Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

:o Morgen fulg??? Jeg er da ingen morgenfugl!!! :evil:

Neida, jeg har sovet litt til nå og er nå våken og klar for å ta meg en liten tur ut. Skal bli deilig. Skal tusle ned på Oasen ogkose meg litt.

Håper alle får en fin dag!!! :ler:

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skremte jeg deg?

Plutselig forsvant du ut, Magnhild-venn!

:wink:

Kos deg på treff i kveld!

Treff litt for meg også!

Og ikke konspirer denne gangen...

Det er så vemmelig... :evil:

Lillen liker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel litt koselig å være våken pga babyen som sparker, eller...I hvertfall mere kos enn fordi man må opp å tisse.. :evil: Gleder meg til min lille venn sparker jeg :hjerte: Foreløpig er det litt bobling om kvelden en sjelden gang...

jeg vil også bo i Bergen og være på koselig treff med dere magedamer!!! Håper i hvertfall at dere har hatt en strålende kveld, og det skulle ikke forundre meg om det er sol i Bergen og... :briller: her er det regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Bare innom og gi en ferieklem siden jeg reiser på fredag.

Dit jeg skal er det nok modem, så det kan bli laaangt mellom hilsningene.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Sover du godt i dag?

Ja det er noen som har det... :roll::ler:

I dag våknet jeg tidlig - men ikke før 06.30. da...

Skal til jordmor kl. 11.00.

Ha en strålende dag.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svenske på popin?? Er jeg helt ute?

Jeg er ikke helt med nå...

Men jeg har sovet godt i natt da...

Klem fra Magnhild :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Både godt og ikke fullt så godt å høre om tanten din.

Dersom hun er lei alt - er det ikke greit å overleve det meste heller...

Flotte magebilder du har lagt ut. :P

Klem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess da var Mette-Marit også gravid. Med samme termin som min søster... hihi... Det skal visst være mange som blir gravide i år... :ler:

Men da er spm; hva vil DE kalle barnet???

Det er jo tross alt tronarving.

Blir det en Olav om det er en gutt??

Eller en Magrethe om det er jente??

Spennende!!

Enda en fin dag i Bergen!!!

Klem fra magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg bare syntes du tidligere her sa at du hadde en venninne på Popin på Nesttun senter ? Som også var gravid ?

Så var jeg innom der i går og kjøpte meg en bukse og så kom jeg til å tenke på det.....

Gud, så fint vær det har vært i dag. Solbrent har jeg blitt og livet er herrlig !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh neiii... det er på Vila clothes... PÅ nesttun senter somogså er gravid... Gammel venninne av meg ja... Nå er jeg med!!!

Ellers så er det ALT FOR VARMT!!!! :roll: 8) Fikser det IKKE! Det er rett og slett for fint. Og jeg sier det som bergenser... Jaja... Sånn er det vel å være gravid!

Har vært på jobb og det var såååå deilig å stå bak kjøledisken i butikken. Der er det kaldt og godt...

Jaja, nå er det fredagskveld og jeg skal kose meg med mannen!!!

Klem fra Magnhild :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det dårlig med oppdatering her ja, men sånn er det vel kanskje. Det er ikke så masse somskjer, men jeg klager ikke...

Var til jordmor i dag. Og her er de magiske tallene...

Uke: 21 (egentlig 22 men vi fortsatter sånn at alt blir likt målt.)

Vekt 72 (opp masse)

BT: 130/70 (120/70)

Hb: ikke målt

Urin: neg

Ødem 0-1 (samme som sist)

Fosterlyd: 142 (138 sist)

SF: 20 :Hehe: '

Begynner å få mage nå, det er litt koselig ja!

Ellers er været skikkelig kjipt her i byn i dag. Grått og trist og regnete... :( Men vi må vel tåle noen sånne dager også. Ellers så er dt ikke lenge til vi skal på ferie. Skal bli så deilig å komme seg litt vekk. Er kanskje litt redd for at det blir litt masete, men jeg får vel bare ta det med ro fremover. (sier jeg som skal jobber hver dag resten av uken... :roll: )

Jaja, jeg får komme meg på jobb!

