Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Åhh, så fin og gravid mage du har :D

Blir bare litt misunnelig liksom.. :ler:

Kos deg i det flotte Bergensværet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Magnhild. Takk for hilsen i dagboka mi. Jeg leste faktisk en del i dagboka di før i dag :wink: , så det var morsomt å få hilsen fra deg.

Det må være utrolig spennende med magen. Håper jeg følger etter med mage i løpet av noen måneder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ja magen din begynner virkelig å ta form den.

Jeg ser nesten ut som jeg er 7 mnd på vei... :oops:

Traff en barndomsvenninne - og hun så på magen min og jeg sa jeg hadde termin i oktober... Kunne liksom ikke innrømme at jeg hadde enda en mnd. senere... :ler:

Men jeg kan jo få baby i oktober da...

Så da var det ikke en 100% løgn... en bitteliten hvit en? :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: ondt ondt ondt ondt ondt :cry:

Nå har jeg bestilt time hos fysioterapeut. Og jeg som trodde jeg skulleklare å ikke få au i bekkenet. Jaja, det varte i 22 uker da... Men nå må jeg fpå noe behandling sånn at jeg kan sove igjen. Og dessuten så lurer jeg på hva det er som har hovnet opp under foten og som verker... :roll: Den og er ond... Sukk. Jeg hadde lyst å ha det bra hele tiden jeg.

I natt har jeg sovet med nevøen min på 1,5 år. Han er så søøøøt. Og når han våknet så skulle han koooose med mag og ikke med mamma!! :D Liker det! Også passet han på at jeg ikke skulle få strekkmerker så han smørte magen min inn med Lypsyl... :ler: Hihi. Jeg måtte le litt da ja!

Jaja, nå skal jeg snart til byn og treffe en venninne. Men det REGNER i Bergen i dag og det er helt forferdelig hvor mye som skal dette ned fra himmelen også da. Jeg blir nok litt sprø ja! Og etter det skalj eg på jobb igjen. Bare to dager igjen nå, så er det noen dager fri. Men det er så koselig å jobbe der jeg er nå. Det er så mange greie folk og alle tar hensyn til at jeg er gravid så jeg slipper å gjøre de tunge og løftete oppgavene. Jeg gjør det som passer meg jeg, og det må jo gjøres det også...

Håper alle andre har det finere enn jeg har i dag!!

Klem fra Magnhild :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn!

Eller blir du mer fornøyd om jeg skriver store nå!?

Magen din er kjempefin... Lurer litt på om du har hatt godt trente magemuskler fra før, siden magen har så fin form øverst...

(når man ser den forfra)!? Skjønner du hva jeg mener?

Kjipt å høre om bekkenet :cry:

Jeg håper du finner noe som hjelper mot smertene.

Oi! Visste ikke at dere skulle på annen ferie enn London! Nå må jeg begynne å følge med her! Blir det et par uker tilsammen da??

Lillen vil også se på tigærn. (=yndlingsskapning)

Du? Hva er SF?

Du hadde et så fornøyd glis når du skrev 20 der,

så jeg ble så nysgjerrig!

Ha en fin dag i solen eller skyggen!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen!

SF målet er hvor stor magen har blitt. Altså fra topp til bunn på livmoren. Og når jeg var 20 så var den over normalen. Alltid gøy med mage!!

Ellers er det 2 ukers ferie ja. Jeg SKAL se tigeren. Jeg skal sitte og vente til den MÅ komme ut!!! :evil: 8)

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Du minner meg om meg selv...bare atte jeg er fascinert av elger..de store med horn altså..Satt i over to timer og venta på at elgen Harald skulle våkne og bevege seg mot den plassen der man får stå. Tror du han kom- neida! Må nok tilbake til Kr. sand ja, elsker dyreparker- men jeg tror mannen står over elgen Harald en gang til :blunke:

Håper du har bedre lykke med tiger'n!!

Ps. så flott mage du har, jeg ser fortsatt ut som om a)jeg har spist for mye B) jeg er gravid...og de som ikke vet det,tør heller ikke å spørre...Men med de rette mammabuksene er det en søt kul ja :rodme:

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Reiser du på ferie nå da?

I så fall håper jeg dere får en fin tur.

Skal ta med meg barna ut på Hylkje og bade.

De skal se om de klarer å fange mini-flyndrer og krabber i bøtte.

Ville bare vente til etter kl.14.00. - for da er ikke solen like sterk...

I morgen tidlig reiser vi på vår "ferie"...

Blir offline i 11-12 dager.

Hvordan skal dette gå? :roll:

Kommer til å tenke på deg iallefall.

Sommerklem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen alle sammen!! Det er så koselig!!!

