AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:44 #141 Skrevet tirsdag kl. 18:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vet han det? Horder med menn diskuterer under poster fra "alpha male gurus" som skriver at damer over 30 er "expired". Så det trenger ikke å være en spøk. Anonymkode: af72a...c99 Det er ikke så lenge siden at diskusjon i media var hvordan middelaldrende kvinner var så lite verdt. Hulderen skrev (2 timer siden): De yngre generasjonene her på KG, som ikke har vokst opp med 25-øringer og 50-øringer har nok problemer med å skjønne vitsen. Men det virker det jo som om mannen til TS også har, siden han bare ville bytte henne ut med en 25-åring, ikke veksle henne inn i to 25-åringer. Jeg er ikke av den yngre generasjonen. Jeg er av den generasjonen som er møkklei av menn som alltid skal ha det gøy på beskostning av kvinner, som er med kvinner ut av bekvemmelighet og ikke ut av at de faktisk liker sin partner. Jeg er møkklei av patriarkiet som sier 'ta en spøk da' når de slenger dritt, eller som kaller deg for hore når du avviser de. Det er denne typen menn en ikke kan komme gjennom hos uansett fordi er alltid 'guttastemningen' og tradisjoner som er viktigst. Skal du komme med vitser, lag dem på din egen bekostning eller spark oppover. Anonymkode: 768b2...1d2 11 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:53 #142 Skrevet tirsdag kl. 18:53 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke så lenge siden at diskusjon i media var hvordan middelaldrende kvinner var så lite verdt. Jeg er ikke av den yngre generasjonen. Jeg er av den generasjonen som er møkklei av menn som alltid skal ha det gøy på beskostning av kvinner, som er med kvinner ut av bekvemmelighet og ikke ut av at de faktisk liker sin partner. Jeg er møkklei av patriarkiet som sier 'ta en spøk da' når de slenger dritt, eller som kaller deg for hore når du avviser de. Det er denne typen menn en ikke kan komme gjennom hos uansett fordi er alltid 'guttastemningen' og tradisjoner som er viktigst. Skal du komme med vitser, lag dem på din egen bekostning eller spark oppover. Anonymkode: 768b2...1d2 Ja, det var til og med en psykolog som sa på riksdekkende TV at kvinner over 40 var usynlige for menn. Anonymkode: af72a...c99 9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:13 #143 Skrevet tirsdag kl. 19:13 Dessverre opplevd flere ganger at menn i den alderen tror at for det første ser yngre ut enn de gjør, stemmer ikke, vil ha dame i 20 årene. Har en svoger i slutten av 50 årene som mange ganger har kommenter når yngre damer i 20 årene går forbi når vi har hvert ute. De siste gangene har jeg mest hatt lyst til og spy, han tror selv han er sjarmerende men nå blir det bare for dumt og flaut. Hadde en kamerat og i den alderen som mot slutten av 50 årene begynte og kommentere yngre damer, han trodde selv han var den sjarmpusen. Men da han begynte og rakke ned på damer i 50 årene som jeg var i da fikk jeg nok. Hadde kjent han nesten 15 år. Sa alltid, bare tuller. Men fra å gå fra normalt snakk og diskutere mellom alt mellom himmel og jord så gikk mesteparten av samtalene over til kun sex og unge damer. Er søren meg glad for og ikke være i forhold lenger for orker ikke menn i min egen alder som snakker ned partneren sin. Anonymkode: c8d23...ea7 8 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:38 #144 Skrevet tirsdag kl. 20:38 Han får aldri en dame under 49 år uansett. Mange menn tror de ser yngre ut enn jevnaldrende damer. De føler ikke selv de blir eldre. Men de følger ikke med. Derfor ender mange middelaldrende menn opp med å måtte løpe til u-land for å finne damer, for selv jevnaldrende i Norge vil ikke ta i de lenger. Du kan få bedre enn det TS. For det finnes faktisk ålreite menn også. Selv om det blir lenger og lenger mellom de med alderen. Anonymkode: 91865...bc7 4 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:04 #145 Skrevet tirsdag kl. 21:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre opplevd flere ganger at menn i den alderen tror at for det første ser yngre ut enn de gjør, stemmer ikke, vil ha dame i 20 årene. Har en svoger i slutten av 50 årene som mange ganger har kommenter når yngre damer i 20 årene går forbi når vi har hvert ute. De siste gangene har jeg mest