Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dessverre opplevd flere ganger at menn i den alderen tror at for det første ser yngre ut enn de gjør, stemmer ikke, vil ha dame i 20 årene. Har en svoger  i slutten av 50 årene som mange ganger har kommenter når yngre damer i 20 årene går forbi når vi har hvert ute. De siste gangene har jeg mest hatt lyst til og spy, han tror selv han er sjarmerende men nå blir det bare for dumt og flaut. Hadde en kamerat og i den alderen som mot slutten av 50 årene begynte og kommentere yngre damer, han trodde selv han var den sjarmpusen. Men da han begynte og rakke ned på damer i 50 årene som jeg var i da fikk jeg nok. Hadde kjent han nesten 15 år. Sa alltid, bare tuller. Men fra å gå fra normalt snakk og diskutere mellom alt mellom himmel og jord så gikk mesteparten av samtalene over til kun sex og unge damer. Er søren meg glad for og ikke være i forhold lenger for orker ikke menn i min egen alder som snakker ned partneren sin. 

Anonymkode: c8d23...ea7

Jeg så en pen dame i 50 årene skrive om forhold på fb her om dagen.  En mann i 50 årene som ikke var spesiell attraktivt svarte krasst at menn ikke ville ha tanter som henne. Men i hans alder befruktet man yngre damer. Og jeg sier ikke at han var mindre attraktive pga oppførsel,  men han er seriøst ikke attraktivt, og den oppførselen oppå der gjorde han enda styggere.  Han fikk svar og svarte tilbake at han hadde ingen problemer med å få yngre damer visst. De ville ha han, men han er gift sa så. Jeg tror han forveksler høflig smil med flørt som mange andre menn. En annen ting. Hvilken glede har man av å være med en som er så mye yngre? Er det virkelig så deilig å være så mye eldre enn partneren sin? Jeg hadde aldri likt det. Hadde følt meg gammal ved siden av en mann på 25 år. Yngre går bra, men ikke såå mye. Hadde tenkt han ville mistet lysten på meg etterhvert. Og langt ifra alle jenter vil ha eldre menn. Æsj, er så desperat og vitner om dårlig selvrespekt og tro yngre vil ha dem.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han får aldri en dame under 49 år uansett.

Mange menn tror de ser yngre ut enn jevnaldrende damer. De føler ikke selv de blir eldre. Men de følger ikke med. 

Derfor ender mange middelaldrende menn opp med å måtte løpe til u-land for å finne damer, for selv jevnaldrende i Norge vil ikke ta i de lenger.

Du kan få bedre enn det TS. For det finnes faktisk ålreite menn også. Selv om det blir lenger og lenger mellom de med alderen.

Anonymkode: 91865...bc7

Det  sies at norske kvinner er kravstore,  men hva er norske menn? Er det rart flere menn er singel? Når en mann på 50 påstår at damer på hans alder er gamle kjerringer og de skal ha en yngre, så kan de takke seg selv. Såklart damer ikke ønsker seg en mann som tenker sånn. Så hvis de ikke vil ha en dame på egen alder, så får de slutte å klage.  De kan ikke tvinge yngre damer til og bli sammen med dem heller. Derfor noen av dem drar til Thailand.  For vi norske damer er jo sååå kravstore. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kan være litt slitsom å ha en kvinne som virkelig ikke tåler en spøk uten å lage fullt drama på KG. Jeg håper virkelig TS har veldig mange andre grunner til å ville ut av dette forholdet enn kun dårlig humor. Selv har jeg en kjæreste som også har store problemer med å tåle en spøk, og hun synes vel egentlig at jeg har verdens dårligste humor. Men sannheten er faktisk at jeg er en av de aller morsomste personene hun kjenner!

I alle tilfeller så blir de ikke hennes elendige humor som eventuelt skulle fått forholdet vårt til å ende. Vi har høyere terskel enn det.