:blunke:

Kipa: Joda jeg er nok litt hekta på dyr generelt. Blir her fasinert når jeg ser en bille på bakken eller en grevling i skogen. Så tigeren skal komme ut ellers går jeg og leter etter den. Det er kanskje ikke så lurt siden jeg ikke løper så fort om dagen. Også ska ljeg se sjiraffene... DEEEE lange halsene har alltid fasinert meg. Men ELG?? Jaja, det er jo ikke så eksotisk og spennende, men de er utrolig store og kanskje litt kule likevel.

Og når det gjelder mage så kan jeg ikke lyge lengre (har jo ikke gjort det heller, men...) Var på byn med korene på mandag og hadde på meg en gavidekjole. Det var så morsomt å se de store øynene jeg fikk da. Noen av folkene hadde ikke sett meg på tre-fire uker heller, så jeg hadde nok vokst litt. Gleder meg til første øvelse etter sommeren nå. Da har jeg i alle fall vokst for de som ikke har sett meg siden begynnelsen av juli... :ler:

Maya: Takk for tlfnr. Har sendt melding nå. Jeg hadde håp om at hun skulle føde FØR jeg dro på ferie, men det ser jammen ikke sånn ut nei... :roll: Ville på barselbesøk. Jaja, vi kan vel gå på besøk hjemme kanskje? Åhh jeg gleder meg sånn til å treffe Viljar nå...

Ellers så drar jeg på ferie på fredag og kommer nok ikke til å være helt offline, men ganske frem til 3. aug. Da er vi tilbake. Skal bli litt deilig å komme seg vekk og treffe masse folk ja. Men mest gleder jeg meg til å reise på fjellet. Hardangervidden er utrolig deilig om sommeren. Så frisk og klar luft, og alltid litt lett bris og masse sol... *sukk* 8) Fikk meld av svigerinnen i England i går som lurte på om vi ville være med på campingtur til Wales. :ler: Hihi det har jeg ikke gjort før, så det må vi jo gjøre. Vet ikke hvor i Wales vi skal, men det blir sikkert bra uansett. Det skulle være bra bademuligheter og sånt noe så da klager ikke jeg.

I dag har det bare vært utrolig deilig ute. Alt for varmt egentlig, men når man har noe å gjøre så klager jeg ikke så høyt. JEg virkelig hater å bare ligge i solen. DA blir jeg for varm, men når jeg skal gjøre noe samtidig, så blir det moro! Så i dag kom venninnen min g hentet meg så i fire timer nå så har vi stått i solsteiken og skrapet og malt garasjen deres. Faren ble bare sååå glad og fornøyd. Vi bare koste oss vi. Også badet vi i vannsprederen etterpå. Det var deilig. SÅ nå skal jeg lage hvitløksmør, og marinere flatbiffen (av svin) og gjøre klart til bakepoteter. Vi får et vennepar til middag i dag og da skal det grilles på terassen. Skal bli så deilig!! Elsker virkelig å gjøre noe ordentlig på grillen utenom å grille pølser og koteletter. Å det skal bli deilig!

Men dere får kose dere masse!!

Ut i solen med dere!!! :sjarmor:

Klem fra Magnhild :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe...du mååå bare se på surikatene, de er utrolige morsomme!! :lol: Og oteren også om han er i farta. Stod i timevis bare å så på disse...Så etter de timene vi venta på elgen ble det jo ikke mye å se...Men det handler om kvalitet... :ler:

Kos deg med god mat, jeg orker fortsatt ikke tanken på å grille noe som helst...og kvalmen og den møkka kom tilbake i dag, så nå skal jeg legge meg...

Men du må KOSE deg da!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det bare vært utrolig deilig ute. Det var deilig.

Vi får et vennepar til middag i dag og da skal det grilles

på terassen. Skal bli så deilig!! Å det skal bli deilig!

Hehe... Har sletta noe av det du skrev, og mixa og triksa litt her, men det overasker meg hvor kanibalistisk dette høres ut... :roll:

Men høres deilig ut ja! :ler:

Synes det er litt kjipt at både du og Kulemor

(les: Mayamor og du er forrestn kul du også...)

skal på ferie fremover. Det blir trist her vettu!

Camping i Wales høres råbra ut da :Hehe:

Enig med Kipa; Surikater er verdens søteste (nestn)!

Har ikke vært i Dyreparken siden jeg var liten, men har sett på dokumentar... Gråt en skvett, for kommentatoren var så personlig :cry:

Stakkars Lillegutt...tenker fortsatt på den lille ensomme surikaten.

*snufs*

Men søte er de!

:pirat: <-- Dette er flagget til Kaptein Sabeltann.

:nisse: <-- Dette er av Kaptein S.

Med andre ord; jeg håper mannen passer godt på deg i ferien...

...

Jeg synes det er så flott at du liker deg i solen! Det tror jeg ikke det er mange andre gravide som gjør...

Jeg liker meg i solen, hvis jeg får melon inni munnen på meg! :wink:

Kos dere masse på ferier, og skriv veldig gjerne kort!