hatt lyst til og spy, han tror selv han er sjarmerende men nå blir det bare for dumt og flaut. Hadde en kamerat og i den alderen som mot slutten av 50 årene begynte og kommentere yngre damer, han trodde selv han var den sjarmpusen. Men da han begynte og rakke ned på damer i 50 årene som jeg var i da fikk jeg nok. Hadde kjent han nesten 15 år. Sa alltid, bare tuller. Men fra å gå fra normalt snakk og diskutere mellom alt mellom himmel og jord så gikk mesteparten av samtalene over til kun sex og unge damer. Er søren meg glad for og ikke være i forhold lenger for orker ikke menn i min egen alder som snakker ned partneren sin. Anonymkode: c8d23...ea7 "Eg har begynt å lukta lunta", sa kjærringa Anonymkode: efbd6...91b
Mezzosoprena Skrevet tirsdag kl. 21:48 #146 Skrevet tirsdag kl. 21:48 AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 9.21): Jeg har bursdag i dag, fyller 49. Han sa i helgen at neste år, når jeg fylte 50, så måtte han finne seg ei på 25. For han ville ikke framstå gammel med ei slik gammel kjerring som jeg nå blir. Så dumt på han, trodde ikke mine egne ører og sa: okei, så du skjems over å være sammen med meg. Skal vi gå fra hverandre da ? Nei, vi skulle fortsatt være sammen, men han måtte ha ei på si slik at han kunne føle seg ung. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg sa bare herregud for en tankegang og gikk derifra. Har ikke snakket noe særlig siden, snakker kun høflig med hverandre, praktiske ting. Kjenner at nå klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han og følelsene har kuldnet helt for fyren. Prate om det orker jeg ikke og bena blir ivertfall krysset sammen. Han tror sikkert at dette var en knallbra idé. Drittsekk. Ikke sa han gratulerer med dagen i dag før jobb heller. Men det hagler inn meldinger fra alle andre som gratulerer og ønsker meg en god dag. Men han som skal være min nærmeste, nei han glimrer med sitt fravær i form av oppmerksomhet. Kan forstå at han ikke husket det før vi gikk på jobb, men han får varsel både på FB og snap. Men jeg betyr ingenting tydeligvis. Skal unne meg en god lunsj på jobb og knekkebrød til middag til han. Nå er jeg bare så skuffet og lei at jeg ønsker å ta han i forkjøpet. La han få ei på 25, men da er jeg vekk forlengst. Vil si at jeg har en datter på 23, så om dette faller i god jord hos henne, tviler jeg sterkt. Må være dritflaut at stefaren går etter kvinner på hennes alder. Og det får meg til å tenke hva han ser når han ser på henne. Vil han ha både mor og datter. Æsj. Nei, dette ønsker jeg ikke å leve med. Bli gammel med. For en tosk. Måtte bare få utløp av litt frustrasjon. Takk Anonymkode: 60c70...a75 Hvordan i all verden kan du tolke dette som at han har satt en dato for brudd?! Dette er da en spøk - jada, en utrolig dårlig, men dog så vanlig spøk! 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:07 #147 Skrevet tirsdag kl. 22:07 Er alle KG brukere så lettlurte som de inne i denne tråden? Dette er jo en helt åpenbar tulletråd. At den har blitt åtte sider lang så langt er komisk. Anonymkode: ebe25...722 1
alfathealfa Skrevet tirsdag kl. 22:18 #148 Skrevet tirsdag kl. 22:18 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er alle KG brukere så lettlurte som de inne i denne tråden? Dette er jo en helt åpenbar tulletråd. At den har blitt åtte sider lang så langt er komisk. Anonymkode: ebe25...722 Lag en 8-siders tråd du, da. 😄 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:19 #149 Skrevet tirsdag kl. 22:19 AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 9.54): Han har fått nok av dødt soverom…? Anonymkode: 8ca14...c57 Klart det blir dødt på soverommet med slik dårlig humor. Turn off. I tilegg til dårlig humor , har han ikke evnet å si gratulerer med dagen engang Anonymkode: 5c3ed...173 1 4
Hulderen Skrevet i går, 04:23 #150 Skrevet i går, 04:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Klart det blir dødt på soverommet med slik dårlig humor. Turn off. I tilegg til dårlig humor , har han ikke evnet å si gratulerer med dagen engang Anonymkode: 5c3ed...173 Hvordan vet du at han ikke har gratulert? Jeg kan ikke se at TS har kommet med noen oppdatering om det. Ja, han glemte å gratulere før han dro på jobb. Men han kan ha kommet hjem med blomster og champagne for alt vi vet.