Anonymkode: 8b08d...d37

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 9.21):

Jeg har bursdag i dag, fyller 49. Han sa i helgen at neste år, når jeg fylte 50, så måtte han finne seg ei på 25. For han ville ikke framstå gammel med ei slik gammel kjerring som jeg nå blir. Så dumt på han, trodde ikke mine egne ører og sa: okei, så du skjems over å være sammen med meg. Skal vi gå fra hverandre da ? Nei, vi skulle fortsatt være sammen, men han måtte ha ei på si slik at han kunne føle seg ung. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg sa bare herregud for en tankegang og gikk derifra. Har ikke snakket noe særlig siden, snakker kun høflig med hverandre, praktiske ting. Kjenner at nå klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han og følelsene har kuldnet helt for fyren. Prate om det orker jeg ikke og bena blir ivertfall krysset sammen. Han tror sikkert at dette var en knallbra idé. Drittsekk. Ikke sa han gratulerer med dagen i dag før jobb heller. Men det hagler inn meldinger fra alle andre som gratulerer og ønsker meg en god dag. Men han som skal være min nærmeste, nei han glimrer med sitt fravær i form av oppmerksomhet. Kan forstå at han ikke husket det før vi gikk på jobb, men han får varsel både på FB og snap. Men jeg betyr ingenting tydeligvis. Skal unne meg en god lunsj på jobb og knekkebrød til middag til han.
Nå er jeg bare så skuffet og lei at jeg ønsker å ta han i forkjøpet. La han få ei på 25, men da er jeg vekk forlengst. Vil si at jeg har en datter på 23, så om dette faller i god jord hos henne, tviler jeg sterkt. Må være dritflaut at stefaren går etter kvinner på hennes alder. Og det får meg til å tenke hva han ser når han ser på henne. Vil han ha både mor og datter. Æsj. Nei, dette ønsker jeg ikke å leve med. Bli gammel med. For en tosk. Måtte bare få utløp av litt frustrasjon. Takk 

Anonymkode: 60c70...a75

Dette er en helt vanlig spøk, og noe jeg og min partner tuller med stadig vekk. Jeg håper du kanskje er i perimenopause og har hormonsvigninger som gjør at du er sårbar og nærtakende , for dette var langt over vanlig reaksjon.

Har du virkelig så dårlig tro om din partner gjennom mange år? Eller har du så dårlig selvtillit at du tror du blir byttet ut på bakgrunn av en slik kommentar?  

Anonymkode: dc2ef...5f7

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er en helt vanlig spøk, og noe jeg og min partner tuller med stadig vekk. Jeg håper du kanskje er i perimenopause og har hormonsvigninger som gjør at du er sårbar og nærtakende , for dette var langt over vanlig reaksjon.

Har du virkelig så dårlig tro om din partner gjennom mange år? Eller har du så dårlig selvtillit at du tror du blir byttet ut på bakgrunn av en slik kommentar?  

Hadde du lest noen av svarene til TS så hadde du fått med deg at dette bare er toppen av kransekaka.

AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 7.37):

Hvis du hadde lest hele tråden, så ble jeg faktisk satt ut. Kunne ikke tro det jeg hørte, måtte bare gå og prøve å samle meg. For som jeg også har skrive her: han er ikke den enkleste å kommunisere med. Hadde jeg reagert på den ene eller andre måten, så hadde det vært feil uansett. Jeg skal jo tåle det, men det hadde ikke gått andre veien. Jeg hadde uansett fått høre at jeg er dramatisk, sensitiv eller vanskelig (bitch). For da hadde han svart at det var ikke det jeg mente osv eller jeg må tåle såpass. Hadde jeg parert tilbake at da må jo jeg finne en på 25, så hadde det bare eskalert. Såpass kjenner jeg han. Så, jeg måtte bare gå derifra. Og nei, han har fortsatt ikke gratulert meg med dagen ei heller fått noe oppmerksomhet. Så slik er det. 

