Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

*tenk å være lesehest og ikke KG-hest*

:blunke:

Jeg gjør mitt beste. Håper på mastergradfeltarbeid i sommer og må derfor stå på alle eksamener... Deriblant 5 vekttall kjemi...

Jaja, jeg håper og håper!

Klem fra Magnhild

14+0 faktisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Synes du er flink jeg, Magnhild. :kysse:

Bedre for fremtiden å være lesehest enn KG hest... :ler:

Ønsker deg en riktig fin 17 mai og håper du får puste i bunaden din. :wink:

Klem fra Maya30 :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puste?? PUSTE??? :o

Hvem trenger det? Jeg SKAL ha på meg bunaden jeg. Uansett! Hva annet skal jeg ha på meg da? Treningsbukse? Det er det eneste som passer. Og mammatøy er for stort enda.

Jaja, så lenge jeg har noen ved siden av meg når vi skal synge (blå steinen kl 1500 og sjøfartsmonomentet kl1600) slik at de kan ta i mot meg om jeg besvimer så er det greit for meg...

hihi!

Er SÅÅÅ fornøyd i dag. Har gjort et kupp på Foto knudsen! Kjøpte digitalt kamera til halv pris! Jippi! Nå kan jeg og ta magebilder!!!

Klem fra Magnhild!

og knerten 14+1

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Du må ikke bare si digitalt kamera her...

Hvilket merke?

Hvor mye betalte du?

Osv... slikt forplikter vet du... :ler:

Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Det er et Canon PowerShot s30. Det er visst ganske bra. Med 128mg minne og 3.2 etellerannet pixels. Og så er det videofunksjon med lyd, speilrefleks dubbeditter og stort display. Som dere skjønner så har jeg bare kjøpt det og ikke lekt med det enda.

Dessuten så var det veldig impuls. skulle ente bilder på foto knudsen, fra påskeferien hvor mannen knakk foten og masse helikopter og sånt noe, og så så jeg at det hadde kommet noen nye modeller og sånt da selvsagt. Dette er noe vi har tenkt på lenge og nå som knerten er på vei så vil jeg gjerne ha digicam. Vi gav 3000 for kameraet og 500 for minnet. Det ca halv pris. Grunnen til avslaget var at boksen utenpå (pappesken) var åpnet, men kameraet var ubrukt. Men siden den var åpen så fikk vi det BILLIG!!! JEg har gjort et KUPP!!!!!!!!!!!!!

Sånn Maya, var det noe mer du lurte på? :blunke:

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Maya; Bedre for fremtiden å være lesehest enn kg-hest!

(og som du ser, er ikke jeg heller kg-hest, selv om noen kan ha trodd det... Jeg er kg-mus! :wink: )

Siden jeg ikke har penger til å sette meg på 17. mai-toget til Bergen (og har satt de småpengene jeg hadde på at du skal få på deg bunaden...), skal jeg gjøre mitt beste for at dagen din skal bli vellykket; Jeg skal puste for deg jeg!

Det skulle bare mangle; du har jo så mange andre ting å gjøre den dagen! Og jeg har bare en...; sjekke trusa hvert halv-minutt! Og siden jeg er kvinne, skal jeg nok klare å puste både for deg og meg selv samtidig...

Magnhild = Kuppærn!

Du må nok avsløre litt mer ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk min venn.

Du skjønner at vi skal også kjøpe oss digitalt kamera snart...

Lurer på hva andre kjøper, pris ++...

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen;

Maya30; jeg tror dere må regne med å betale rundt 4-5000 penger. DA får dere et godt kamera som her høy oppløsning (3,2 anbefales), bra display, minnekort som er 64mb eller mer og et ganske kompakt kamera. Det som jeg kjøpte i dag koster egentlig 5999 eller noe sånt og jeg er bra fornøyd. De har virkelig peiling i noen butikker. Det som er trikset er å gå på formiddagen for da er det ofte styreren av butikken som er der og de har oftest litt mer peil enn unge jyplinger. Det nye canon :mju: skal være kjempebra, og det var dritstilig også. Det erpå tilbud nå til 4495 inkl 64mb minne. Det er veldig bra! Ellers så har du jo canon ixus som er bra!! Men for all del, snus rundt før dere kjøper! Og spør gjerne en annen som har peiling!!

