Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Heisann, du har mye å tenke på forstår jeg.

Hva vil de helst da, innerst inne?

Amerika i et år

eller

Gravid og barn I år?

De blir uansett spennende å følge med hva som skjer fremover og ønsker dere lykke til uansett

Klem fra Håper 5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D :-? :D :( :o :D

Hmm var det EL smerter eller festesmerter jeg hadde noe så til de grader igår?? Spent nå ja. Tenker det var EL smerter og det ville vært teit siden mannen er i Bodø for å hente bunaden sin. :hjerter: Så da får vi ta det neste gang.

Håper; Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil aller mest jeg... Jeg er sikker på at jeg vil ha barn, selvsagt, hvis ikke hadde jeg ikke prøvd. Men jeg er også sikker på at jeg vil til USA... Ikke lett dette her! USA er en drøm jeg har hatt i mange år! Tror nok det blir barn i første omgang. Har litt lyst til å være her i byn, i koret og med min kjære. Han blir ikke med til usa, så det blir litt dumt å reise alene! :cry: blir ensomt det! Så det blir nok bergen og barn (hvis vi treffer da selvsagt...)

Ellers så er jeg alene hjemme. dvs at mannen ikke er der, men så er jo mamma og pappa der sa, så alene kan jeg kanskje ikke si... Men jeg reiser til Tr.heim og Røros i helgen så det blir sikkert utrolig bra! Gleder meg masse. Skal i bunadsbryllup! :D (Har kjøpt masse ull til å ha under...)

Men nå må jeg stikke i forelesning. Deilig å være i gang igjen. Og om jeg klarer p holde dette tempoet oppe hele semesteret så skal det vel gå bra tenker jeg!

See y'all!

Magnhild

dag 14... (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Magnhild!!

Så mannen i er ibyen min??? :D Artig!! :hoppe: Håper han har hatt det fint her da!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, kjempe hyggelig at du stikker innom!!

Håper virkelig dere også treffer snart {{bli gravid vibber til deg}} Det hadde vært skikkelig artig!!!! Det er en utrolig rar følelse og vite at man er gravid.. men kan ikke få stooor mage fort nok!!! Jeg vil vise verden at jeg skal ha barn!! Men er bare 6 uker i dag så jeg må nok vente i 6 til før det er offentlig... det blir laaange 6 uker!! Men, men...

Du får kose deg masse i bryllup da!!! Høres kjempe kos ut med bunadsbryllup!!!!

Koz... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Lucky! Mannen har det bra og er nå den stolte eier av en nordlandsbunad. Han er bare så hærlig den mannen!!! :hjerter: Gleder meg SÅNN til å se han. Snakket med han i sted og da gikk han i byen på vei til hotellet og bar på bunaden sin. Ville helst vise den til hele verden!!!

Men jeg savner han da. Det er rart å ikke ha han tuslende rundt meg. Er vant til det og jeg liker det... :roll: Vil at han skal komme hjem igjen!!

Men nå skal jeg på GF med Sirenene så det blir moro, men sikkert kanskje litt kjipt. Er ikke så stor fan av disse seriøse møtene, selv om det til mitt eget beste å delta... Da kan jeg i alle fall klage om det er noe gale... ellerno!

men jeg stikker!

mangidshlsdikg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og takk for hilsen. Hyggelig at du følger med!!

Blir nok enda litt til nurket kommer sprettende..

Så artig at mannen din har skaffet seg nordlandsbunad, de er jo bare SÅ flotte! Er han nordafra da?? Må si som Lucky: Artig at han besøkte "byen vår".

Dere får ha all lykke til, skal no følge med på dere også!!!

Klem Vera, T-16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Takk for meldingen i dagboken mien,det var kjempehyggelig!Duvirker som ei humørfylt jente med mye artig innabords!!hehe...Forstår at du sliter med å velge mellom usa og baby...slet med akkurat det samme selv for 2 år siden..Men valget her i gården fallt på baby,så får vi heller se hva fremtiden bringer...;) Dere får ha lykke til videre i prøvingen,håper at knerten kommer om ikke alt for lenge...:) :)Kommer nok til å følge spendt med feremover!!

Koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D :D :D Dagen er bra!!! :D :D :D

Ikke noen spesiell grunn, men dagen er bra!

skal nå sende en del mailen til forskere og andre flinke rundt om på UiB om hovedfag, eller master som det heter så fint. Har fptt litt giv i dag. Som sagt det er en god dag! Men jeg vet ikke helt HVA jeg vil ta på enda. Men det blirnoe på zoologisk museum er i byn i alle fall. Men om det blir tusenbein, vårfluer, biller, (aldri edderkopper), fugl, fisk, andre fluer, marihøner (de er FIINE!) eller hva som helts mellom himmel og jord faktisk. så da er det bare å forhøre seg med noen sånne prosjektledere og se hva de sier... Så det skal jeg! Første punkt på listen...

Ellers så reiser jeg til Tr.heim i morgen. Skal bli så deilig atte!! Mannen kommer dit også, og på lørdag skal jeg se han i den nye bunaden!!! :hjerter: (Nordlandsbunad fordi mamman var fra Andenes og hennes ønske før hun døde var at han skulle kjøpe bunad for noen av pengene etter henne. Nå er det gjort og mannen er bare SÅÅ fornøyd. Han hentet også bunaden på dagen 1 år etter at hun døde. Litt tøft, men godt sa han etterpå...) Og så skal vi feste og kose oss med deler av min familie som jeg nesten aldri ser. MORO!!

Vera; jeg er så spent på når det skjer noe hos deg... :ler:

Snoopie; Tusen takk for hilsen. alltid så morsom at noen er inne og ser hva jeg skriver. Tror jeg har litt humør. Er i alle fall til tider helt hyper. Tror jeg må være det med så trauste medstudenter som jeg faktisk har på realfag... (noen er selvsagt utrolig morsomme og fulle av liv, men dog...)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!! Og GOD HELG!!! :hoppe:

Magnhild

dag 15?

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er så kjekt å lese dagboken din, Magnhild :vinke:

Er litt "uttafor" om dagen, så takker for "vitamininnsprøytingen" i positive ord!!!

Skal på treff på Peppes i kveld, med en gjeng fra SG sidene. Gleder meg til å treffe noen i samme "båt"... :hoppe:

Ha en riktig fin helg du også :P

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig::hoppe::hoppe: :enig_animasjon: JEG VET HVORFOR DAGEN VAR SÅ BRA!!!!

Vi har fått lån fra kommunen til å kjøpe en nøktern leilighet!!! Så nå skal jeg og mannen ut på ørten visninger til uken og den neste tiden for å finne noe! (litt regler å forholde seg til, men dog, vi skal kjøpe!!! Noe helt til oss selv!!! ALENE!!!) :ler::ler::ler::ler::lol::lol: Vet ikke om jeg skal le eller grine, men jeg er så glad!!! Og mannen er på kino i Bodø (viste ikke at de hadde sånt der... HIHI) og jeg får ikke fortalt han det!! :roll: Blir sprø!!!

Men nå er jeg opptatt! Må se på leiligheter på nettet!!

GOD HELG!!!

IIIIHHHHKKKK!!!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!! Ingen å glede seg sammen med!!! (hvordan skal det gå når jeg blir gravid?? Jeg må jo fortelle alt til alle!!!! Med en gang...)

en helt annen ting. om jeg blir gravid nå, kan jeg være med å pusse opp da??? Kanskje jeg skal spørre Klips om det. Hun har jo nettopp kjøpt!!!

mange helsprøklemmer

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan Magnhild!

Gratulerer med lån og lykke til med å finne dere en leilighet!!

Håper at det var et godt tegn med smertene du hadde og ikke vanlige dumme el. smerter!! krysser fingerene for deg :D

Ha en veldig god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :hoppe::hoppe::hoho: :o :roll: WWHHEEE!!! snart... Hvorfor jeg er sånn?? Jo nå skal jeg fortelle.

Vi fikk jo lånetilsagn her forrige uke en gang. Og samme dag så satt jeg på nett og så på leiligheter. Jippi! Og der dukket den opp. Liten leilighet (som den MÅ være for at vi skal få det lånet) i fyllingsdalen (hvor jeg har vokst opp uten å bo...) og til lavere pris og husleie enn det vi kunne klare. Og da selvsagt i BOB som jeg har bra ansenitet i... WWHHEEEE!!! :hoppe: er ikke helt sikker på hvor jeg skal gjøre av meg... MEN; jeg meldte meg jo da selvsagt på forkjøpsrett på denne leiligheten. Den var akkurat om som vi hadde håpet. Liten, men med plass til ekstra(liten)seng på rommet og stellebenk på badet. Og ikke minst det å få pusse den opp slik VI vil ha det. OG; (går treigt dette her) i går var siste frist til å melde seg, samtidig som at leil ble solgt. Det vil si at i dag så skal de ringe til den som har lavest nummer og derfor så klamrer jeg meg til telefonen!!! :roll: Jeg tror at hvis jeg hadde sluppet magen løs så hadde den flydd av seg selv!! :hoho:

Men jeg kommer tilbake!!!

