Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Hei Kipa!

Ellers takk for hilsen til bursdag og det er helt greit å få noen hilsner noen dager etterpå også.

OK!

:bursdag: TU JUU!

:bursdag: TU JUUU!!

:bursdag: DIR MAGNHILD...

:bursdag: TU JUUU!

Kjempefint reisebrev (mer det en postkort... :wink: )!

Koste meg mens jeg leste...

Håper du har en bedre dag idag, enn igår! Og at det ikke er så varmt...

Strål og vær glad for at du har det så bra!

Lillen

PS: Sjerpings med tomatplanten! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, får vel ha en liten oppdatering nå da. Det er stund siden sist.

Sitter her og tårene triller akkurat nå. Har lest gjennom historien om Lille Markus på sm. Kondolanseprotokollen. Det var jo ikke sånn det skulle gå. Livet er skikkelig utrettferdig! :cry:

Ellers så er livet litt tungr om dagen. Det er så mye som ikkegår som det skal. Jeg blir litt sinna og oppgitt.

Vet ikke helt hvorjeg skal begynne. Men uansett; i går fikk jeg jo da påvist bekkenløsning. Har heldigvis kommet til hos en kjempeflink fysioterapeut som er spesialist på bekkenløsning. Så der skal jeg få behandling fremover. Skal bli deilig. Jeg tror egentlig ikke at hun kan gjøre undrverker, men kanskje gjøre at jeg ikke har så vondt så lenge.

Ellers så har blodtrykket mitt økt en god del den siste uken. Merket at jeg ble så fysisk dårlig i løpet av dagen på mandag og tirsdag. Kom til hos jordmor på tirsdag ettermiddag. Da hadde undertrykket økt med mellom 15-20 på under en uke. I tillegg så har jeg hovnet noe veldig opp i hele kroppen på grunn av vann. Så da ble de jo litt skeptiske alle sammen. Så nå må jeg til ukentlige kontroller for å holde blodtrykket nede. Eller i alle fall for å sjekke. I tillegg så er de redd for at jeg skal utvikle svangerskapsforgiftning om jeg fortsetter i mitt eget tempo. Det vil vi jo ikke ha noe av så jeg får vel legge ned tempoet litt da. Jordmor sa også at jeg nok ikke burde studere, siden eksamen og slikt gjør at kroppen stresser... :roll: Så hva skal jeg da finne på! Jeg kommer ikke til å orke å gå rundt i leiligheten hele dagen heller... Det er jo ikke så veldig gøy i lengden...

Jaja, kanskje jeg kommer til å bli ferdig med babyteppet jeg strikker da. Og kanskje jeg rekker å lage genser i samme mønster. Har litt lyst til det. Men jeg hadde så mange planer denne høsten. Det skulle gå helt fint og greit i svangerskapet, men det ser jo ikke ut til at det vil gjøre det da. :roll::( JEg vet ikke hva jeg skal finne på.

Men det jeg vet er at jeg skal bli flink å komme meg litt ut uansett. I går var vi på treff med sm-jentene. Det var igjen kjempekoselig! Også tre utrolig søte små barn. Fikk sitte å holde lille Elena på 8 uker lenge. Det var en sånn god følelse å ha en liten en i armene. Klarer nesten ikke vente lenger. Selv om jeg nå håper inderlig på at knerten får være i magen så lenge som mulig. (Er litt redd for at ting skal gå gale) Men det var kjempedeilig å treffe mange jenter i går. Det kom oså fire nye jenter. Utrlig koselig!!! Men nå skal jeg bli flinkere å komme meg ut. får jeg ikke gå på skolen, så får jeg treffe folkpå kafe eller noe sånt da. Det er jo ikke noe stress i det hele tatt. Og det er mange av sm-jentene som er sykemeldt eller i permisjon så de har sikkert lyst til å gå på kafe...

Men nå maser Lillen på at jeg må bli ferdig å skrive i boken min. Så da poster jeg dette. Kommer kanskje innom med litt mer deppings i dag. Jeg tenker også på at jeg skal være glad for at jeg er gravid og ikke bli sur og lei fordi jeg er det. Men det er ikk så lett for tiden...

Teitteit uke! :evil:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Maya!

Ja takk for i går. Det var utrolig koselig. Mannen var også veldig overrasket over hvor greie jenter som var der. Og han og Ulrikke (lina og nurket?) har funnet ut at vi skal treffes oftere. Mye fordi det er koselig men også fordi mannen til ulrikke er førskolelærer han også. De trenger vel litt støtte i hverandre disse mannfolka i barnehagen!! :ler:

Men det var kjempekoselig og vi må treffes oftere nå. Hvis ikke er det jo fare for at det bare blir to tre treff til...

Det går jo ikke...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilde igjen:

Ang taco så er det meget salt... det er IKKE-mat for meg for tiden. :cry: Selv om det er grådi godt. Og omikke det er nok med det, så er det alt for sterkt og dermed halsbrann med tanken...

enda mer :cry:

Jeg skal gjøre mitt beste. Og Maya; hvis jeg blir med på besøk til Hilde, kan jeg sitte på da? Eller kjøre etter med min bil?

Siden du vet hvor det er? :ler:

ok, da er det tid for stressless og strikketøy. Har SÅÅÅ lyst til det i stedet for å være ute og kose meg i vinden eller sykle eller noe annet osm jeg absolutt ikke får lov til om dagen!!! *trassalder kan vare til fyllte 25 også den*

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil:

Vil at laptopen skal komme hjem igjen fra doktormannen sånn at jeg kan ligge henslengt i stresslessen eller sofaen og surfe!!!