Anonymkode: c564a...595

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bursdag i dag, fyller 49. Han sa i helgen at neste år, når jeg fylte 50, så måtte han finne seg ei på 25. For han ville ikke framstå gammel med ei slik gammel kjerring som jeg nå blir. Så dumt på han, trodde ikke mine egne ører og sa: okei, så du skjems over å være sammen med meg. Skal vi gå fra hverandre da ? Nei, vi skulle fortsatt være sammen, men han måtte ha ei på si slik at han kunne føle seg ung. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg sa bare herregud for en tankegang og gikk derifra. Har ikke snakket noe særlig siden, snakker kun høflig med hverandre, praktiske ting. Kjenner at nå klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han og følelsene har kuldnet helt for fyren. Prate om det orker jeg ikke og bena blir ivertfall krysset sammen. Han tror sikkert at dette var en knallbra idé. Drittsekk. Ikke sa han gratulerer med dagen i dag før jobb heller. Men det hagler inn meldinger fra alle andre som gratulerer og ønsker meg en god dag. Men han som skal være min nærmeste, nei han glimrer med sitt fravær i form av oppmerksomhet. Kan forstå at han ikke husket det før vi gikk på jobb, men han får varsel både på FB og snap. Men jeg betyr ingenting tydeligvis. Skal unne meg en god lunsj på jobb og knekkebrød til middag til han.
Nå er jeg bare så skuffet og lei at jeg ønsker å ta han i forkjøpet. La han få ei på 25, men da er jeg vekk forlengst. Vil si at jeg har en datter på 23, så om dette faller i god jord hos henne, tviler jeg sterkt. Må være dritflaut at stefaren går etter kvinner på hennes alder. Og det får meg til å tenke hva han ser når han ser på henne. Vil han ha både mor og datter. Æsj. Nei, dette ønsker jeg ikke å leve med. Bli gammel med. For en tosk. Måtte bare få utløp av litt frustrasjon. Takk 

Dakar ☹️ Gratulere så masse med 49 år dagen din idag hipp hipp hurra håper du får en fin dag tross hans kommentar 🥳🥳🎂🎂🍰🍰🧁🧁🥧🥧🍫🍫🇧🇻🇧🇻

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 18.43):

Det er kan være litt slitsom å ha en kvinne som virkelig ikke tåler en spøk uten å lage fullt drama på KG. Jeg håper virkelig TS har veldig mange andre grunner til å ville ut av dette forholdet enn kun dårlig humor. Selv har jeg en kjæreste som også har store problemer med å tåle en spøk, og hun synes vel egentlig at jeg har verdens dårligste humor. Men sannheten er faktisk at jeg er en av de aller morsomste personene hun kjenner!

I alle tilfeller så blir de ikke hennes elendige humor som eventuelt skulle fått forholdet vårt til å ende. Vi har høyere terskel enn det.

Hvis du kombinerer det med å ikke feire bursdagen hennes, og generelt ikke være grei, kan du nok fort sitte der og være verdens morsomste mann helt aleine.

Anonymkode: d8534...fe1

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den "morsomme" spøken enkelte enkle personer drar, er jo at "når du fyller 50, bytter jeg deg ut med to på 25".

Anonymkode: a71c2...c84

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hei! Du, vi sparer ikke på søppel. det tar vi med ut å kaster. Og gratulerer med dagen som var, håper den var bra.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenker at.. HÆ, hvordan har du vært sammen med ham til nå, altså her mangler jo så mye hjerne hos mannen at jeg bare skjønner ikke? Har du bare hatt ham fordi du vil ha en partner og ikke hørt på hva han sier og hva han gjør? 

Anonymkode: ee315...d97

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ikke noe vanlig spøk for mennesker med IQ over romtemperatur. 

Anonymkode: af72a...c99

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (På 23.9.2026 den 18.29):

Jeg så en pen dame i 50 årene skrive om forhold på fb her om dagen.  En mann i 50 årene som ikke var spesiell attraktivt svarte krasst at menn ikke ville ha tanter som henne. Men i hans alder befruktet man yngre damer. Og jeg sier ikke at han var mindre attraktive pga oppførsel,  men han er seriøst ikke attraktivt, og den oppførselen oppå der gjorde han enda styggere.  Han fikk svar og svarte tilbake at han hadde ingen problemer med å få yngre damer visst. De ville ha han, men han er gift sa så. Jeg tror han forveksler høflig smil med flørt som mange andre menn. En annen ting. Hvilken glede har man av å være med en som er så mye yngre? Er det virkelig så deilig å være så mye eldre enn partneren sin? Jeg hadde aldri likt det. Hadde følt meg gammal ved siden av en mann på 25 år. Yngre går bra, men ikke såå mye. Hadde tenkt han ville mistet lysten på meg etterhvert. Og langt ifra alle jenter vil ha eldre menn. Æsj, er så desperat og vitner om dårlig selvrespekt og tro yngre vil ha dem.