AnonymBruker Skrevet i går, 05:29 #151 Skrevet i går, 05:29 AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 23.15): Det er noe som ikke stemmer med en sånn kommentar. Er han ute etter å såre deg? Er han sur for noe? Kan det skyldes et mentalt problem? Nei, bare helt ubegripelig. Hilsen man som ikke kunne funnet på å si noe sånt. Anonymkode: 36944...868 Takk Skal sies at han har hatt komplekser med sitt eget sexliv før meg (ereksjonssvikt og ikke verdens største pikk) men vi har et godt sexliv. Men hadde jeg komt med en kommentar vedrørende vårt sexliv myntet på han (slapp eller liten tiss), så hadde nok pipa fått en annen lyd. Men av respekt for han så gjør jeg ikke det, fordi jeg elsker han. Folk skriver her at jeg er hårsår og ikke forstår en spøk. Vel, vi kan tulle om alt mulig, men denne spøken synes jeg var drøy. Jeg er dessverre en overtenker og dette har jo fått meg til å gruble. Jeg gidder ikke å unnskylde meg her på KG, jeg ville lufte min frustrasjon og synes det er sårt og trist at det er slik han kanskje ser på meg. Takker også for alle innspill og støttekommentarer. Hvis noen mener jeg forlater han pga denne lille filletingen av en spøk som noen mener det er, så er det som noen skriver kanskje toppen av kransekaka. For ja, han er ikke den enkleste å leve med, bestemte meninger og de temaene som kan eskalere til en krangel, holder jeg meg unna. Og slik skal det ikke være. Og i tillegg ha slik tankegang rundt sin egen alder, at han vil ha pose og sekk, det hadde jeg ikke trodd. Det kan jo være overgangsalderen som han sliter med, men ikke la det gå utover meg tenker jeg da. Takk for meg Ts Anonymkode: 60c70...a75 8
AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #152 Skrevet i går, 05:35 Feira han bursdagen din? Anonymkode: d8534...fe1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 #153 Skrevet i går, 05:37 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han kommuniserte jo! Han sa det han sa. Det er kommunikasjon. Det som er fullstendig fraværende er ts sin verbale kommunikasjon. Anonymkode: 55ff3...010 Hvis du hadde lest hele tråden, så ble jeg faktisk satt ut. Kunne ikke tro det jeg hørte, måtte bare gå og prøve å samle meg. For som jeg også har skrive her: han er ikke den enkleste å kommunisere med. Hadde jeg reagert på den ene eller andre måten, så hadde det vært feil uansett. Jeg skal jo tåle det, men det hadde ikke gått andre veien. Jeg hadde uansett fått høre at jeg er dramatisk, sensitiv eller vanskelig (bitch). For da hadde han svart at det var ikke det jeg mente osv eller jeg må tåle såpass. Hadde jeg parert tilbake at da må jo jeg finne en på 25, så hadde det bare eskalert. Såpass kjenner jeg han. Så, jeg måtte bare gå derifra. Og nei, han har fortsatt ikke gratulert meg med dagen ei heller fått noe oppmerksomhet. Så slik er det. Anonymkode: 60c70...a75 10
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #154 Skrevet i går, 07:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du hadde lest hele tråden, så ble jeg faktisk satt ut. Kunne ikke tro det jeg hørte, måtte bare gå og prøve å samle meg. For som jeg også har skrive her: han er ikke den enkleste å kommunisere med. Hadde jeg reagert på den ene eller andre måten, så hadde det vært feil uansett. Jeg skal jo tåle det, men det hadde ikke gått andre veien. Jeg hadde uansett fått høre at jeg er dramatisk, sensitiv eller vanskelig (bitch). For da hadde han svart at det var ikke det jeg mente osv eller jeg må tåle såpass. Hadde jeg parert tilbake at da må jo jeg finne en på 25, så hadde det bare eskalert. Såpass kjenner jeg han. Så, jeg måtte bare gå derifra. Og nei, han har fortsatt ikke gratulert meg med dagen ei heller fått noe oppmerksomhet. Så slik er det. Anonymkode: 60c70...a75 Det høres jo som du skriver ut til at dette bare var toppen på kransekaka. Så veldig forståelig om du velger å gå fra han. Vet selv godt hvordan det er å være sammen med en sånn type. De er liksom fri til å harsellere med deg, for det "er jo bare humor", og "jeg må jo tåle såpass", men de tåler seriøst INGENTING andre veien! Og at han i tillegg ikke engang gidder å gratulere deg med dagen, hadde jeg også lagt som en siste stein til byrden her. Sånn behandler man ikke folk man er glad i. Spydigheter forkledd som sarkastisk humor er jeg ingen fan av! Anonymkode: f609d...edc 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #155 Skrevet i går, 07:48 Alle må da