Ellers er det ikke så masse å fortelle!!!

Så det kommer jeg tilbake til en annen dag eller seinere! :ler:

Klem fra Magnhild (igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅHHHH NÅ KJEDAR EG MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noe så grusomt!

Herregud, é det mulig?? Nå har jeg vært på skolen ganske lenge, men jeg har hatt med meg mat, men det er aldri nok, jeg har vært på tur i parken for å få frisk luft, jeg har spist is, jeg har pratet med mange kjente og fortsatt kjeder jeg meg! Selv ikke internett har noe morsomt å tilføre i dag! Tror nesten jeg bare må stikke hjem jeg. Kanskje det er nor morsommere der... Hvem vet!?

Jeg kan strikke, gidder ikke, jeg kan se på friends, stønn, jeg kan lage middag, hjemmelaget pizza høres jo godt ut, men blæh, kjedelig, det er ingen kjente på msn, ingen som vil være med meg og jeg holder på å gå rundt meg selv her!!!

Jaja,jeg får sitte her litt til da, så kan det være at jeg får gjort litt mer og at noen vil være med på en liten shoperunde etterpå... Trenger sårt en genser!

Jepp, da stikker jeg da!

klem fra Magnhild den kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daakar Magnhild!

Er det ingen som vil leke?

Fra spøk til alvor...; når er eksamnene dine egentlig?

Synes du er flink som er på skolen og leser(?) hver dag jeg!

Ikke noe nytt fra denne kanten heller...så her er det også kjedelig! Det regner ute, Mannen ser Simpsons, og jeg er her inne på kg, og er småfrustrert.

Bak en kake, stek en pizza eller annen god middag! Selv om det er kjedelig å holde på med det, så får du jo noe igjen for det! :wink:

Cheer up!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi nor skjer! Lillen skriver i boken og da kan jeg svare!

WWHHEE!!

Over til eksamen; jeg har tre (fire) eksamener dette semester. Organisk kjemi 30.mai, komparativ fysiologi (blæsj, det er den fjerde som jeg kanskje ikke tar) 2.jui, Vertebratanatomi 10.juni, zoologisk økologi 11.juni. Og innimellom alt dette er det 17.mai, to oppdrag med sirenene 19. og 22. mai, generalprøve til konsert 29.mai og konsert 30.mai.

Joda jeg har nok å henge fingrene i, det er ikke det, men alt blir så kjedelig når jeg ikke kan gjøre annet enn å lese!

Takk for hilsen! Kanskje jeg skal bake kake! Det er godt og i morgen får jeg besøk av bestisen min og hun har med seg 2 amerikanere og 1 australier! Moro!!

Klem fra Magnhild som bli i litt bedre humør med en gang...

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:ler::ler::ler:

Sånn som du føler deg i dag har jeg hatt det i ukesvis. Holder på å døøøøø av kjedsomhet. *Lenge leve tiltaksløsheten* Søsteren min holder på å bli gal, jeg ringer henne 3-4 ganger om dagen bare for å slå ihjel tid. Eksamen? Orker ikke tenke på det engang!

Kanskje du rett og slett skulle begynne å spise? Begynne dagen med frokost, og så bare pøse på med alt mulig. Det blir merkelig tilfredsstillende etterhvert. Jo mer du spiser, jo mer har du å gjøre på. Feit kommer du jo til å bli allikevel! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hei Magnhild !

Har du fått deg sommerjobb ?

Kjeder du deg ennå ? Lese litt til eksamen da !

Det skal jeg. Ikke i dag, da er jeg syyyyk. Forkjølet, håper det kommer seg til i morgen. Orker ikke tanken på en dag med høy stressfaktor når jeg snufser og står i.

Sannelig ble det ikke litt bedre når jeg fikk syte litt. Nå skal jeg innom flere dagbøker og ta han ut. Kanskje jeg er helt frisk i morgen da ?

Klemmer fra Hilde, motiverer Magnild til eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper du har hatt en fin 17 mai og at du fikk puste i bunaden din... :ler:

Vi har bare vært hjemme i dag og på Hellen skole nå i ettermiddag.