Det  sies at norske kvinner er kravstore,  men hva er norske menn? Er det rart flere menn er singel? Når en mann på 50 påstår at damer på hans alder er gamle kjerringer og de skal ha en yngre, så kan de takke seg selv. Såklart damer ikke ønsker seg en mann som tenker sånn. Så hvis de ikke vil ha en dame på egen alder, så får de slutte å klage.  De kan ikke tvinge yngre damer til og bli sammen med dem heller. Derfor noen av dem drar til Thailand.  For vi norske damer er jo sååå kravstore. 

Godt poeng . Kjenner flere av den sorten , som sier norske kvinner er kravstore , evnt sier de ikke vil ha (jevn)-gamle kjerringer . En av dem har nå prøvd lykken med et par unge brasilianere . De dro hjem etter kort tid begge . De var visst bare ute etter penger ( ifølge han ) . Så noe galt er det visst  , med både gamle  og unge  damer 🙈😂😂 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Godt poeng . Kjenner flere av den sorten , som sier norske kvinner er kravstore , evnt sier de ikke vil ha (jevn)-gamle kjerringer . En av dem har nå prøvd lykken med et par unge brasilianere . De dro hjem etter kort tid begge . De var visst bare ute etter penger ( ifølge han ) . Så noe galt er det visst  , med både gamle  og unge  damer 🙈😂😂 

Blir sånn real doll next

Anonymkode: ee315...d97

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

En mann som elsker sin kvinne ville ikke dratt en sånn spøk på hennes bursdag . I tillegg til å ikke kjøpe gave eller annet . Vi må slutte å unnskylde nedbrytende partnere . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 18.43):

Humor er noe både giver og mottaker finner morsomt . Hvis man konstant  pakker inn krenkelser i humor , må man gå i seg selv . Evnt innse man har dårlig humor ( er en krenker)  . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 7.37):

Hvis du hadde lest hele tråden, så ble jeg faktisk satt ut. Kunne ikke tro det jeg hørte, måtte bare gå og prøve å samle meg. For som jeg også har skrive her: han er ikke den enkleste å kommunisere med. Hadde jeg reagert på den ene eller andre måten, så hadde det vært feil uansett. Jeg skal jo tåle det, men det hadde ikke gått andre veien. Jeg hadde uansett fått høre at jeg er dramatisk, sensitiv eller vanskelig (bitch). For da hadde han svart at det var ikke det jeg mente osv eller jeg må tåle såpass. Hadde jeg parert tilbake at da må jo jeg finne en på 25, så hadde det bare eskalert. Såpass kjenner jeg han. Så, jeg måtte bare gå derifra. Og nei, han har fortsatt ikke gratulert meg med dagen ei heller fått noe oppmerksomhet. Så slik er det. 

Jeg tror han for alt alvor egentlig mener, eller ønsker han kan gjør det han sa. Han vil egentlig ha ei på 25 år. Om han ikke dumper deg til neste år (hvis ikke du gjør det det først), vil han sikkert ønske å kunne gjøre det for ei 'ung lekker dame' som han kan slenge rundt. 

Men som du sier, han har sine kropslige plager som kan hindre han fra å 'leve ut drømmen'. Det kan stoppe han. Han har sine bastante meninger. Han kommer til å bitter og fæl, fordi 'han fortjener jo dette'. Ser for meg en kar som ender opp med å bli ganske vanskelig å leve med på sikt her.

Han virker til å leve etter ett sett regler for han, og et for deg. Han har enda ikke gratulert deg. Han forakter at du blir eldre. Det betyr også at han blir det. Det er uansett min take on it, som det heter på godt norsk. 

Anonymkode: 768b2...1d2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den "morsomme" spøken enkelte enkle personer drar, er jo at "når du fyller 50, bytter jeg deg ut med to på 25".

Anonymkode: a71c2...c84

Det morsomme er enkeltpersoner som bestemmer hva to mennesker  kan tulle med og hvordan. Jeg og min mann kan også si ting til hverandre som sårer men vi evner å si ifra der og da og bli ferdig med det. Vi er også ganske enige om hva vi ikke lar oss såre av for de som måtte tro at en av oss er dørmatte. 

Anonymkode: 309ce...879

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det morsomme er enkeltpersoner som bestemmer hva to mennesker  kan tulle med og hvordan....

Anonymkode: 309ce...879

Men å veksle 50 i 25×2 er den opprinnelige vitsen. Mannen til ts kan ikke den, en gang. 

Anonymkode: d8534...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...