musketerer. Litt trå start, men er blitt litt bedre, så kommer nok til å fullføre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte hurtig finne en bok(serie) på Kindle i går og valget falt på YA-serien Crystal Frost. Greit å få en komplett serie på 4 1/2 bok til rundt 60 kroner. Litt ung hovedperson denne gang, hun får mensen på den siden jeg slutter, men så lenge historien er grei nok, er det bra. Hun har evner som hun ikke har kontroll på enda, men kan se tilbake i tid så langt. Siden det er første dagen (som garantert har noe med mensen å gjøre), både for henne og oss lesere, så er det mye å finne ut av.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Dragonbone Chair, første bok i Memory, Sorrow and Thorn-serien til Tad Williams.

Anonymkode: ca024...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med De usynlige av Roy Jacobsen. Før det leste jeg Fie Faller av Therese Aasvik. To helt forskjellige bøker, som jeg likte godt på hver sin måte. 🙂 

Endret av Bell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 21.48, sofie777 skrev:

Måtte hurtig finne en bok(serie) på Kindle i går og valget falt på YA-serien Crystal Frost. Greit å få en komplett serie på 4 1/2 bok til rundt 60 kroner. Litt ung hovedperson denne gang, hun får mensen på den siden jeg slutter, men så lenge historien er grei nok, er det bra. Hun har evner som hun ikke har kontroll på enda, men kan se tilbake i tid så langt. Siden det er første dagen (som garantert har noe med mensen å gjøre), både for henne og oss lesere, så er det mye å finne ut av.

Denne leser jeg ikke lenger. Det ble for ungt. Det er greit når hovedpersonene er rundt 20 og eldre, men hun her var altså max 13. Jeg fant meg noe søtsuppe-romantisk i stedet, for på mandag kommer en bok jeg har bestilt. En twitter-venninne fra USA har skrevet den delvis historiske romanen Idyllwilde og den gleder jeg meg til å lese. Har også kjøpt The Princess Bride som hennes kjæreste skal ha seminar om om noen uker (etter at han er ferdig med American Gods). Både bok og film. Gleder meg til det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med Al Franken Gigant of the Senate

Begynt på Al Franken Lies and the Lying Liars Who Tell Them

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Hører på "Room" av Emma Donoghue, er snart ferdig :) 

Da leser du ikke

Anonymkode: a998c...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frus3rtSjokkiz
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da leser du ikke

Anonymkode: a998c...b5a

men det sa jeg heller ikke :P Er det ikke lov å svare hvis man hører lydbok, det er det ingen som har sagt til meg før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

men det sa jeg heller ikke :P Er det ikke lov å svare hvis man hører lydbok, det er det ingen som har sagt til meg før.

Bare tulla litt med deg ;)

Anonymkode: a998c...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare tulla litt med deg ;)

Anonymkode: a998c...b5a

hvorfor gjorde du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles "Sannhetens pris" av John Grisham liggende på stuebordet. Har begynt på den, men så stoppet det opp. Leser vel generelt lite om sommeren. Men Grisham er min favorittforfatter for tiden, og det er ikke fordi boka er dårlig at jeg ikke har klart å lese den ut men latt den ligge et par måneder. Boka er veldig bra, som han pleier å levere, men det er altså...sommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...