Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisan!

jeg har visst gratulert deg for tidlig....hmmm, skammer meg over å ikke ha lest nøye nok forrige gang. :fy:

Gratulerer med leilighet!!

Klem fra Kipa, som lover å lese grundigere før hun slenger ut en gratulasjon neste gang!!

det er forøvrig veldig koselig å lese her, du er så oppriktig og sprer masse GLEDE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Takk takk, dere er så snille!! føler meg ikke så glad og bli og sånn, men takk for det alle sammen!

I dag er det en rar dag. Føler at alt går på tverke og likevel så har jeg det bra. Hadde den merkeligste drømmen i natt. Vi giftet oss og så var det ingen som brydde seg i det hele tatt. De møtte opp i kirken men de satt bare å pratet seg i mellom og brydde seg ingenting om det som faktisk skjedde. Det samme var på festen. Alle bare satt og drakk, gav blaffen i mat og taler og alt som hører med. De ble alle dritings og spydde overalt. skikkelig fælt altså. :cry: Og om ikke det var ille nok for lille meg, så ble mannen så sinna at han gikk fra meg. Han mente det var min feil at det hadde vært et så dumt bryllup... :( Skjønte ingenting da jeg våknet og var sint på mannen, han skjønte ikke så masse han heller... Menmen, han forsikret meg om at alt var bra og at han ikke hadde planer om å gå fra meg med det første... Puh... lettet litt på trykket...

Og så tenker jeg jo selvsagt masse økonomi. skjønner ikkehelt hvor jeg skal få penger fra helt enda. Det tar så lang tid dette her med studielån denne gangen. Håper på at jeg kan få stipend også, men siden jeg fortsatt bor hos mine foreldre så får jeg vel ikke det tenker jeg. Må vel vente til jeg flytter inn i ny leilighetegen leilighet. Og så i Fyllingen da! :ler: Det er bare så bra!!! skulle jo selvsagt hatt litt mer penger, men det får bare så være!

Og om ikke alt dette er nok så prøver jeg selvsagt å finne ut HVOR vi skal gifte oss. Mannen er engasjert, men gidder ikke komme med forslag. Han har foreslått akvariet og vil gjerne det. Men det er tross alt bare festen, ikke HVOR. Og hvor gifter man seg i Bergen? Noen forslag? Anyone?? Maya?? Jeg hører liksom til i Fyllingsdalen kirke. Der er jeg døpt og der er jeg konfirmert, men jeg kommer IKKE til å gifte meg der. Den er ikke fin nok til det... Så jeg tenkte på Laksevåg kirke, Fantoft stavkirke, Lysekloster kapell, domkirken, Mariakirken. Den må være gammel og helst ganske liten... Vi får se. Heldigvis så er det utrolig lenge til enda!

Og så er det stoff til kjolen. Skal bestille prøver over nettet. Det kan jeg jo faktisk gjøre nå mens jeg ventet på pappa. Skal ha kjole i silke. Og den skal ikke være hvit, for det kler meg ikke. Kanskje gull, og helt litt rød. Håper jeg finner noe jeg liker. :roll:

....men dette er da ikke en bryllupsbok tror jeg... Kanskje min blir det også. Klarer nok ikke å holde oppdatert både en bryllupsdagbok go en graviditetsdagbok. Kanskje jeg skulle byttet til en vanlig dagbok, men da mister jeg jo dere snille mennesker her inne... Nei jeg blir her så får dere bare leve med meg og mine tanker. :P

Hva graviditet angår så tror jeg ikke på noenting for tiden. Er vel omtrent på dag 9 og jeg har rett og slett ikke lyst på kos jeg. :cry: Egentlig litt teit, for det er jo ganske godt da... :oops: Men vi får se. Må vel sette igang snart. Mannen vil gjerne ha, men nå gidder vi ikke tenke på det lengre. Det kommer når det kommer. Så får vi ta det da. (det kan han si som ikke har min kropp og alle symptomene som ikke er symptomer, men noe helt annet vi ikke helt vet hva er men som alle prøvere har) Og hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at jeg er gravid for tiden. Har skikkelig ømme ppper, murringer i magen, vondt i korsryggen og er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Så om ikke mensen nettopp hadde vært her, så kunne det jo kanskje kanskje vært noe... Men den gang ei. vi får bare smøre oss med (enda mer) tålmodighet så skjer det nok noe til slutt for oss alle!

Så det så!!! :kul:

(Egentlig så er jeg litt glad for at jeg ikke ble gravid denne måneden for jeg er arrangør for en kjempefest på neste lørdag og jeg vet ikke helt hvordan jeg kunne klart å lure meg unna den. Men så kommer dillemmaet, skal jeg bli gravid neste mnd så vil det si at jeg har IKM 5. mars, og 7.-9. mars er det kjempemegautrafest i Kristiansand som og i tillegg er vårens høydepunkt for oss korsiter. Så vi får se... Kanskje jeg ikke skal sjekke før jeg kommer hjem igjen. Det gjorde min søster. Hun lurte på om hun var gravid, reiste til Kristiansand på en ultramegakjempedigerfest og hadde det utrolig festlig, reiste hjem, testet søndag kveld, var gravid og er nå mamma til verdens søteste lille gutt. som jeg er tante og fadder til! :D :D jeg tror den setningen er noe av det lengre jeg har skrevet... :kul:

Nei jeg stikker. Det ble bare rot dette her og så masse mas! GIIID A MEG!!!! :sjarmor: Fnis! Skikkelig sissel Kyrkjebø!!!

Nei HAAAADEEEEEE!!!!!!!!!! :vinke:

magnhild

(sprø dame som ikke vet når hun skal være stille)

dag 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :ler2: den ble lang den, nå kan jeg la være å skrive mer denne uken... :rodme:

Glemte å si at nå står mannen hjemme og lager pizza til alle sammen, hjemmelaget pizza!!! :hjerte: han er ganske søt altså!!

gleder meg til å komme i leiligheten vår for da skal jeg lage hjemmeside til oss, og da kan dere få se bilder av han også!!! Hihi, for SÅ fin er han faktisk!!!

Men da slutter jeg for i dag!

Klem fra

Magnhild

:vinke: (den som alltid prater)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Magnhild. Så dere fikk leiligheten, så bra!

Så forresten i Snoopies dagbok at du har tatt til deg det gode budskap om listemaking :ler: . Det er bra det, ser så ordentlig ut på papiret, vet du.

Måtte le da jeg leste om bryllupsdrømmen din og husket mine egne drømmer fra før jeg giftet meg, spesielt den der jeg kom opp til alteret (enda jeg giftet meg jo borgerlig) og det ikke var mannen min som sto der, men en negerdame!!! Det var jo helt feil, husker jeg at jeg tenkte fortvilet i drømmen.

:ler:

Og når du ganske snart lykkes med å bli gravid kan du bare tenke deg hvor mage sprø babydrømmer du kommer til å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Magnhild!! :P

Det er DIN bok, og det er DU som skriver i den, og du kan jo ikke sitte å skrive gravid! gravid? gravid! gravid? hele dagen!! Du må jo selvfølgelig få skrive om det som opptar deg :D

Og det med drikking; det er så mange som drikker uten å vite at de er gravid, og det går jo bra, og for deg er det jo bare snakk om dager etter befruktning... Dessuten tror jeg det er verst fra 2-6 uker med sånne ting. Det er ihvertfall det med røyken. Bare ta deg en fest, er mitt lille råd, det har du jo fortjent!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kul: GOD HELG ALLE!!!! kul:

Kos dere masse og Klips; slapp av litt da! Du kommer til å få en turbo-mikroKlips!

Jeg stikker! Pappa og jeg er alene hjemme i kveld. Har sendt mannen på hyttetur med gutta, med medbrakt hjemmelaget sjokoladevalentineskake laget av meg...

:vinke:

Hadet!

Klem fra Magnhild!

dag 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann magnhild

Takk for hilsen i dagboken min. Har vert borte her fra en stund så det er litt å ta igjen.

GRATULERER med leiligheten. Kjempe kos at dere fikk den.

Nå får du litt annet å tenke på og kanskje det hjelper, før du vet ordet av det har du testet to blå. Det hadde vert noe det.

Kos fra Håper 9+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagshilsen! Satte veldig pris på det. :D

(Skal forøvrig ta det heelt rolig neste uke, lover!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

DET ER VÅÅÅÅÅR!!!!!!

I dag da jeg kjørte til skolen så var det LYST for første gang i år!!! Så utrolig deilig. Dagen var reddet!!! 8)

Hihi Klips, det tror jeg ikke før jeg ser det!!! :lol:

Håper; er det hele 9 uker siden du fikk de to blå?? hvor lenge har jeg egentlig holdt på her inne. skal sjekke det etterpå!!!

