Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Lyskula skrev:

Ja, det er den :) 

Har kommet cirka halvveis og kan trygt si meg enig med deg! Har du lest flere bøker av John Hart?

Har en stor bunke med bøker av han liggende klare til lesing, for jeg ble så begeistret så jeg samlet opp på en brukthandel. Har bare lest to bøker. Husker ikke hvilken annen jeg har lest akkurat nå, men når du skriver så bra i en slik bok må simpelthen de andre bøkene være gode. Tenkte jeg skulle begynne med den første boken og ta det derfra. Ved elven har jo fått strålende kritikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

Girl interrupted.

Leser opp igjen alle bøkene mine, samt de uleste i hylla for å finne ut hvilke som kan doneres. Har alt for mange bøker og begynner å føle meg klaustrofobisk hjemme, noe som jo ikke er helt ideelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Älskade terrorist av Anna Sundberg og Jesper Huor. En gripende og sann historie.

Endret av Ellam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Leser "Øya"av Victoria Hislop for andre gang! En av de vakreste og vemodigste historier jeg har lest. Noen år siden sist,men noen bøker kan leses to ganger altså. Akkurat ferdig med "Entusiasme og Raseri"av Ari Behn. Liker ham også,men ble ingen favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Fleming; Jenta under oliventreet. Jeg begynte på den for 1 måned siden men syns den var litt tung så jeg leste et par andre bøker istedenfor og gikk på denne igjen i helga. Blir litt mye detaljert om det samme i 100 vis av sider så jeg er nok litt skuffa siden jeg ikke er så opptatt av røde kors arbeid i forbindelse med krigen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denial of Death av Ernest Becker

Evil Under the Sun av Agatha Christie

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"To søstre" av Åsne Seierstad. Bra story, og en viktig fortelling, men utrolig lite inspirerende skrevet og vanvittig rotete med alle navnene å holde styr på. Basert på en sann historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell

En beretning om blindhet av José Saramago. Den er til tider så ubehagelig at jeg må legge den fra meg, men jeg er bare nødt til å finne ut hvordan det går til slutt, så jeg tvinger meg videre i sakte fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneske og maktene av Olav Duun. Men hører den på lydbok, noe som er uvant for meg. Er pensum til studie, og velger lydbok for å spare tid. 

Tower of Dawn av Sarah J. Maas. Denne leser jeg de få gangene jeg får tid. Burde egentlig bare spare den til etter eksamen, men jeg er halvveis, og den er så spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...