Gleder meg til reise-brev her inne... :wink:

God tur!!

(vet det er onsdag idag, men jeg hel-garderer meg nå, i tilfelle du skulle få det travelt frem mot fredag... det skader ikke å få en god-tur melding for mye vettu)

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!!

Vet ikke hvorfor, men jeg ødela siden din!

Og så er det det første innlegget på ny side også!

Bare si hva jeg skal gjøre, du, så skal den bli i orden igjen!

Skjønner ingenting som vanlig!

Apropos det å ikke skjønne noen ting; vi la inn windows på nytt, etter masse om og men.

Fant ikke noe annen måte å bli kvitt den bøggen på!

Lillen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie Magnhild :D

Misunner dere alle som har ferie nå. Jeg har ikke ferie før 18. august... :-?

Nyt ferien sammen med dine kjære.

Klem fra Wit 24+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Søren, nå må jeg gå på Vila og se hvem det er !

*Rødmer av min egen nyfikenhet*

God ferie, håper du er til bake i god tid til et treff i august !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det ser ut til at det blir treff i Bergen 1 august. Regner med du er tilbake til da og stiller opp :D

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kom plutselig på at jeg er på Torp på tirsdag

jeg også, sånn i fire-halv-fem-tiden! hihi!

Savner deg nå, så det kan hende jeg innbilder

meg at jeg ser deg. Det kan bli komisk!

Håper du koooser deg i London...og i Wales!

Gleder meg til å høre/lese!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!!!

Haaper alle har det bra og saant noe. Det har i alle fall jeg!

Maatte bare inn og si at her er det goey aa gaa paa shopping. I gaar var vi og shoppet babyklaer for foerste gang paa lenge. Fikk masse for pengene!!! JIPPIII!!!!

Skal vi se:

*7 bodyer

*2 pysjamaser

*1 babyteppe

*1 treningsdrakt

*1 jakke

Tilsammen £18 = ca 215 kr...

:ler:

Jeg klager ikke. Men vogner kunne de ikke her. Ikke senger og dyner heller. Men det var jo ikke derfor vi dro hit da...

I morgen drar vi til Wales for aa campe. Skal bli bra. Gleder meg masse!! 8) Det er heller ikke saa varmt her, saa kroppen fungerer bra igjen naa. Selv om anklene er fyllt med vann og faar fingermerker nar jeg trykker paa de... :cry: Skjoenner ikke poenget!!!

Jaja, jeg haaper alle har det bra!! Stikker nok innom en annen gang ogsaa. Greit aa reise paa besoek til noen med bredbaand!!!!

Lillen; vi er ogsaa paa Torp paa tirsdag, men vi lander kl 1015 tror jeg. Saa hvis du ser noen som ligner paa meg, saa ikke hils paa meg da... :blunke: Og saa kan du jo sende meg en sms saann at jeg har nr ditt ogsaa...

Sandefjord var forresten topp. Det var fjellet ogsaa. Det var bare saa deilig aa sitte paa hytten og kose oss. Hadde en hel dag paa Finse hvor vi handlet kunst (veldig kulturelt synes jeg) Jeg har jo bursdag snart, saa jeg fikk velge meg et bilde av Harald Kryvi (grafisk trykk). Det var skikkelig fint. Og ikke saa rent lite bestemt ut i fra magen... Det er en gravid dame som vi ser skjelettet av og saa ser vi skjelettet til babyen i magen. Joda det hoeres veldig saert ut og er det sikkert ogsaa, men jeg synes det var nydelig. Dessuten saa var det i moerk roed farge. Saann kjaerlighetsfarge tenker jeg da. Kanskje jeg kan ta bilde av det naar jeg faar det 7. aug...

Men naa skal jeg sitte i sofaen og kose enten med en av hundene eller papegoeyen... Moro!!!

Snakkes!!!

Klem fra Magnhild!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta alle!!

Lillen ville ikke snakke med meg joh... :cry:

Men naa sier jeg og Jaco natta! (Jaco er jacopapegoeye! Kjempesoet der den sitter paa meg hele dagen. Og i morgen skal vi pa camping alle sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEeeeEE!

Wow!

Ante ikke at du var så kulturell, Magnhild!?

Høres flott ut det bilde...ta gjærne foto!

Og mens vi ær inne på sånne firkantede ting; påstkårt! :wink:

Kjempefint å høre fra deg!

Hadde ikke venta meg noe annet enn at dere hadde det topp heller...

Shopping i London ær altså en god ide...hmm... :wink:

Snakkæs!

Lillen

Kos dere masse videre, og på cæmpingtur forræsten!

PS: Jeg kan skrive Æ Ø og Å, æddabåddabøse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke trekke så raske slutninger, selv om vi er

viktig-per i en storby da!

:fy:

Jeg var tross alt bare litt opptatt med å poste innlegg hos DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...