Formen har ikke vært helt på topp i dag heller...

Men skal ikke klage: om 6 mnd er det forhåpentligvis over... :wink:

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: i dag ville jeg holdt meg unna meg... :evil:

Alt er gale!

Dagen startet alt for tidlig! Klokken ringte 0730!

Det regner!

Shopping hjelper ikke, for alle klær er for små, eller uten strech!

Parkering koster masse penger!

Nevnte jeg at det regner!

PC'en kødder!

Alle bokstaver er tall!(på tastaturet, da jeg kom på skolen)

Dessuten så skjønner jeg ikke organisk kjemi!

Alle er DOMME!

Og jeg er TRØTT!!!

Dessuten så er jeg sulten selv etter 5 skiver til frokost og to rundstykker nå nettopp!Det er alt for lenge til sommerferien!

Snartmamma er nede og jeg kommer ikke inn!

Lillen har ikke fått to blå enda!

Nettet er utrolig treigt!

:frustrert:

Og nå må jeg gå ned på HiB for å betale mer parkering!

Vil våkne og ha overskudd!

Vil ha mat!

Vil shoppe kule sommerklær, ikke pakke vekk de jeg har!

Jaja, det går nok over dette også!

Magnhidlfgjalkdsgn-ørrengøwrejngaels :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*nærmer seg med museskritt...forsiktig, forsiktig...*

Huff da, du har det ikke lett idag, vennen!

Det regner andre steder også, og etter hva jeg forsto på strømregninga i vinter, så var det fint hvis det kom litt mer nedbør fremover mot neste vinter!

Du er gravid (jippi!), og da er det faktisk normalt at man ikke kjøper samme størrelse i klær som før...kanskje man til og med må kjøpe klær som er beregnet på gravide! :o

Når man betaler for parkering på steder man ikke vil være (som f x skole), er det helt normalt å bli sinna for det...

PC'n kødder, men han mener egentlig ikke noe vondt med det, tro det eller ei! Hvis han kødder med deg, kan jo du mobbe han tilbake; han er jo bare en ting, og kan aldri glede seg over livets goder, være forelsket, lei seg eller litt sinna... :D :hjerte: :cry: :x

Ja vel, så alle bokstaver er tall? Var det det verste han kunne finne på? Da innser du vel hvor patetisk han egentlig er, den tingen!? :roll:

Det er mange som ikke skjønner organisk kjemi med deg! Men snart er du ferdig med det!

Jeg er ikke dum! (og jeg vet om en del andre som ikke er det...jeg kan nevne deg som eksempel!)

Trøtthet går over snart...og du kan sove når du er ferdig for dagen...det er ikke så mange timer igjen!

Det er lov til å være sulten når man er gravid! Og drikk masse!

Sommerferien kommer i juni (snart), og da blir det ultralyd og hyttetur og masse moro!

Snartmamma er nede, og kvinneguiden er oppe!

Lillen har ikke fått mensen enda!

Nettet er ikke all verdens (kan tenke på mange ting som gleder meg (og deg) mer enn det!)!

Detta klarer du, vennen!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dette er en av de gode dagene!

:ler:

Gleder meg til treff etterpå. Vet at jeg vil ha noe godt å spise, men vet ikke hva enda. Dessuten så skal jeg treffe mange som jeg ikke har truffet før og det er jo alltid litt spennende! Og i dag driter jeg i hva koret skal finne på! Til og med så sa jeg nei takk til noen festspillbilletter. For det første; hva skal jeg ha på meg og for det 2.; jeg har planer! :ler:

Ellers så må det vel til en liten oppdatering tenker jeg.

17.mai; Åååssåå sååå sliten!

Gikk hele pokkeres dagen. Fikk på meg bunaden :kul: mest sansynlig for siste gang på lenge. Den var helt fin etter at jeg sydde den ut tre-fire cm... :roll: Jaja, jeg vet at jeg ikke skal klage,men jeg liker ikke at klær blir for små jeg...

Tilbake til dagen.