Ellers så må jeg ha en liten oppdatering av helgen. Har hatt det så bra helt alene (dvs uten mannen) og fått gjort en del ting.

*shoppet skjørt og svart kjole. Nesten på salg, og betalte bare 800 kr. Jeg er fornøyd.

*Var med pappa og kjøpte ny TV, video (kombi med vhs og dvd) og tv-bord.

*Ble pratet hull i hodet av en selger da jeg var så syndig å spørre om det var en komfyr han kunne anbefale... :roll:

*Spiste biff og fløtepoteter til middag på fredag. Utrolig deilig! Må unne meg det oftere!!!

*Så Beat for beat, Nytt på nytt, først og sist og politiagentene på tv. Fredag er eneste dagen i uken det er noe å se på NRK... :hoho:

*Spiste Kim's 1. lov. nammenam

*Så på Canal+ til kl 0230... (Det var jo så mange romantiske filmer joh...)

*Var tante lørdag formiddag.

*Puslet 10(!!!) puslespill på en time.

*Var på Vestkanten og kjøpte bukse til tantebarna. De skulle ha sånne tøffe med glitter og diamanter på. Og det fikk de jo selvsagt. (engletante :rosaengel: )

*Sendte jentene hjem med mormor og fikk shoppet masse ting til meg selv. 3pk med truser til meg, boxer til meg (hvorfor finnes det ikke deilige boxere for jenter, men bare sånn silke og sånn. Og med så høyt liv. ÅÅÅHH som jeg lette etter det!) kjøpte gutteboxer jeg... hårfarge, gelwax, barberblader, ny hvit singlet til sommeren, strikkeoppskrift til kule labber, hemper til knottegenseren til nevøen, maskestopper, strømpebukse...

*Spiste joika til middag sammen med nesten hele familien, både de som bor der og de som bare dukket opp.

*Reiste til storesøster hvor jeg monterte ferdig knottegenser og diskuterte navn. Det er så mange fiiiiine og så utrolig mange STYGGE navn ute og går... :o

* Satt hele søndagen foran tv'en og strikket labber til mannen, så på skiskyting, spiste grandis, spiste snop, ventet på at mannen skulle komme hjem fra hyttetur.

Hmmm. tror egentlig at det var det. Gjorde litt i helgen faktisk. Og nå skal jeg snart på øvelse. Skal jo være med i NM i år (kor-NM), delta på Da'ane i kr.sand og sikkert masse mer som jeg ikke husker nå. Til helgen skal vi ha dåp og jeg sitter (selvfølgelig) i dåpskomiteen. Masse å tenke på. Det viktigste er jo da å ha nok sprit tilgjengelig. er så trist å gå tom...

I dag har jeg også gjort litt; (glemte det i farten)

*Vært på skolen siden 0730 :o

*Hatt fire timer forelesning

*Skrevet labjournal

*Skrevet brev til instituttet for å få låne seminarrommet til dåpen

*Skrevet brev til damen med pengene til leiligheten

*Vært til damen med brevet og prospektet til leiligheten

*Snakket med meglermannen om hvem og hva som skal stå på kontrakten

*Vært hos sydamen i byn som selger stoff til brudekjolen min. 250 kr meteren for ensfarget, og 650kr for brodert stoff. Jaja, det blir sikkert billigere enn å kjøpe uansett. :o

*Vært hos en gardinsydame og hørt hvor mye det vil koste å få en lift-garding på soverommet... (dyrt, men vil gjerne ha det... :-? )

*Sittet resten av dagen på nettet og lest om hva som skjer på SG, KG, Oss i mellom (som virker litt fjortis enda...) og på mail.

Dessuten så har jeg storkost meg med VÅR I BERGEN!!!! varmet så deilig!!!!!

En helt annen ting så føler jeg meg litt sånn gravid. Det er så rart, for jeg hadde jo mensen for en ukes tid siden. Men det føles merkelig. Er skikkelig sliten, svimmel, headrush helt ut videre, hard i magen, skikkelig humørsvigninger, vondt i korsryggen og mensmurringer veldig ofte. Har ikke hatt det sånn før jeg... Men jeg får nå bare vente å se. Har vel EL mellom i morgen og torsdag så det kan jo være det som tar på... Vi skal i alle fall kose oss litt fremover. Vi planegger egentlig å ikke li gravid denne mnd. Vil gjerne komme inn i leiligeten først... Og da se hvor mye penger vi har å rutte med...

