Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

:tunge1::tunge1: BLÆH!!! KVAAAAALM!!!!!!! :tunge1::tunge1:

Kaffe er dårlig. Eller egentlig så er det godt, men jeg blir så forbannet kvalm av det hver eneste gang!! BLÆSJ!

Neida, jeg er ikke gravid, ikke enda!! *overtale meg selv, overtale meg selv*

:vinke: kvalm klem :vinke:

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Takker for koselig innlegg i dagboken min :wink: .

Det var dumt med den leiligheten i Fyllingsdalen, men får håpe dere finner ny drømmebolig snart. Bodde selv i Fyllingen fra jeg var 13 - 18 år...

Det hadde vært koselig om du ble med på SG treffet I Bergen 18.februar...

Skal teste samtidig du og jeg... Spennende uke dette her... Vente, og vente... Kommer mensen eller ikke? Slik har det blitt 15 ganger tidligere:

"Så var det på ann igjen...". Ny ventefase fram mot El, og den ulidelige tiden fram mot IKM :evil: ...

Håper du er mitt lille lykketroll, og jeg ditt... :ler:

Koselig å følge med deg :D

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: HEEEEEELG!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

:kul: I dag står det heimemekka pizza, pils og Agent 007 på programmet. Blir nok ikke masse pils, men så lenge jeg ikke vet så vet jeg ikke og da kan jeg drikke øl. :sjarmor: for det har jeg bestemt!

Så god helg hele gjengen!!!

kos dere masse og ta livet med ro, eller ikke, alt etter hva dere vil. (Fritt etter Istid, den kuleste filmen på mange år!!!) (Dagfinn Lyngbø; Marsh, eller ikkje marsh, du bestemmar...) FNIIIS!!! :hoho: Tror jeg må se den i morgen!

Men uansett! See ya!!!

Magnhild

dag 22

PS! Håper Maya30 er min lykkebamse!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudeluu!!

Er jammen spennende dette her magnhild!!!Og hittil så hørest det jo lovende ut... :blunke: *krysser fingre og tær* :D

Håper du får en super helg!!Hørest knæsj ut med pizza og 007!!!Og så øl da self...Ikke det at jeg forstår dere som drikker det da,det smaker jo bæt`n fy....usj :blunke: ....holder meg til teezer,og litt sterkere saker jeg da... :hoho:

hmm....Fikk så lyst på pizza å en teezer jeg nå,at jeg tror jaggu meg at jeg må slenge sammen en pizza i mårra...Og kansje jeg skal dra med meg jentene ut på byen en tur etter på...hm....kansje ikke så lurt når en ligger med 40 i feber,men pytt sann.... :lol:

Håper du får en super helg!!! Kos deg med pizza,007 og ikke minst med øllen...Er jo forhåpentligvis leeenge til du kan drikke det igjen...hehe... :blunke:

helge kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper du koste deg med pizza og 007... :vinke:

Dagene går jammen meg sent fram mot IKM... :-?

Vet ikke om jeg klarer å vente med å teste meg. Hva med deg? Er du tålmodig?

Det med at du ikke har lyst på kaffe; kan være et graviditetstegn!!! :wink:

Krysser fingrene for deg, Magnhild.

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIHEI!!!

Da er helgen (snart) over og jeg har hatt det veldig bra faktisk! 007 og pizza var helt topp, men øl ble det ikke noe av. Vår så trøtt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg faktisk! :Gjesp: Skulle egentlig på Fridays og ta en Strawberry Daijkiri (hihi, skikkelig bergensk!), men vi kjørte hjem i stedet. Men det var moro lell! Og dessuten så hadde Bergen snødd ned da vi kom ut. :D LIKER vinter med SNØØØ!!! :D :D

Ellers så må det komme en liten oppdatering når det gjelder leilighet og sånt noe. Var på visning i Fyllingen igjen i dag og i dag la vi inn bud også. Det er i samme blokk som forrige uke, men en mye finere leil også. Kommer nok til å bli dyr, men det terngs nesten ikke gjøre noe med den faktisk. *håpehåpehåpe* Men vi har lagt inn bud på 550000 og håper det ikke går mer enn 100000 over det. Da har vi ikke råd enda. 8) Vi venter i spenning på dagene fremover. Tenk om den er solgt til oss i morgen eller tirsdag da!? Men vi må jo uansett vente til 11.02 for da går forkjøpsretten ut. Den listen er vi også med på...

Maya; Det hjelper å ha noe annet å tenke på enn IKM. Tiden min flyr og jeg tror ikke helt at det er snart jeg skal teste, om jeg trenger å teste i det hele tatt da... :-? Det vet man jo sånn ca på torsdag. Jeg føler meg ikke så gravid faktisk. eneste er at jeg har litt ømme pupper, men det har jeg sånn innimellom når mensen er på vei så... Jeg tror ikke helt på det denne mnd heller. Det føles liksom ikke helt rett på en måte... Men vi får vente å se!

Men nå skal jeg legge meg så vi ses i morgen!

Snoopie!! Takk for hilsen, håper du slo ut håret i helgen da... Men ikke lurt å drikke og feste når man er syk... Bare spør meg, jeg snakker av lungebetennelse-erfaring....

See ya! Kos dere den siste delen av helgen!

klem

Magnhild

dag 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-? :-? Mensmurringer... Venter bare på mensen en av de neste dagene nå...

Ellers så står fortsatt budet på leiligheten 'vår'. Tror den vil bli for dyr for oss, men vi får henge med så lenge vi kan!

ha en fin dag alle sammen! Nå skal jeg trene!

klem fra

Magnhild!

dag 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuu!!!