Ellers når det gjelder sånn der gravidegreier (hihi) så har jeg fortsatt vondt i magen. Og jeg ar hatt mensmurringer nå i nesten to uker. Om ikke det er irriterende så vet ikke jeg. Mannen har skjønt litt for masse om sånne gravidesymptomer og analyserer meg hele tiden!! HELE tiden! Og om jeg er sliten, så er det bra, for det var jeg forrige gang da jeg hadde SA. Om jeg er kvalm, så er jeg graivd, for det blir alle graivde. At jeg har vondt i magen er sikkert også bra, for da er det noe som vokser der... Blir litt lett sprø, men så er han jo så søt atte!!! :hjerter: Dessuten så er MIN mann verdens kjekkeste i nordlandsbund!!! :hjerter::rodme::hjerter:

I'll be back!

magnhild

dag 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll::roll::roll::roll: De har ringt, vi er på andreplass, får vite mer i morgen :roll::roll::roll: :o *håpe domme damen ikke vil ha den*

*håpehåpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får no være måte på spenning og da. :sjarmor: Jeg kjenner meg igjen fra vi kjøpte drømmehuset i aug. og det kan bli for mye spenning :sjarmor:

Jeg krysser fingrene for dere, ang. det ene og det andre :ler:

Tvi tvi fra

Håper 6+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEINEINEI!!! Skal være glad for at jeg ikke er mattematiker i alle fall. Jeg har tenkt en uke feil jeg... Så da så! :oops:

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet enda en uke. Håper bare disse ekle smertene forsvinner. Det gjør vondt i livmoren min og har gjort det en stund nå. :evil: Har faktisk vært slik siden EL. Tror jeg da. Om ikke det kom like etter. Jeg hadde (tror jeg) EL på torsdag. Det er i alle fall det jeg har hatt hele tiden. Så på tirsdag så fikk jeg skikkelig vondt. Glemte å si at jeg på torsdag hadde 'vanlige' stikke/dra smerter i ene siden. Men tilbake til tirsdagen. Det var skikkelig vondt. Så ille at jeg bare måtte legge meg i strekk på sengen. Og det har liksom ikke gitt seg enda. Selvsagt ikke like vondt, men sånn at jeg hele tiden kjenner det og det verker... :cry:

Kan ikke noen si at det ikke er noe 'farlig' og at det helt sikkert bare er noe muskulært ellerno? Det ville hjulpet i dag...

Ellers så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra megleren. Hun teite damen har sikkert villet ha den uansett!!! :cry:

Ok, sorry, dette ble bare sipping, men sånn er det nå noen dager...

magnhild

dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia!

Her har det skjedd litt siden jeg var innom sist!!! Hvordan går det med leiligheten???

Har du fortsatt vondt? Sikker på at det ikke er festesmerter da? Vet ikke hvordan det kjennes ut, men det er jo noen som sier at de kjenner at egget graver seg ned... og at det kjennes ut som noe mens lignende... *håpe-håpe- vil at det skal komme to blå hos deg og snart!!!*

Håper på oppdatering!!!

Koz.. :vinke:

Lucky 7+0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :cry: :evil: :cry: :roll: :cry:

Fikk ikke den leiligheten sant!!! :tunge1: Sinne og skuffet nå ja. Men da får vi finne noe annet. Det er mange leil på markedet og sikkert noen som vil selge til oss også! Men ville liksom ha DEN da! :frustrert:

Ellers så hadde jeg DE planene om å sove lenge i dag. Begynner ikke på skolen før tovl og skulle liksom bare kose meg i sengen, men det går jo kjempe når jeg våkner og tenker på leil.mannen skulle ringe... Så da sto jeg opp kl 0900 i stedet. Var litt lenge da, så jeg skal vel ikke klage!

Heia Lucky! Så koselig at du stakk innom. Jeg har fortsatt vondt faktisk, skjønner ikke hvorfor. Det er virkelig ubehagelig. Håper at du har rett med at det kan være festesmerter, men varer de så lenge da? Smertene kom ca 5 dager etter EL så jeg kan jo håpe... Men tør liksom ikke slippe meg helt løs med tankene heller. Det er tross alt en uke til testing og jeg må klare å holde meg så lenge. Det er ikke lett altså!!!

Men nå får jeg stikke på universitet for å lese og leke på laben. Lurer på hva vi skal dissikere i dag... :kul:

deppa klemmer fra

magnhild

dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...