Dere får ha en fin dag!

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som jobber og jobber!! :enig: Selv er jeg en treging om dagen, som ikke kan bli fort nok ferdig på jobb, dagen går sååå sakte- barna kan være så søte og go'e de bare vil.... med så få barn og så mange voksne blir det kjedelig!

Hvor skal dere på ferie da?? Selv hadde jeg likt en tur til Bergen.. :briller: Synes du bor i en så fin by!! Men det blir nok svigers- om vi ikke blir hjemme.

Kos deg litt innimellom all jobbingen da!! :briller:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Kipa!!

Jeg må jo bare si hvor jeg skal på ferie!! (Trodde jeghadde gjort det, men kan jo si det uansett... 8) )

Vi skal ta bilen (den nye vi har kjøpt oss) og kjøre opp på Hardangervidden og ha en helg på hytten på haugastøl sammen med mamma og pappa. Skal bli så deilig, håper bare ikke mannen finner ut an han skal brekke leggen igjen... :ler: 'så tar vi bilen til Sandefjord i løpet av mandagen og skal campe der en natt og så tar vi flyet til London for å være hos hans søster i en uke. Skal bli så koselig. Så kommer vi hjem og tar turen til Kr.sand for å treffe noen venner og ta turen i Dyreparken. JEg bare SKAL se tigrene!!!! De kan gjemme seg så masse de vil, jeg skal se de!!! (Så fasinert av tigre at det er helt sprøtt også fikk de den året etter at jeg flyttet derfra!! :roll: ) Og så går turen til Fyresdal i TElemark for å hilse på folket på hotellet der vi jobbet i fjor sommer. Skal være der en langhelg og så går turen tilbake til Bergen. Det blir masse kjøring og masse stopp. Har hørt at det trengs... :ler:

Sånn nå vet dere hvor jeg skal på ferie!!!

Klem fra Magnhild!

Nå er det Amy og lasagne!!

Natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild :)

Takker for velkomsthilsen til disse sidene, eller denne 'klubben' eller hva nå dere erfarne jenter kaller det :D

Har bare smuglest litt i dagboken din enda, har ikke tid nå - for nå er det Judging Amy any minute! Ja, jeg er en liten TV-freak :o Ser ikke på hva som helst når som helst, men jeg har mine favoritter.

Åh, nå må jeg løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin ferie! Håper dere får fint vær og at turen blir bra!!

Blir ikke noe ferie på meg, sambo er på fiske til beg av aug... :cry: (men da skal vi overta HUS!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Har vært litt sløv for tiden jeg også. Blitt lite skriving. Skal på ny UL idag og gruer meg litt. Skulle helst kjent den lille sparke hele tiden... :lol:

Da får jeg også se om terminen min blir endret.... :-?

Lykke til du også, så skal jeg love å bli flinkere til å skrive mer selv fremover.

Klem fra Wit 23+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Tusen takk for helsing i dagboka mi :P

Såg forresten i dagboka di at du hadde tatt organisk kjemi dette semesteret. Eg har tatt hovudfag i kjemi ved UiB og kjenner fremdeles ein del av folka som er der. Så det er godt mulig at eg kjenner dei som har vore vit.ass på labkursa du har tatt. Verden er ikkje så stor! I alle fall ikkje på internett. :wink:

Du får ha ein fin ferie! Eg reiser til Frankrike på ferie neste veke og gledar meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh!! Organisk kjemi ! Blæh!!

Og jeg anbefaler ingen å bli gravid midt i semesteret. Det var ikke lett å kosnetrere seg da jeg sov de to første mnd. Og org.kjemiforelesninger var kl 0800... :roll:

Jaja.

Nå er det i alle fall nye magebilder ute! Ta en titt da! Begynner å se gravid ut nå!

klem fra Magnhild :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...