Kjekt å lese at du har kosa deg i helga!!Å så har dere fått snø da....snufs...kjempemissuneli...Har også lyst på snø...wræææl.... :lol:

Her er det da sunnmøre på sitt beste...slaps,slaps å is....grrr :evil:

Hehe.... :blunke:

Ble ikke heelt som planlagt helga mi da...Fikk mannen til å slenge i hop en pizza på lørdags kvelden,og så sovna jeg kl 23....Ble ikke mye bytur på meg nei...hehe.... :hoho: Får se om vi ikke kan ta d igjen til helga...

Håper virkelig dere får den leiligheten,til den prisen!!Er så godt når en har sitt eget sted... :D :D Lykke til!!!!

p.s.hils og si til den forbanna tanta at hu ska holde seg laaaangt unna!!!! :blunke:

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Tuse takk for koselige innlegg i dagboken min. Er ikke så flink til å følge med om dagen jeg (pre-ammetåka).. Nå går jeg bare og venter på at noe skal skje :)

Lykke til med leilighetskjøp!!

Klem, Sessa T+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi igang!!! :roll::roll:

ÆÆÆÆÆÆÆ!!!!! Hm hvor lenge må jeg smøre meg med tolmodighet før jeg legger inn nytt bud?

HM! Leil står nå i 600000 og vi kan ikke går oe sørlig høyere enn 650000. Vi har rett og slett ikke råd til det enda. Men vi kan kanskje klare 670000 og kommer nok til å by det med forbehold om finansiering.

WWWÆÆÆHHH!!! Dette er råskummelt!!!

:o Magnhild

som fortsatt ikke har sett noen til tante!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi oi legger dere inn bud - håper dere får det. Er jo så spennende når man er i konkurranse med andre. Var selv i den situasjonen for to år siden når vi kjøpte hus :D Tvi tvi og håper at tante blodrød ikke kommer på besøk denne mnd. jeg.

22+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Skal si du har spenning i hverdagen :lol:

Skal krysse fingre for både leilighet og ikke mens :)

Har forresten en søster som bor i fyllingen, så det hender at jeg er der en tur.

Tvi, tvi fra Håper 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::hoppe: :enig_animasjon:

Vi er huseiere!!! Kanskje!!! ÅÅhh den der forb**** forkjøpsretten!!! Men vi fikk tilslaget på 650000 og det er max... :-? Jaja, dette er moro!!!!

LALALALA!!!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få gleden ut! Har forsøkt: hoppe, danse, prate med alle, prate og fortelle til enda fler, smile, le, men det er fortsatt så mye glede at jeg er helt proppeferdig! Og tenk hvis jeg er gravid og da! Da vil denne mnd være fullkommen...

JIPPIIIIIIIIIII!!!!!

klem fra Magnhild

dag 26 fortsatt ingen tegn til tante :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så spennende, Magnhild...

Håper du kommer med oppdatering når du vet noe mer...

Ingen tegn til tante her heller, men tar det med "ro" foreløpig... :ler:

"Nervene" er i høyspenn, men er redd det bare kroppen som leter etter tegn hele tiden... :murvegg:

Ingen tante = håp...

Krysser fingrene for oss begge xxxxxxx

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen i boka mi. Krysser fingre og ben for at dere faar tilslaget. Har fulgt boligjakten deres med stor spenning. Hold oss oppdatert da.

Krysse-fingre-klemmer fra Cinderella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Da har verden roet seg litt ned etter gårsdagen. Det er så morsomt å vite at vi mest sansynlig har leil fra den 24. feb. ÅÅHH det hadde vært så deilig!!! Men det er jo fortsatt noen dumme som kan komme og ta den fra oss, så jeg gleder meg ikke FOR masse, bare litt... :ler:

Og i dag snakket jeg med hun som har ordnet finansieringen for oss og hun sa at vi får 580000 i lån til denne leiligheten. Det vil si at vi har 30000 igjen av egenkapitalen. Trenger nok det til å kjøpe litt hvitevarer og noe maling. Skal bli deilig å får sitt eget sted, delv om det er lite... For det er det, men vi bor relativt sentralt og det er bra.

Ellers så har jeg ikke sett noe til tante i dag heller. Eller det er vel litt fei, for jeg har hatt litt sånn lyserød utflod. Det er jo mulig det kommer mer. Det ville ikke overraske meg noe særlig, men selvsagt skuffe meg at vi ikke treffer. Lurte på om jeg skulle teste i morgen tidlig, hvsi ikke mensen kommer i løpet av kvelden og natten. Kanskje det bare er litt sånn festeblødning?? Håper jo helst på det da! 8)

Og så har mannen og jeg bestemt oss for å reise på fjellet i helgen. Åh det skal bli deilig det. Håper bare de holder vidden åpen både opp og ned. Kan lett blåse igjen, så blir vi sittende der. Jaja, ikke noe å gjøre med det i så tilfelle. Men det blir i alle fall meg og mannen og masse god mat, drikke, lektyre og kos.

Håper dere har en fin dag, så kommer jeg sterkere tilbake en annen dag!

Klem Magnhild

dag 27 og litt tegn til tante... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leiligheten! Ikke noe som å eie sitt eget. Får håpe babyen også kommer snart nå da. Du må kose deg på fjellet i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for innlegg i dagboka mi...

Det var vel ikke så veldig "oppløftende" lesing der, i allefall ikke de siste innleggene, men slik er nå en gang dagsformen :roll:

Gratulerer som "hus"-eiere!!!

Og jeg krysser fingerene kjempemasse for at det ikke blir noe "mer" enn den lyse utfloden, og at du kan teste TO BLÅ i den nærmeste fremtiden...

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...