:evil:

SÅ DET SÅ!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett å være Magnhild om dagen ser jeg...Du må ta vare på deg selv da, la mannen få stulle og stelle litt med deg- han er jo vant til å gjøre det kanskje..jeg tenker iogmed at han er førskolelærer...Og det er jammen bra at han er...for du lurer på like mye som en 4- åring du... :ler: Men jeg kan jo svare for meg da..Ikke er det så gufne spm du har så da går det greit!! :ler:

Boboli er ett slags italiensk rundt brød, tror jeg- på det jeg koste meg med er det både reker, majones og kylling.MMMMMMMMmmmmm!! Det er veldig pop. her i byen i hvertfall...

Ta vare på deg selv nå!! :fy:

Klem fra Kipa, skal hilse fra Ludde å si takk for omtanken :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOOOOOOOOOOoooo, jeg vil at du skal spørre!! Mente ikke å skremme deg bort altså...Synes det er koselig at du vil vite jeg!! :enig:

Unnskyld... :cry:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg er ingen fireåring, og jeg skal fra nå av ikke stille flere spm til Kipa...

:(

Livet er litt lettere i dag, selv om matlysten er lik null. Hr bare lyst på stoooore deilige baguetter med reker eller kylling eller noe lignende! Og de thar jeg ike her hjemme...

Jaja, jeg får ta turen på Oasen da. Kanskje de har noe der!

Klem Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kysse:

Ville bare stikke innom å ønske deg en fin dag ..

Kos deg hjemme hos Hilde ikveld da - heldiggris :klovn:

Plages med halsbrann jeg også.. JÆKK..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P DAgens frokost:

dajmkake

brus

vaffelkjeks

Endte med tur på badet og sengeligging...

Skikkelig kvalm

Men du! Den kaken var god, og den lille alt for liten. Neste gang blir det STOOOR kake.

Må sikkert ut med to sjokoladepakker til mannen... :roll:

Men nå må jeg på apoteket en tur... Blæh, det er så langt å gå!

:-?

Håper ikke jeg blir kvalm og dårlig igjen!!!!!

VIL IKKE DET!!!

Det er ingen som har sagt til meg at kvalmen kan komme i 6. mnd... Skulle være ferdig nå... (eller slippe unna)BLÆH!

Magnhild

:o

Godt å se deg igjen Jinxen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, for en deilig frokost. Dajm kake er noe av det beste som finnes- og det ser ut som om vi alle her inne er enige om det :lol:

Jeg har mistet ånden som kom over meg....Klærne roper på å bli hengt opp...men jeg later som om jeg ikke hører dem! :sjarmor:

Nei, får vel fortsette litt til...og så pause...

Klem- og den kvalmen din får jammen se å pelle seg bort...min er borte den, men kommer på raske besøk om morgenen- så da sover jeg litt til.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tunge1: Dagens frokost i lille-huset:

2 twix

dajmkake

cola

:ler:

Har du ikke lest dagboken min? :o

Der har jeg jo regnet ut at kilosprisen på liten kake er

mindre enn for stor...

Stor kake (1000 g) kostet 130,-

3 små kaker (400 g) a 45 kr blir 1200 g kake for 135 kr!

Vis dette regnestykke til Knert-pappa, så tror jeg nok

han går med på å kjøpe 3 kaker neste gang :wink:

Blir masse kake det!

God bedring, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaa er slangen Sherekaan må da være panteren...Er nesten sikker.. :blunke:

Og så lurer jeg på noe..Du som synger kor og slikt, synger du for Knerten?? jeg også er sånn forh. sanger om jeg kan si det..Har tatt timer i mange år og gått i kor like mange. Sang for mannen i bryllupet- det må du også!! Jeg synger ikke for Lukas..det blir litt rart liksom, o i tilfelle hva synger du?? Vi spiller en klassisk cd jeg har fått gratis i go' boken da..Og når vi hører She's so high- da sparker det :ler: har du prøvd med musikk ifht til det??

Vil bare fortelle at jeg akkurat kom inn fra tur med Ludde. Han hilser til deg og sier at du kan gjerne komme å hilse på når du er i Drammen.. :ler: og hvor ofte er turister det da?? :ler: Ja, du er velkommen i hvertfall sier han!

Ha en fortsatt god dag, som jeg håper det er..

Ble litt sånn høst- aktig i fargene det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Nei jeg synger faktisk ikke for knerten. Men før sommeren da jeg fortsatt var i koret veldig aktivt, så var det stormende jubel hver gang jeg var på øvelse...

Så det skal bli spennende å se hvordan det blir nå. Om jegklarer å komme meg på øvelse da... :roll: Her i huset er det mannen som snakker til magen, om jeg sier noe så er det kjefting pga turning uten mening, eller at knerten forsøker å presse foten ut gjennom magen... Blæh, det er vondt det!!

Ellers så er det ikke så sjelden at jeg er drammens-området... Mannens bror med familie bor i Asker, og det er jo ikke avskrekkende langt unna... Så jeg gir deg en lyd jeg... :P Kom deg på msn jente!!!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jepp da er sjokoladekaken er i ovnen. Klærene er vasket og hengt opp, kjøkkenet ryddet (før jeg begynte å bake), vognen på vognplassen, siste innflytningseske er i kjelleren, gulvene er tørket over, soverommet er ryddet og jeg er fortsatt helt i hundre. Lurer på hvor lenge det vil vare...

Får noen venner på besøk i kveld. Forsinket bursdag.

Må jo ha noe å servere da... Dessuten så er det opptak til koret i morgen, og da er det bare sosoialt, så jeg tar med meg rester da...

Så nå gjenstår bare glasur og pynt på sjokoladekaken, glasur på muffins og kaffe/te, så en dusj, så kan de komme...

Må bare finne på hva jeg har lyst til å ha på meg i kveld også... Ikke så masse å velge mellom!

Men da stikker jeg!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...