Kl0600; Stod opp :o alt for tidlig for meg, men vi fikk parkering til bilen i sentrum, så vi overlevde. Frokost med innsyning av dagen og masse prat. Ridderne starter dagen med cognac og akkevit kl 0600, så de var ganske våkne.

Kl0945; Musèplass: synger dagen inn for alle ansatte på UiB. Med nystemten og fedrelandssangen som de naturlige sanger.

Kl1000; ned på festplassen til resten av toget. Klare å finne vår plass der er ikke alltid like lett. Anbefaler ingen å snakke med kjente når de andre går. Vanskelig å finne de igjen etterpå. Alltid greit å ha en fane! :D (Jeg sto litt forvirret og så meg rundt en stund, helt til jeg fant ut at jeg sto midt inne i brann sitt A-lag... Jeg sto litt til jeg...)

Saluttene går fra Skansen; trasketrasketrasketraske! Synge! Traske! Toget gikk og vi gikk. Sånn som det vanligvis er på 17.mai. Og jeg stortrives hver gang det kommer buekorps forbi. Jeg sverger, hadde jeg vært gutt så hadde jeg jobbet hardt for å bli slager! Synes det er noe av det kuleste å høre på! *rytme*

Snek med ut av toget, om det går an å si snike når man MÅ bruke albuene for å komme seg frem her i verden. Skjønner godt at de som ser på toget ikke vil slippe de bakfra frem, men når vi står forran de og de nekter plent å slippe oss forbi sånn at vi kommer UT av toget, så skjønner jeg lite. Jeg sto face til face med en mann, sa rett ut; nå får du være en gentlemann og slippe en gravid kvinne forbi, hun må nemlig tisse... Han flyttet seg ikke og jeg tok bruk av albuene mine. Er jo gammel håndballspiller, så dette kan jeg. Jeg kom forbi og inn på Dickens. BRUUUUUUUUS!!!!!!!!!!! STOOOOOOOOL!!!!!!!!!! Og mannen...

Kl 1300; Ridderne synger på den blå steinen. Mannen ser ganske morsom ut med gips på ene beinet og bunad på resten...

Kl1330-1445; oppvarming og bevertning før oppdraget med sang for 17.maikomiteen. Dette gikk helt supert!

Kl1500; Synger på Sundttrappen. Herregud så mange mennesker! Så utrolig moro! Med trampeklapp og allsang! Fortsatt er selvsagt bergensiana slageren! Men hadde en hel konsert der faktisk.

Kl1615; Helt ødelagt. Hjem til storesøster i Marken, lage rømmegrøt, spise spekemat (må ha det!!!) og slappe av på sofaen.

Kl1800; 17.mai er ferdig. Henter bilen, kommer hjem, sovner på sofaen, sover til 2200. Går fra sofaen og inn i sengen. Sover til 18.mai kl 1100...

18.mai; står opp, går inn i stuen, ser på tv, slapper av, sover litt mer, lager hotdogger til middag, ser på conair på tv3, går og legger meg. Kom altså ikke ut av pysjen en gang.

Ja så dere skjønner. Helgen tok knekken på meg...

Mandag; skole skole og atter skole. Opp på Fløien for å synge på et oppdrag der. Deilig med slike oppdarg, man får så masse god mat...

Tirsdag; skole enda mer, drar hjem til mannen, henter han (har fått av gipsen så livet er litt lettere nå) og drar til bestevenninnen vår som har bursdag, er der til Friends, mannen drar på byn med de andre, jeg er sliten og vil hjem...

Onsdag; Skole igjen, har vært og snakket med damen på adecco. Skal jobbe på lørdag. Godt å vite at jeg kan brukes til noe i løpet av sommeren. Dessuten så er det treff!

Sulten allerede!

Så nå har jeg skrevet mer enn nok, så snakkes vi snart Maya.

OG til resten; ha en riktig fin dag!

Klem fra Magnhild og Knerten

15+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Noe bobler i magen :hjerte:

Og jeg har fått vite om tre til somer gravide. Ser utt il at vi startet et skred da vi ble gravide. Jippi!

Men dette er bare kort oppsummert, for jeg leser jo!

Men noe bobler og kiler i magen!!!!!! :hjerter:

Klem fra Magnhild og Knerten

15+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...