Men jeg får komme meg avgårde. Så det så!!!

Klips; du har visst vært snill i år om vi skal se på det fine været vi har hatt i Bergen i dag... :blunke:

Klem fra

Magnhild

dag 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Skikkelig energibunt du... :ler:

I dag var jeg og Mayagutten på Fløyen og gikk tur innover mot Skomakerdiket, oppover mot Munkebotten og rundet ned igjen mot banen. Det var skikkelig friskt og deilig. Har ikke tatt den nye banen før i dag. Etterpå tok vi turen ti Nygårdsparken og matet endene. Vår: J A

En god dag i Bergen :wink:

Det hadde vært koselig om du ble med på treffet i morgen... P L E A S E ?

Håper at februar blir vår måned, Magnhild... :sjarmor:

Og at vi kan slå følge over i novemberklubben... :blunke:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Vi var på Pastasentralen i går med SG-jentene...

Det var like koselig som sist. Håper du blir med neste gang... :wink:

Fikk sitte for oss selv oppi annen etage inni kroken...

Kanskje de "visste" at samtalene våre ikke egnet seg for sarte ører? :ler:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

takk for at du roper på el for meg!! Hi, hi, hvem vet kanskje det hjelper... Men vi skal kose oss alikevel da- hadde bare vært enda bedre om kosen kunne gi oss det vi ønsker snart...sant?!

Lykke til for deg også, du er vel rundt de magiske dagene du og..!! :ler:

får vel passe meg så jeg ikke blir gal på riktig av dette her.. :wink:

klem til deg, ha en flott dag og nyt våren i bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen

Er bare nett innom for å ønske deg en riktig god helg.

Er tiden for EL der nå? i så fall krysser jeg fingre for dere xxxxxx

Klem fra Håper 10+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::vinke: GOD HELG!!! :vinke::vinke:

Dette har vært en stille, daff umotiverende og hormonell uke. Ikke så mye mer å si egentlig. Avslutte med to timer hos tannlegen, og jeg har fortsatt vondt og er kjempesliten. BLÆH! Det er ikke gøy å gå til tannlegen når tannlegen er domm!!! :cry:

Mannen ble helt i hundre går. Han så at jeg blødde (en god del, mer enn vanlig) i tannkjøttet da jeg pusset tenner. Forrige gang jeg gjorde det så var jeg gravid. Og det veldig tidlig. Så nå er han helt sikker på at vi har truffet. Jeg føler meg ikke noe gravid selv enda, men det kan jo komme. Er fortsatt en stund til IKM. Vet ikke hvor langt jeg er på vei egentlig jeg. Har kommet litt ut av telling. Men jeg tror faktisk at jeg har en ganske lang lutealfase. Forrige gang jeg var gravid så kjente jeg masse symptomer veldig tidlig. Bare noen dager etter forventet EL. Skjønner ikke det. Men jeg får vel teste det ut neste mnd... Kanskje. Hvis jeg gidder. Er utrolig giddalaus for tiden. Livet er kjedelig, selv om dt er utrolig morsomt. Jeg sover hele tiden og er bare utslitt. Delvis kvalm er jeg også. *stønn*

Dette ble bare syting så nå skal jeg gå. vi skal på kontraktsmøte med megler, og på mandag er leiligheten VÅR!!

Jeg gleder meg som en 24åring som er 4 i blodet...

God helg alle!

Klem fra

magnhild

dag 17 er det mulig å være gravid dene mnd kanskje?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville bare ønske deg en riktig god helg.

Lykke til med overtagelsen av leiligheten på mandag da...

Godt å høre at det er flere som føler seg som en 4-åring av og til... :ler:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring og god helg, Magnhild!

Det kan vel være en liten sjanse for at du er gravid... Det høres hvertfall sånn ut på formen (kvalm, tannkjøtt, trøtt, sove)!

Håper...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia magnhild!!

Hvordan går det med deg? Er formen bedre?

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.. hyggelig at du stikker innom! Tiden har som du kommenterte gått veldig fort, men ikke fort nok.. gleder meg sinnsykt til uke 12. Var på ul og han skjøv meg frem en uke så i dag er jeg 11+4!

Krysser fingrene for full klaff hos dere denne mnd! Gleder meg til å følge med!

Koz.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...