vel fatte å begripe at det var en dum og klossete spøk. Er det virkelig mulig å vri det i den retningen slik hønsegården gjør her? Anonymkode: b1fac...abc 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #156 Skrevet i går, 07:55 Høres ut som dere har ulik humor bare? Anonymkode: e45b4...895 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #157 Skrevet i går, 08:44 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du hadde lest hele tråden, så ble jeg faktisk satt ut. Kunne ikke tro det jeg hørte, måtte bare gå og prøve å samle meg. For som jeg også har skrive her: han er ikke den enkleste å kommunisere med. Hadde jeg reagert på den ene eller andre måten, så hadde det vært feil uansett. Jeg skal jo tåle det, men det hadde ikke gått andre veien. Jeg hadde uansett fått høre at jeg er dramatisk, sensitiv eller vanskelig (bitch). For da hadde han svart at det var ikke det jeg mente osv eller jeg må tåle såpass. Hadde jeg parert tilbake at da må jo jeg finne en på 25, så hadde det bare eskalert. Såpass kjenner jeg han. Så, jeg måtte bare gå derifra. Og nei, han har fortsatt ikke gratulert meg med dagen ei heller fått noe oppmerksomhet. Så slik er det. Anonymkode: 60c70...a75 Ingen gratulasjon og ingen gave understreker jo bare det han sa til deg. Jeg hadde dumpet hele fyren! Anonymkode: 5bdd1...e7d 6
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #158 Skrevet i går, 08:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle må da vel fatte å begripe at det var en dum og klossete spøk. Er det virkelig mulig å vri det i den retningen slik hønsegården gjør her? Anonymkode: b1fac...abc Menn må slutte å slenge dritt til kvinner og slå dem verbalt der det gjør mest vondt, for så å si at det var en spøk, og at kvinnen er ei høne. Hadde TS påpekt (med rette!) overfor mannen at han hadde en kjedelig, liten pikk som han tidvis ikke fikk opp, så hun fikk ha seg litt med en brasiliansk hunk med 30 cm i ny og ne, så ville han ha klikket og ikke snakket med henne på ett år. Men kvinner må godta alt mulig dritt som kommer fra menn. Interessant. Anonymkode: af72a...c99 8 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #159 Skrevet i går, 09:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle må da vel fatte å begripe at det var en dum og klossete spøk. Er det virkelig mulig å vri det i den retningen slik hønsegården gjør her? Anonymkode: b1fac...abc "Det var bare en spøk" mister en god del av troverdigheten når den som spøker ikke tåler å bli spøkt med selv, slik ts beskriver at mannen hennes gjør. Han kan spøke om at han må finne seg ei yngre elskerinne, men hadde ikke tålt det hvis hun hadde spøkt om å finne seg en yngre elsker. Den som er med på leken må tåle steken, fikk jeg ofte høre som barn hvis jeg prøvde meg på en "spøk" og fikk et svar jeg ikke likte. Eksen og mora hans er litt av den samme ulla, og det er virkelig nedbrytende å forholde seg til, på flere plan. Så lenge de kan si etterpå at det bare var en spøk eller ikke var vondt ment, så er visst det meste lov å si. Og det med en forventning om at jeg bare skal finne meg i det, tåle såpass og kjenne dem godt nok til å vite at det er bare sånn de er. Eksen har riktignok skjønt etter noen alvorsprater hvordan dette fremstår for meg(som enda en bekreftelse på at min opplevelse ikke er verdt en dritt så lenge alle andre får ha det gøy), mora hans holder kjeft bare fordi hun har fått streng beskjed av sin sønn om det. Hun har ikke forstått det, for hun driver på sånn med andre rundt seg. Ingen av dem tåler å selv få servert en spøk som svir. Og når dette er et mønster og ikke en uheldig glipp(som er mye lettere å tilgi), begynner man jo å lure på hvor mye av det som faktisk er uskyldig tøys og hva som egentlig er uttrykk for noe annet ... Anonymkode: 41224...9c0 2 7
AnonymBruker Skrevet i går, 13:55 #160 Skrevet i går, 13:55 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle må da vel fatte å begripe at det var en dum og klossete spøk. Er det virkelig mulig å vri det i den retningen slik hønsegården gjør her? Anonymkode: b1fac...abc Toppet med ingen gratulasjon, og det at han er helt allergisk mot drøye spøker i retur.... I beste fall er han en angsty mann i midtlivskrise som biter rundt seg så han slipper å titte i speilet. Et anna alternativ er at han vil ut, og strekker strikken til den ryker. Anonymkode: d8534...fe1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå