Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

:( ondt ondt ondt :sur:

Det var kanskje ikke så lurt å holde på med så masse i dag. Men det var gøy da!!! :ler:

Men nå er jeg klar. Nå kommer de om ikke så lenge!!!

skal bli koselig!! Håper de blir fornøyd med fangsten på kjøkkenet i dag...

STOOORE boller. Når jeg gidder å heve de som de skal så blir de sååå fine og gode!!! :smile:

Jess, men da snakkes vi folkens. Skal sitte på altanen sammen med mannen i den DEILIGE høstsolen!!!

See ya!!!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du hadde en fin bursdagsfeiring!!!!

Fikk du noe fint da??

Du er jammen flink og bake,men lov meg du får ikke

lov og slite deg ut.

Ha fortsatt fin kveld

klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Ondten var mest kynnere tenker jeg. Er ikke sikker på hvordan de egentlig skal kjennes ut, men det var i alle fall ondt på hele magen på utsiden? (kynnere?) :(

Besøket var bare så ultramegakoselig! Åh det var deilig å få besøk av venner. Jentevenner. :ler: Mas hele tiden!!! :ler: Fik en stor pakke med masse kosmetikk dilldall Badesvamp, ansiktsmaske, fuktighetskrem osvosv... Det er så morsomt å få sånne masse-i-en-pakke!!! :ler:

Og alle syntes det var kjempegode boller og sjokoladekake, og muffins. Føler meg litt som Monica i Friends. JEg elsker å være vertinne når jeg har noe å by på!!! Kjedelig og flaut når jeg får gjester uten at jeg har noe å by på... :sjarmor:

Uansett så var dagen i går veldig bra. Håper på flere sånne dager. Skal til legen nå og lurer på hvordan det går. uffameg... er litt skummelt dette her. Og etterpå skal jeg på kafe med Maya og en annen sm-bruker. Hun har en liten jente på 9 uker og jeg skal få koooose med henne!!! *drømme* Hun er bare såååå søt!!!

Jepp, men da får jeg gjøre meg klar. *huske alle papirer* :roll: Ikke alltid like flink til det da...

Ha en riktig fin dag alle sammen!!!!

Klem!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt selvpleie da :sjarmor: Kan tenke meg

de likte baksten din ja nam,nam.

Ja det er koz med jentekvelder blablabla hi,hi

Håper du koste deg i dag da!!!!

Ha fortsatt en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia, vennen!

Hvordan var legebesøket??

Jeg håper du har det bedre nå, at det var ingenting å bekymre seg over,

og at legen har roet deg ned.

*stooor klem*

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, vennen!

Hvordan var legebesøket??

Jeg håper du har det bedre nå, at det var ingenting å bekymre seg over,

og at legen har roet deg ned.

*stooor klem*

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Sladre-sladre:

Magnhild er på KK.

De skulle vurdere om hun må legges inn... :-?

Håper det ordner seg for deg, vennen... :kysse:

Endten oppdaterer hun selv - eller så sladrer jeg videre...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen... Mye greier i dag ja. Sliten nå!

Ville bar si at jeg er tilbake, så tar jeg resten litt seinere i kveld. Nåer jeg bare trøtt og sliten og sulten!

Klem

Maya: takk for at du oppdaterte! Synd det ikke ble noen kafe på oss i dag. Hadde likt det veldig godt!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ta vare på deg og Knerten nå!!

Godt å høre at du er bedre i hvertfall!!

Klem fra Kipa :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Ok, da skal jeg prøve å skrive alt somskjedde i dag... :o

Mye greier!!

JEg sto tidlig opp for å ha bil i dag. Kjørte mannen på jobb til halv åtte... :Gjesp: Tok bilen og kjørte hjem for å spise frokost... Reiste til legen kl ni siden jeg ikke hadde time. Tok livet helt med ro for jeg ville ikke ha for høyt blodtrykk sånn med en gang. Satte meg ned hos legen og leste Henne. (skjønner jeg har vært hos legen masse i det siste når jeg har lest de fleste bladene... :roll: ) Fikk komme inn til helsesøsteren, hvor hun tok blodtrykk. Og selvsagt var det for høyt... :( 155/90! Og hun var ikke særlig fornøyd. Så ble urinen testet og jeg håpte og ba om at hun ikke ville finne noe proteiner/eggehvitestoffer der. Det gjorde hun heller ikke og jeg ble veldig fornøyd :smile: Men; hun fant glukose og leukocytter... BLÆH! Så målte hun det hun skulle og jeg kunne gå ut og vente på hva legen hadde å si til resultatene. Ble sittende en stund der ja, men hadde jo god tid. Skulle ikke møte Maya og Ulrikke i byn før kl 1200... Men legen var heller ikke fornøyd. Hun fikk meg først til å måle blodtrykket en gang til (145/90) og ta blodsukkermåling. Det var på 7.9 og ikke avskrekkende. Jeg nekter å ta sukkerbelastning før den er enda høyere!! :evil: Så var det inn til legen for andre gang. Her hørte vi på fosterlyden, som var kjempebra, men litt høyere enn vanlig. vanligvis er den på 140, men i dag var den på 160. Men dt bryr vi oss ikke om. Så lenge hjertet slår så er det liv i alle fall. Så kjente hun på magen og det var vondt det!! :grine: Ikke bare på symfysen pga bekkenløsningen, men i magen. Lurer på om det kan være urinveisinfeksjon IGJEN!! Det blir i alle fall tredje gang i svangerskapet!! :frustrert: Men prøven ble satt til dyrking så får vi se. Håper det egentlig er derfor jeg har vondt... (se lenger ned hvorfor) Ok, så ble det mer venting. Legen ringte til kk for å høre hva de hadde å si om saken. Mye greier frem og tilbake. Snakke med lege og jordmor osv... Etter mye venting så fikk jeg beskjed om å reise opp på kk og melde meg der.

