Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Ja det var faktisk til å bli i godt humør av !

Håper du får jobben du ønsker !

Lykke til med lesingen. Er ferdig med eksamen og har "bare " en oppgave igjen å skrive....

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er som kjappest innom og ønsker deg vel overstått påske og riktig god helg.

Alt vel med vår lille frøken som er ventet 24. sept.

Kos deg fortsatt med alt du foretar deg og tvi tvi ang jobben.

Klem fra Håper 18+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hvis du ikke leser beskjed til deg i boka mi; skal desverre kle av oss klærne før taklampe-tur, så det blir ikke lagt ut noen bilder.

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Hørtes ut om om en litt kranglete påske, maken til uflax da...

Håper alt er bra med deg og den lille, og mannen også må jeg jo si!!

jeg er i en merkelig lykkerus, uten andre plager enn trøtthet.

Ønsker deg en god helg!!

:D

KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Psst:

Hvis du går inn på SG-sidene - har vi ny avtale om å treffes tirsdag 6.mai.

Ville vært koselig om du kom. :P

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+2

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe:

:hoppe: Jiiiippiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe:

:hoppe:

:ler:

Trenger jeg si mer???

:ler:

Bryr meg ikke uansett, for jeg har det såååå bra!!!

(SElv om pc'en suger big time!!!)

Klem fra Magnhild og Knerten :kul:

12+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for løft og støtte i boka mi, og selvfølgelig for lykkeønskinger...

Jeg setter utrolig stor pris på det.

Jeg regner med at alt er bare fryd nå, siden du ikke har skrevet så mye i det siste (jeg for min del skriver ihvertfall mest når det er noe å klage over... :oops: )!? :D Håper ihvertfall at alt er på topp!

Lillen

PS: Har du mage forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:O vise Magnhild! :Nikke:

Tusen takk for nyttige opplysninger, som får meg i godt humør, med tanke på at jeg kommer til å velge det som er riktig for meg!

Du har sikkert også valgt det rette for deg. Jeg beundrer deg for å klare å gå på universitet (for det er vel det du gjør!?). Jeg har ikke selvdisiplin nok til det...

For meg så virker det som om du lider av skrivekrampe :wink: for tiden, så det er nesten litt rart at du ikke har oppdatert oss på en uke her inne...

Du har jo helt sikkert noe morsomt (som vanlig) å skrive om!

Jeg ser at det er jeg som har skrevet det forrige innlegget her; men det er bare for at du skal forstå hvor spesiell du er. Du har skjønt det nå? Eller må jeg fortsette...? Eller skal vi bare bytte dagbok, for det virker som du har mer å skrive om hos meg... :wink: Men som sagt; det gjør ingenting!

Lillen

(fortsatt på Dag 22...dette ble en laang dag her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hadde helt glemt han stakkars mannen din, som går med gips! :oops:

Og dersom du er for stor til å komme inn i dusjen når gipsen er historie, er det bare en ting å gjøre; dusje sammen ute, med hageslange! :Nikke:

Det er jo snart sommer! :hoppe:

Gå hjem og spis; knerten trenger næring! :wink:

Lillen

(fortsatt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey!!! Så skal jeg skrive litt i min bok også da, men det er liksom så kjedelig for tiden. Det skjer ikke så veldig masse...

husker liksom ikke helt hvor jeg skal begynne... :o Sååå lenge er det siden!

Kan jo begynne med koret da. Det er det som tar mest av min tid for tiden. Blir sånn når det er 8 oppdrag bare i mai... Men vi blir rik av det så da går det greit! På lørdag så var vi brudens tale i et bryllup. Det var skikkelig morsomt, selv om jeg hadde en personlig krise når jeg skulle ha på uniformen... (plutselig så passet ikke skjørtet lengre... :cry: ) Så da var vi på Bellevu og sang kjærlighetssanger til brudgommen, som selvsagt ikke visste noenting om det. Forrige mandag så var koret seks år! Begynner å blir voksen nå. Klarer ikke helt å forstå at det er et år siden vi stresset livet av oss for å bli klar til jubileumskonserten... :o Anyway; det var utrolig gøy. jeg hadde ovet lenge den dagen sånn at jeg klarte å holde ut litt på fest. Skjønner ikke det der, men man holder lengre på fest om man bare drikker litt øl, og når man ikke drikker øl så er det vanskelig å holde seg våken til midt på natten. Samtidig så var det denne kvelden de aller fleste i korene fikk vite at jeg var gravid, så jeg måtte fortelle hele tiden, og alle kom bort til meg og gratulerte og klemmet og koste med magen og alt som bare er kos rett og slett. Så hadde vi noen nye sanger på reportoaret, som vi da selvsagt fremførte mer eller mindre bra. Har forresten laget en mobbesang til Idol! Noe av det morsomste jeg har vært med på! Hihi!! :hoho:

Hva mer, jo på mandag denne uken så var mannen med på byn for første gang siden påske. Han begynner å bli bra, selv om biltur på brostein (i bergensgatene) ikke er så topp så ble det kjempekoselig! Han fikk ta seg noen øl og prate shit med gutta!! :ler: Da skålte alle sammen for Knerten!! :smile: Det var så koselig. Alle gleder seg til å bli onkel og tante! Det blir noen tanter og onkler på denne knerten ja... Men det er jo bare kjempekoselig!! Bra at noen bryr seg i alle fall!

Ellers så synes jeg magen har stoppet litt opp i voksingen. Vet ikke helt om jeg liker dette. Skulle gjerne sett at den vokste hele tiden, sånn at jeg visste at alt er som det skal. Det er jo så lenge til jeg skal på sjekk igjen. UL er 13. juni!!! :sjarmor: Gleder meg masse til dette! Håper bare at det blir en god opplevelse! Er litt redd for tiden. Men det er vel sånn det er!

Lillen:

Joda jeg har litt skrivekrampe, men det er morsommere å finne på ting å skrive til andre enn til meg selv om du skjønner...

Ellers så studerer jeg på UiB og det er ikke så vanskelig egentlig. Det er jo like masse undervisning her som det er på høyskole. Men forskjellen er at det er mindre klasser på høyskolen, i alle fall det første året. Når man kommer oppover i årene på universitetet så blir klassene mindre også. Det er bare de innførende fagene som har store personlige klasser. Men selvsagt, det krever litt av studentene med tanke på informasjon og slikt. Det kommer ikke lengre opp i hendene på deg. Greit nok egentlig. Jeg begynte mitt studie med to år på høyskole og er glad for det nå. Jeg vet hva jeg holder på med og hvor mye det kreves av meg som student, og nå kunne jeg ikke tenke meg å være noe annet sted. Stortrives her på UiB. Selv om fagene er litt sære innimellom... Men så får du jo bygge opp graden din med de fagene DU vil ta, og ikke bare følge en timeplan...

Ellers så skjer det ikke så masse. Mannen ligger fortsatt med gips, jeg sliter litt med kvalme og dårlig bekken (eksamenslesningen sin feil).

Jeg har fortsatt ikke fått meg noe sommerjobb, men i går gjorde jeg noe jeg tror er lurt. Jeg søkte på jobb os Adecco. De har masse ledige jobber, samtidig så har de samarbeid med mange firmaer med tanke på kortere vikariater. Og siden jeg har masse jobberfaring og mye forsjellig så regnet de med at det skulle være noe for meg fremover. Håper på flere korte vikariater i sommer, slik at jeg får noen dager fri også. Det er jo litt råflott egentlig, som stdent, men jeg trenger det som gravid. Kan ikke jobbe 120% denne sommeren, slik jeg har gjort de forrige somrene. Dessuten så har jeg mange venninner som er lærere og NÅ angrer jeg på at jeg ikke tok lærerskolen... Men, så var det det om det er noe for meg da...

