Kipa Skrevet 26. juni 2003 #341 Del Skrevet 26. juni 2003 Å nei...nå har jeg ødelagt siden din...husker en viss magnhild gjorde det for meg for leeenge siden med sine store bokstaver...men det var et uhell altså!!!! Unnskyld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2003 #342 Del Skrevet 26. juni 2003 Kipa: Du kan jo bare forandre teksten og ta bort "et par" stjerner... Så er siden like fin igjen... 6 dager til treff, Magnhild. Enig med deg: Har heller lyst å treffes på Egons enn hjemme ho Ceni... :-? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. juni 2003 #343 Del Skrevet 26. juni 2003 sånn takket være data- kyndige mayamor så er siden like fin igjen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #344 Del Skrevet 26. juni 2003 Men Kipa da... Det er ikke farlig. Jeg skal snart skifte side nå... (Har jeg gjort det hos deg? :o Unnskyld for det) Bare skriv litt mer her så går det fort også. Nå har jeg sovet litt mer. Og grunnen til at jeg måtte stå opp så tidlig var at bilen skulle på servise og det er lurt å levere den tidlig. Da var det litt tidlig for meg. Men nå har jeg sovet en stund til og da er jeg klar for dagen. Tror nok at det blir litt kjæresteri i byn i dag. Litt cafe, litt Knertetitting og kanskje shopping Det er så koselig. Venter på at mannen skal komme hjem fra noen timer på jobb nå. Skal bli rart når han begynner i full uke igjen... Mayamor: har du bestemt deg for vogn? Eller har du vognen etter storebror enda? :-? Jeg synes det er så vanskelig jeg... Jinx: Det er helt normalt med fløte og melk og melis på jordbær. Det er så godt atte. Har spist det i hele mitt liv. Det er sånn jordbær skal spises... Det er verdt å prøve det. Vi solgte det til og med på hotellet der vi jobbet i fjor, og de ble elsket av alle!!! (Spesielt av meg siden vi hadde MASSE jordbær på kjølen og MASSE vaniljeis i frysen... Det er godt en varm sommerdag det!! Hva neseblod angår så skjønner jeg ikke så masse. Tror neppe det kan være høyt blodtrykk, for på siste måling så var det 120/70. Det er det laveste jeg har hatt på lenge. Og Jinx: Kan jeg slippe å lugge meg bak øret? Det stopper til slutt uansett... Men jeg skal snakke med jordmor på neste kontroll. Ha en fin dag alle sammen!! Og alle som er i Bergen må UTUTUT og nyte været. Maya; i dag er det ikke lov å være på nett så lenge solen er oppe!!! :fy: Klem fra Magnhild 20+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2003 #345 Del Skrevet 26. juni 2003 Så flink du er vennen. Gjorde samme tabben selv en gang... :oops: Derfor visste jeg det... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2003 #346 Del Skrevet 26. juni 2003 Bare for å stjele mest mulig av dagboken din... Jeg skal ha samme vogn til denne babyen som jeg hadde til gutten min. Det er en grønn simo 96-modell. Synes den er like fin enda... Men klart den er jo tyngre enn dagens flotte vogner - men det blir litt nostalgi... Klem fra Mayamor (som snart går ut i solen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #347 Del Skrevet 26. juni 2003 WWHHE Maya klarte det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 26. juni 2003 #348 Del Skrevet 26. juni 2003 mase-mase.... :D dette er omtrent for godt til å være sant?!?! men hva med kommentaren din Transport for 558 euro er 15 euro, og tollen er gratis inn til Norge" hæææ? hvorfor er tollen gratis inn til norge? har du det fra en "Pålitelig kilde"(håper jeg ikke fornermer nå?!)... er det barnevogner som er tollfrie. eller varer fra tyskland?? hvorfor?? veldig forvirret nå.. for når jeg har bestillt varer over internett før så har vi alltid betalt maaaasse i toll!! jeg forsøkte å lese på tollsidene men det var de tørreste dokumentene jeg noen gang har kommet over så det spørs om jeg ikke tar en tlf i morgen og spør istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. juni 2003 #349 Del Skrevet 27. juni 2003 Er bare en rask tur innom før turen går på stranden. Tok en tur til Stord til mamsen. Tusen takk for formaninger... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #350 Del Skrevet 27. juni 2003 Til stranden? Jeg og vil!!! BADEBADEBADEBADE!!! VI venter på at bilen skal bli ferdig på servise... hadde tenkt oss en tur til stord for å treffe noen venninner, men når bilen måtte inn så måtte den inn... Ellers skjer det lite her... Var i byn i går, men gikk i kø hele tiden. Blir sprø av turister. Det er mye koseligere å gå på tur i byn når manslipper køordning og aktive turister som trenger seg på og som ikke har tid til å gå i rolig tempo. Mannen ville på Fløyen, men da sa jeg klart nei. orker ikke alle de der med fem kameraer rundt halsen altså. Og neida, jeg er ikke i mot turisme, skjønner at det trengs for å overleve i bransjen, men jeg liker å ha det rolig rundt meg. Tror jeg holder meg i Fyllingen jeg... Her er det ikke noe mas... Men vi så litt på dyner og madrasser og sånt også i går. Vet jo ikke hva som er lurt og ikke lurt og sånt noe. Skulle så gjerne visst litt mer. Eller hatt mindre å velge mellom. Nå har vi jo klart å bestemme oss for vogn. Og så må vi vite hvilken seng vi vil ha, og så hvilken type dyne man må ha og så hvilken madrass... :o :o Dette er litt for masse for meg synes jeg! Noen som har noen gode råd? Heldigvis så har vi bestemt at vi ikke skal ha bag i vognen, vi skal ha voksipose i stedet og dermed så slipper vi det er med dyne i vognen også. Også må vi ha så masse mer. Lurer på om jeg skal stjele en eller to lister i fra Klips sin dagbok jeg. Hun hadde så laaaange og fine lister. Lurer på om hun har hatt bruk for alt sammen... jeg føler meg litt sånn i dag... Tror det kom som et lite sjokk på meg at en venninne fødte på mandag. Åtte uker før tiden. Det ble litt mye formeg nå. Jeg er jo langt fra klar... Tenk om det skjer meg også da? Vet jo aldri!!! Jaja, jeg får søke litt på nett jeg da og se hva som skjer... Ha en fin dag! Klem fra Magnhild (Grr, jeg trodde ikke det fantes fluer i 10. etg jeg... men nå har jeg to i vinduskarmen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. juni 2003 #351 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjære Magnhild! jeg ville bare gi deg en klem og ønske deg god helg!! Noen venner av oss ble foreldre til en herlig gutt litt over 2 mnd før tiden, han var stor og fin og frisk og i dag skal han hjem etter en mnd på nyfødt intensiven. I de fleste tilfeller går det bra!!! og så ville jeg bare bry meg litt...selv om du skal ha voksipose må du vel ha dyne til våren og sommeren?? Vel, håper det ordner seg og at du finner fram i den jungelen der ute av baby- utstyr. Selv har jeg ikke våget å kikke enda- bare på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. juni 2003 #352 Del Skrevet 27. juni 2003 Hi, hi jeg som jobber i en småbarnsavd. visste ikke om dette med sommerinnlegg...hmm :oops: der tar de nemlig med dyne alle mann når det nærmer seg varmere tider og til høsten kommer voksiposen fram igjen. Vi også vil ha voksipose, men har ikke en gang valgt vogn, men så ligger du noe mnd før meg også da! Helena er etter min bestemor, hun het riktignok Helene, men for å få en svensk vri på det og gjøre det litt vakrere- synes vi..ble det Helena. Lucas er et vanlig svensk navn. Hold fast, for de skal ha to navn uansett kjønn- Helena Louise / Lars Lucas- men i N-Sverige der mannen min er i fra har de ofte to og tre navn, men bruker ett -sånn blir det her også! Louise synes jeg er vakkert- Lars er min manns andre navn... jeg er litt tidlig ute med navn da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #353 Del Skrevet 27. juni 2003 Men de var jo kjempfine begge navnene... eller alle fire om du vil :blunke: Det å bruke Lars Lucas var stilig ettersom det er pappan sitt andre navn, men vil dere da bruke Lucas? Eller Lars? Helena Louise synes jeg også var kjempefint. Hmm... Men jeg tror fortsatt ikke at de passer sammen med våre navn. Tror vi skal ha noe norsk noe. Men kommer liksom ikke helt frem til hva det blir... Jaja, vi har godt tid. Det kan jo være at mammaene synes det er lettere å ha med dyner i bhg da. Men mannen min som jobber i en litt større avdeling i bhg synes at vi skal ha voksipose med begge innleggene. Så da gjør vi det. Han bestemmer litt. Akkurat som at han bestemmer at Knerten skal meldes inn i Barnehageforbundet fordi han mener at de gir best oppvekst. Jeg aner ikke jeg, men jeg vet at BF-bhg har passet han best. Nå har han vært i statlig, kommunal og privat (BF) bhg og trives helt klart best i BF. Så da så... Der har ikke jeg så mye jeg skulle ha sagt. Bare barnet får være ute masse hver dag så blir jeg glad! Jaja, nå er det kanskje på tide å ta seg en dusj og spise frokost. Har spist masse sjokolade, men det er vel ikke frokost, selv omd et er veldig godt. Norske jordbær på loffskive... Hmmm... høres bra ut!! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #354 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja da var nok enhelg over. Og den har vært typisk bergensk. Masse sol i begynnelsen og lyn, torden og plasking i nesten hele dag. Og jeg skulle badebadebade i dag... I går var jeg hos K hele tiden og mannen kom innom etter en stund og så var jeg tante til Martin i noen timer. Vi koste oss masse i solen gitt... Og så ble det grilling og festing for de andre utover kvelden. Det var skikkelig moro, men det er litt kjipt å være eneste edru på hele stedet. Men det er egentlig helt greit. Glad jeg har digitalt kamera for da kan jeg ta MASSE bilder og så vise de til de andre dagen etter... *ond Magnhild* Vi ble i alle fall en liten gjeng etterhvert og det er alltid gøy! Også det været da!! Så deilig! Satt ute i t-skjorte til kl 0200 og det var bare deilig! Men nå skal jeg logge ut og sitte i dennye deilige stolen min. Har arvet stressless av storesøster og er sååå fornøyd med det! Klem fra Magnhild som savner Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. juni 2003 #355 Del Skrevet 30. juni 2003 Men jeg er her jo...omsider! hihi! Og det er like moro å lese her inne som før! :D :D :D Jeg liker heller ikke turister som forstyrrer gangen din, enten du vil gå fort eller sakte... Nå har jeg vært turist selv, en masse ganger, da... Men enkelte har jo lov til å være turister!! Så det så! Håper nese-mensen har gitt seg litt! Har lest at det er mange som får det, men vet ikke når i svangerskapet det er på topp... Masse klemmmmmmmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. juli 2003 #356 Del Skrevet 1. juli 2003 Også må vi ha så masse mer. Lurer på om jeg skal stjele en eller to lister i fra Klips sin dagbok jeg. Hun hadde så laaaange og fine lister. Lurer på om hun har hatt bruk for alt sammen... Ehm, nei. Men så kjøpte vi ikke inn alt sammen heller. Vis meg en liste du, så kan jeg fortelle deg hva vi har brukt. Går helt surr i mine egne lister i blant. Men moro er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. juli 2003 #357 Del Skrevet 1. juli 2003 Eg e` hær eg, Magnhild... Tusen takk for at du savner meg... Det var bare det jeg ville oppnå... Gleder meg til i morgen. Kanskje Håper også blir med... Blir snart innvadert av 3 barn her - så turen må nok gå bort fra maskinen ja... :-? Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #358 Del Skrevet 1. juli 2003 Bake bake bake bake!! Må ha noe med egg, for egg er ikke godt, men hva er godt?? SJOKOLADEKAKE!!!! Hele TRE egg!!! WWHEE!! Så nå skal der bakes!!! Dessuten så er det tirsdag og Amy og friends og da må man ha noe godt! Ha en fin kveld alle sammen!! I Bergen er solen her! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #359 Del Skrevet 2. juli 2003 :evil: Og er jeg våken nå?? Blæh! Våknet kl 0407 og hva er klokken nå??0553!!! Og jeg får ikke sove. Så nå stod jeg bare opp jeg. Men må jo sove litt mer da... Skal jo på treff og greier... Det er jo ikke noe å fortelle så tidlig på morgenen da... Ikke noe mer enn i går! Jo!! Jeg kan fortelle hvorfor jeg våknet!! Det er fordi noen turner i magen min... Hihi! Men h*n kunne liksom latt være å være våken midt på natten og i stedet vært våken om dagen... Men neida, jeg har nok et nattdyr i magen jeg... :-? Akkurat som faren og meg... Jaja, jeg er sulten, men er det noe vits å spise noe nå. Kanskje litt melk og så sengen igjen. Mannen tilbød en armkrok å sove i... Han erjo søt da. Jaja Maya!! Da ses vi i kveld da!! KLem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. juli 2003 #360 Del Skrevet 2. juli 2003 Jepp - sees i kveld din morgenfugl... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå