Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Min helg; en oppdatering:

:Gjesp::frustrert::Gjesp::Gjesp::kul::kul::sinna::Gjesp::Gjesp:

Er sååååå sliten!!! Er helt ødelagt! Sendte hjem folkene fra fest kl 0300 og alle var klar for mer!

Skriver mer i morgen tenker jeg!

Klem Magnhild

dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for rose, søte Magnhild!

Det varmer godt med e-roser, altså, tåpelig kanskje, samma det.

Var :-? ble :D

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Takk for rode Kipa! du er så snill atte!!! :D

SÅNN! nå har jeg oppdatert meg på nesten alle sine dagbøker her inne. Tror jeg har vært igjennom de fleste. Det er så morsomt å lese om hvordan det går med alle sammen.

For min egen del ,så går det ikke så veldig bra. Masse rot ang leiligheten, og vi vet ikke når vi vil få den. ÅÅHH, ALDRI mer samarbeid med Notar. Sikkert ikke Notar sin feil, men megler. ANYWAY!! Jeg har vært :evil: siden fredagen... Føler meg skikkelig dårlig behandlet hos dem... En rask oppdatering,

*Kommer for å skrive kontrakt til avtalt tid. Må vente 45 min før noe skjer, og da kommer ikke melgeren som vi har hatt kontakt med, men en annen som ikke kjenner saken i det hele tatt. Det hadde skjedd en glipp og 'vår' megler hadde to møter samtidig, og de andre var viktigere.

*Selger kommer ikke på møtet, han hadde ikke tid. Derfor får ikke vi stilt en del spm vi hadde, og han melger som var der visste jo ikke noen ting.

*Og når vi spør om 'vår' megler kommer på overtakelsen på mandag, så får vi beskjed om at det kommer ikke til å bli noen overtakelse, for vi har jo ikke betalt enda. Greit nok det, men vi kunne jo fått beskjed om det sånn at vi kunne ha betalt i tide, men da måtte jo kontraktsmøtet også ha vært tidligere enn det de hadde satt opp.

*Vi prøver da å finne ut hva som har skjedd. Vi får all skyld for rotet og Notar tar ingen kritikk.

*'Vår' megler lover å ringe oss fredag ettermiddag/kveld for å forklare hva som har skjedd og hvorfor ting ikke er som vi har fått beskjed om. Han ringer ikke...

*Vi blir lovet at vi skal få låne nøklene til leiligheten denne uken sånn at vi kan begynne oppussing som planlagt. Det blir ledd av seinere, og vi får beskjed om at vi er lettlurte og godtroende som kunne tro noe slikt. :evil:

*Ringer megler på mandag, avtaler overtakelsesbefaring på ettermiddagen. Denne blir senere avlyst siden han ikke hadde møtt opp etter råd fra fagansvarlig hos Notar. (Dette måtte vi ringe om, vi ble ikke oppringt for å få beskjed...)

*Megler ringer mandag kveld, spør om VI kan komme dit og ta med noen papirer til selger sånn at han kan signere de. De hadde ikke tid til å gjøre det selv. (At de TØR spørre oss om noe sånt. Skal VI gjøre jobben DERES?)

*Vi har i dag kjørt rundt, sørget for at papirer er blit signerte og leverte. Jeg trodde ærlig talt at dette ikke var vår jobb...

*Må nå vente to uker før vi i det hele tatt få se leiligheten, som står tom og venter på oss. Samtidig så har vi 75000 kr på en konto vi ikke lenger har kontroll på. GGGGGGRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!

Så nå skjønner dere kanskje hvorfor jeg er så sinne for tiden. Og jeg som har et humør som skifter ved et lite skeivt ord, tør ikke en gang møte megler. Kommer til å fly i strupen på han...

Ellers så har jeg en veldig søt mann. Han skjønte at jeg var sinna i går. Og da tok han meg i hånden og førte meg inn i en skobutikk. Der fikk jeg velge akkuat de skoene jeg ville ha. Uten å se på prisen. Det er ikke ofte! Så nå sitter jeg har med DE stilige Dockers skoene. Som hadde en pris jeg aldri hadde brukt på sko ellers. Og det beste av alt er at de er skikkelig gode å gå i også. Sånn med en gang! JIPPI!!! Og så har han lovet meg en bukse fra Lene-v som jeg bare VIL ha. Han sa at jeg bare måtte vente på studielånet, så kunne jeg kjøpe den... (Som dere skjønner så er det ikke så ofte jeg får kjøpe klær. Er liksom ikke noe penger til overs til slikt noe...)