Jepp, men nå har jeg oppdatert litt i alle fall, så får jeg prøve å være litt flinkere fremover. Jeg er her hele tiden, men sitter og jobber med anatomi i stedet. Det er litt spennende, men jeg kan fortsatt ikke navnet på alle beina i en fulg på latin...

Klem fra Magnhild og Knerten

13+1 :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei hei Magnhild

Tusen takk for hilsen i dagboka mi også. Det ser jammen meg ut som du står på jente :) Magen den kommer nok til å vokse i rykk og napp. Fikk den følelsen jeg. Her har det så si stoppet opp synes jeg og det ser ikke ut som jeg skal bli den elefanten jeg trodde :)

Ha en strålende dag Magnhild

T-30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min. :kysse:

Bare bruk all den plassen du vil du. :wink:

Synes det er så koselig at andre skriver der - ellers føler jeg at dersom det er bare jeg som skriver der - blir den lite variabel... :oops:

Problemet med å klare å samle alle (SG + SM) - er at på SM kan vi sende hverandre PM - det kan vi jo ikke på SG.

Dersom det er usikker dato - blir det tungvindt å sende fram og tilbake på kryss og tvers... :-?

Hvis du kikker innom alle linkene til bergenstreffene - ser du at vi prøver hver gang å få med oss alle som er intressert. Det er de samme navnene som går igjen hver gang. Og de som klaget denne gangen er jo jenter som ikke tør gå på treff...

Pludre har truffet hun ene en gang tidligere - og hun er visstnok ganske sur og negativ til det meste. Og da er det jo kanskje lett å angripe det som kan angripes... Til tross for at hun har null interesse for selv å bli med... :wink:

Men vi skal finne en måte å gjøre dette på...

Maia77 var med for første gang nå på tirsdag - hun sier at det ikke var vanskelig å komme i kontakt med "gjengen"... Og slik opplever jeg hele bunsjen også...

Men nok om det...

Nå er det meg som stjeler plass i din dagbok... :o

Men heldigvis har vi ikke bare et visst antall sider disponibelt her inne... :ler:

Gleder meg til å treffe deg også.

For du virker som en positiv, sprudlende jente.

I tillegg ligger vi jo ganske likt i løypen da... :sjarmor:

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du.

Ville bare si at jeg er her fremdeles.

Og grattis med de overståtte 12 (og vel så det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som tror at jeg får på meg bunaden på lørdag???

Jeg prøvde den på i går og det så ganske komisk ut... Jaja, skal sy litt ut (dvs; flytte noen hemper og knapper) så kanskje den passer!

Ellers er det lite som skjer i hverdagen. Og det er jo ganske vanlig i disse tider. Tror ikke dette kommer til å gå bra. Så mange eksamener og så lite forberedt! Jaja, jeg må klare det!

Derfor bor jeg på skolen...

Håper alle har det bra så ses vi en gang! :roll:

Klem fra Magnhild og Knerten

13+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært innom å tittet i dagboken din noen ganger nå, men har visst ikke somlet meg til å skrive noen hilsen tidligere....

Ville bare si gratulerer med spiren (bedre sent enn aldri..) og lykke til på eksamenene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Magnhild!

Snart er vel eksamenstiden over... og da er det bare å nyte graviditet, livet og sol og sommer! Og kanskje jobbe litt for Adecco...!?

Håper du får noe positivt ut av å "bo" på skolen, for det kan ikke være særlig morsomt (også de harde pultene å ligge på da :ler: )!

Det ordner seg skal du se...

Var litt spendt på bunaden ja... og så bra at du kan "utvide" den litt da!

Da er det vel ingen bekymringer!

Magen kommer (i rykk og napp; no worries!), du er godt over de 12 kritiske, eksamen er snart bare historie, snart er mannen sprek og spenstig igjen, og du kan synge sommeren velkommen!

Vi "sees"!

Lykke til, lesehest!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...