Så ble det mye mas frem og tilbake om bil og mann og alt sånn. Han kunne ikke gå fra jobb før kl 1400. Kan ikke forlate 13 søte små barn alene. Selv om de sikkert hadde syntes det var moro! Så jeg fikk en venninne til å kjøre meg opp og være med på all venting og sånn. Kjørte vår bil opp til mannen slik at han kom seg greit til kk etter jobb.

Så bar det opp på kk... Der gikk det egentlig ganske greit. Ble tatt imot av en skikkelig søt og snill jordmor som fikk meg til å slappe veldig av. Fikk på sparketest. MORO!! :D Der var alt som det skulle. Men så fant de ut at jeg hadde feber og høy puls... Pluss at blodtrykket fortsatt var høyt etter at jeg hadde ligget i en halv time. :roll: Så måtte jeg ta ny urinprøve. (De skal ha meg til å tisse hele tiden!!!) Og bare for moroskyld så fant de selvsagt spor av proteiner i urinen... SELVSAGT!! For dagen var ikke fullkommen før DET skjedde!!!

Så bar det til lege igjen (nå hopper jeg over all venting da, det er kjedelig og masse!) Der var det mase spm som jeg hadde problemer med å svare på. Jeg må visst følge litt mer med om dagen. Men det som er viktigst er at knerten var fin på UL igjen! Fikk en liten titt i dag også. H*n bevegde så vidt på seg, hjertet banket og lungene pustet. Så da var det greit. Størrelsen var også bra! Men nå var det også vondt når han kjente på magen for å finne ut hvordan knerten lå. Og det er IKKE bra fikk jeg beskjed om. Åhh... Det er så mye jeg må tenke på nå. For med spor av proteiner i blodet så er det fare for at jeg utvikler svangerskapsforgiftning. :cry: Og fremover nå så blir det kontroll to ganger i uken og blir det værre så må jeg legges inn. Men jeg må følge med på masse. Jeg skal ikke være mye svimmel, ha vondt i hodet, se stjerner, være kvalm eller ha VONDT I MAGEN! :-? Det har jeg allerede. Derfor håper jeg det er UVI igjen, for det kan behandles med antibiotika. Det får jeg vite i morgen.

Før jeg fikk dra hjem, (noe som det var litt spm om) måtte jeg gi litt blod til de. Er sååå spent på hva de sier... De skulle ringe meg når de fikk svar på de...Så nå er det ikke lov å gjøre noenting. Det er greit å reise til lege og fysio, men det er ikke mer enn det altså!!!

Ok, men nå er det seint og jeg er trøtt!!!

Snakkes!

Klem Magnhild

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Godt å høre at du i det minste er hjemme nå!

Huffameg, det må ha vært en slitsom dag, særlig pga all venting og bekymring!?

Det blir masse og passe på ja, tydeligvis, men husk at det er til Knerten's beste! Du klarer det nok du! :wink:

Jeg håper for din og Knerten's skyld at det "bare" er blærekatarr, så du slipper å gå å bekymre deg hele tiden, og ikke minst slipper å bli sengeliggende frem til november... :cry:

Jeg håper du er godt igang med en god natt's søvn, og at du klarer å slappe av ordentlig imorgen. Er spendt på svar på urin og blod, jeg! Hadde vært så fint om du kunne oppdatere oss i løpet av dagen...!? :)

Ta vare på deg selv og magen, og få mannen til å være slave... :P

Masse tenker-på-deg-klemmer fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse:

Huffda, stakkars deg ...

For en dag du hadde i går !!

Håper dagen i dag blir bedre, og at du

får slappet skikkelig av..

Å hold deg unna lakris...

(det gir høyt blodtrykk)

Bekymret for deg..

:roll:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Bare dumper innom med en trøsteklem og håper tingenes tilstand bedrer seg.

Ikke få svangeskapsforgiftning da !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Intet nytt fra Magnhild i dag er godt nytt...

Håper du slipper innleggelse.

Men etter som jeg har fått med meg (av alle som har vært innlagt sammen med min søster...) er at noen ligger et par dager. Andre resten av svangerskapet. Noen litt inn og ut... Ingen fast "regel" blandt dem heldigvis...

Klem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig for deg for tiden.

Kan ikke forestille meg engang, å bekymre seg, ikke få lov til å gjøre noe annet enn å passe på 1000 ting.

Godt at knerten sparker og har det bra.

Trøsteklem fra Klips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

hei magnhild hvordan går det?

jeg måtte le litt da jeg leste innlegget ditt inne hos meg. Du hadde nok misforstått litt. det var 19 dager til vi tar over leiligheten vår , ikke til terminen nei!!!! :ler:

Uansett, jeg går no her og venter på min barnevogn fra ping pong.. Den skulle vært her for en uke siden... hmmmm,,, ble det så du bestilte gjennom ping pong?? De har uansett ikke trukket noe penger fra kontoen min så da er vel alt greit.--

marilyn 35+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...