Sånn ellers i hverdagen så er jeg bare sliten! :Gjesp: Hele tiden. Gjesper og sover meg gjennom dagene. Det er utrolig kjedelig. Føler at jeg aldri kommer meg noe særlig ovenpå. Føler at jeg sliter meg ut for at ting skal gå som jeg vil. Tror ikke at jeg er gravid. Det er nok ikke det som er gale. Mannen sier at jeg alltid er som dette på denne tiden av året. Som om jeg trenger noen uker på å komme ut av dvale. Jeg bruken noen uker på å gå inn i dvale i november, så det kan nok stemme det. Han vet jo egentlig mer om meg enn det jeg gjør selv.

Men nå er det tirsdag! Og i dag begynner Jugding Amy igjen. Var litt mer fan av Ally, men det er jo slutt, så da må jeg jo bare godta Amy. Det er jo ikke noen dårlig erstatning... Og så er det Friends! Rachel har vel født snart nå. I alle fall begynte det i forrige episode. ÅÅHH som jeg gleder meg!

Og i dag har jeg forhåndsbestilt Harry Potter på engelsk også. Det tar nok alt for lang tid før den kommer tenker jeg. Den slippes jo ikke før i juni!! Men DUUU som jeg gleder meg!

Må sette opp en liste over ting jeg gleder meg til:

*Skal til Kr.sand om en ukes tid. Treffe gamle kjente og gode venner.

*Skal delta på NM med koret jeg synger i.

*Skal flytte inn i ny leilighet om ikke så alt for lenge

*Skal på fjellet i påsken med familien

*Skal på fjellet i helgen med min søster, Martin på 1 og et halvt år og mannen

*Skal shoppe meg gul og blå til den nye leiligheten

*Skal pusse opp og innrede den nye leiligheten

*Skal kanskje bli gravid...

*Skal kanskje begynne i ny jobb. Var på intervju i går. Hadde vært lurt å ha en fast jobb, selv om det bare er deltid om punktet over skulle bli sant.

*Skal snart (om noen mnd) lese den siste Harry Potter boken!

*Snart kommer vel også den siste filmen på video, da skal jeg kjøpe den.

*Dessuten så er det snart sommer og da er livet herlig!

Tror ikke jeg kommer på mer nå. Men det er nok mer sånn etterhvert!

Men nå tror jeg at jeg skal gå å trene. Det er lenge siden. Kanskje jeg får litt overskudd da...?? Kan jo hende!

Dessuten så tror jeg dette innlegget ble noe langt...

så da stopper jeg...

Klem fra Magnhild

dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om det var mulig så glemte jeg faktisk noe i sted.

Mannen og jeg var å så på kanin i går. vi vil egentlig ha hund, men det vil ta for masse tid. Kaninen trenger ikke tur hver eneste dag hele tiden, men bare kos og stell. Og så så vi DEN søte kaninen. Av sorten løvehode. en skikkelig manke! ÅÅHH en sånn en vil jeg ha!

Så det så!

Nå har jeg sagt alt tenker jeg...

Klem fra

Magnhild :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg magnhild...

Ville bare si takk for et koselig innlegg i min dagbok. Håper jo at det ordner seg for dere snart - alt ting. Skjønner du er litt frustrert asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Måtte bare innom dagboken din og se hvordan det går med deg. :vinke:

Har ADSL, men den virker ikke for tiden - så her går det supertregt med modem og blir ofte brutt og må koble inn på nytt... :sinna:

Har skrevet innlegg, men så før jeg rekker å poste det - avbrutt... :kjempesinna:

Det er godt å vite at innen en uke har jeg gode gamle ADSL tilbake. :hoppe:

Her går det bra. Noen dager til IKM enda, men nedtellingen er der... :briller:

Synd at du ikke kunne være med på neste treff - for jeg gleder meg til å treffe deg. Vi som traff hverandre på Pastasentralen sist - utvekslet tlf. nummer og sender meldinger til hverandre.

Ellers har jeg ferie i en hel uke nå. :hoppe:

Skal nyter noen late dager sammen med Mayamannen og 4 barn.

Har dere overtatt leiligheten nå?

Irriterende med useriøse selgere/meglere.

Håper alt ordner seg for dere.

Nærmer seg IKM for deg også...

Krysser fingrene for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Så nå synger du for full hals og øver til konkurransen?

Lykke til på det blide Sørland.

Ønsker deg en riktig god helg.

Klem fra Maya30 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle sammen!

VI HAR FÅTT NØKKLENE!!!!!!!!!!

Så i morgen skal vi male taket. Han som bodde der var kjederøyker så det er ikke akkurat noe særlig pent nei... Men nå gleder jeg meg! ÅÅÅHH så glad!

:hoppe::enig: :enig_animasjon:

Ellers så har jeg hatt en av de ukene der alt er skikkelig kjedelig. Og jeg har hatt lyst til å gjøre alt annet enn å gå på skolen og har derfor hatt utrolig mange gode unskyldninger! :ler: Jeg er god på de når jeg bare vil. Så jeg har nok shoppet en del... Bukse, skjørt, genser, maling, osvosv

Så egentlig så har jeg jo det ganske bra da. Men jeg er ikke gravid enda. Tok en test i morges. Blendahvit. Men hadde egentlig ikke regnet med noe annet. Har ikm på tirsdag, så det er jo litt tidlig. Ville bare sjekke siden je ghar en skikkelig fest i dag. Det skal bli så morsomt! Mange mennesker som er supre på et sted. Tror vi blir 60-70 stykker fra de to korene på UiB. Med forskjellige vorspiel rundt omkring. Åh det skal bli så bra!! Gleder meg som en liten unge!!

Nei jeg må nesten stikke jeg da. Må betale for internett her. Det er dyrt det. På skolen så er det gratis så jeg er vandt til å sitte på nett hele tiden jeg... Men i nye leiligheten så skal vi ha bredbånd så det skal bli bra! :D :D :D

Maya: Skal forsøke å bli med på treff da. Håper Laien kommer også. Og alle de andre... Men som sagt, jeg har det ganske travelt for tiden... TAkk for hilsen forresten! Dere må kose dere masse i vinterferien da! Er skikkelig misunnelig på ferie! Skulle gjerne hatt meg en tur opp på fjellet. Men det får vi ta neste år tenker jeg... :sjarmor:

Vi prates alle sammen!

Klem fra Magnhild :vinke:

dag 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color=darkred]male, :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon:

Klem fra Magnhild

dag27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 28... ingen mens enda... tør jeg glede meg? Tror ikke det... Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet!

Klem Magnhild :vinke:

dag 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 29

to tester ... :o

Tør ikke glede meg enda... Tror jeg venter til over helgen med å teste. Håper egentlig på at mensen kommer sånn at jeg kan fortsette å pusse opp...

Tror jeg skal på apoteket og kjøpe meg noen fler tester jeg... *fnis* Jada for jeg klarer å vente til over helgen!!!

Wwwhhee!!!!!!!!!

Klem fra Magnhild

dag 29 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Håpet er lysegrønt... :ler:

KRYSSER FINGRENE FOR DEG DU SØTE MAGNHILD.

:hoppe::grine::hjerter: :kysse: :sjarmor: :oops:

Håper av hele mitt hjerte at det lykkes for deg.

Godklem fra Maya30 :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o :o :o Krysser fingrene for deg jeg også. Legger til at mine streker var utrolig svake i begynnelsen og jeg tror jeg brukte en formue på nye tester de to neste ukene. Sitter selv gravid i slutten av 6 mnd. nå.

Tvi tvi og masser av lykke til Magnhild :wink:

26+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2::ler2:

Jippi!!!!!!!!

Tok en CB test nå i løpet av dagen og de to stekene bare dukket opp med en gang. Så nå tør jeg tro på det. I alle fall litt mer enn tidligere. Håper på at alt går bra da. Må vel slutte å pusse opp nå da og overlate ansvaret til min kjære...

Jeg gleder meg sånn til november. Håper bare at alt går greit. Det gjorde det ikke forrige gang, men kanskje nå??

Hmm... jeg må ut og gjøre noe!!! Kanskje shoppe?

Nei det har ejg ikke penger til. Mannen og jeg skal på IKEA, men jeg skal ikke fortelle det helt enda. Han har noen regler han da. Eller han vil vite det på en spesiell måte... Så da får jeg oppfylle det da...

Og jeg som satt med tårer i øynene da jeg så friends i går og lurte på når det skulle bli min tur!!!

Men det er NÅ det!!!!! :ler:

Da reiser jeg til Kr.sand og må finne mange gode unskyldninger for ikke å drikke. Jaja, jeg får ta det som det kommer!!!

Klem fra Magnhild

dag 29 og TB!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Grattis Grattis Magnhild!

Skal krysse alt som er for at dette skal gå bra. Det gjør det helt sikkert. Koooooz deg med bebis i magen. :hoppe:

26+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Magnhild!!!

:hoppe: GRATULERER!!!!!! :hoppe:

Dette var utrolig gøy!! Baby i magen og leilighet!!

Ønsker dere masse lykke til, og gleder meg veldig til å følge med!!

Med meg og min lillevenn er alt bare bra.. vi er over i andre trimester nå, så dette er artig!

Følger med dere :D !!! JIPPIIIIIIIIIII!!

Koz.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og GRATULERER så uendelig mye. :hoppe::hoppe::hoppe:

Dette fortjente du. Og så artig at det klaffet akkurat da dere har kjøpt ny leilighet og greier.

Jeg har ferie og fikk endelig internett hjemme i går kveld, så jeg har mye å oppdatere meg på har inne.

Åååå dette var så artig :D :D :D

Klem fra Håper 12+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D GRATULERER SÅ MYE MAGNHILD!!!!!! :D

Den lille heldiggris du er!

Stor gratulasjonsklem fra Tilde

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...