Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han fortsetter jo å såre henne. Gir ingen oppmerksomhet på bursdagen.

Anonymkode: d8534...fe1

Dette. 

Anonymkode: 06e71...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
strawberry88 skrev (12 timer siden):

Her er gubben 12 år eldre enn meg, og jeg spøker av og til med at om jeg skal bytte han ut, så skal jeg ha en som er 12 år yngre.

1, jeg vil ikke bytte ham ut

2, har "alltid" hatt sansen for eldre menn. Synes jevngamle og yngre ofte er for barnslige

Da bør du kanskje ikke spøke med at du skal bytte ham ut!

Anonymkode: 2afb1...62d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette er selvfølgelig en spøk 🙈 

Hva har skjedd med humoren blant folk? Finnes ikke ironi lenger? Selvfølgelig skal ikke denne mannen ut på jaktmarkene og velge fritt blant 25-åringer 😅😅😅🤭 Det vet jo han også ikke er verken mulig eller ønskelig 🙈

Herlighet, litt sunt bondevett har du vel ts? Du skjønner vel at dette var en tørr gubbe-spøk?

Er alle plutselig på spekteret og tar utsagn helt bokstavelig??

Anonymkode: 55ff3...010

Hvordan vet han det? Horder med menn diskuterer under poster fra "alpha male gurus" som skriver at damer over 30 er "expired". Så det trenger ikke å være en spøk. 

Anonymkode: af72a...c99

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Folk har ihvertfall lav terskel for å oppfordre andre til å bryte. Jeg lurer på om de har like lav terskel for seg selv eller om de bare er store i kjeften.

Anonymkode: a17f2...b73

Eller at vi har vært i et forhold der vi ble kalt stygge, gamle måtte tåle "spøk" om at mannen skifter oss ut med yngre, i noen år, og vet hvordan dette vil utvikle seg.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da bør du kanskje ikke spøke med at du skal bytte ham ut!

Går helt fint, både han og jeg tåler en spøk ❤️

• Liker 2
Skrevet
strawberry88 skrev (1 time siden):

Går helt fint, både han og jeg tåler en spøk ❤️

Hvilke lignende (stygge) spøker kommer han med til deg? Det er jo selvfølgelig at du tåler den spøken som er på bekostning av ham og ikke deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor er hans ansvar for kommunikasjon?

Han kommuniserte jo! Han sa det han sa. Det er kommunikasjon. 

Det som er fullstendig fraværende er ts sin verbale kommunikasjon. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, menn kan virkelig være idioter og drittsekker i ulike former og varianter av årsak,  det er helt sikkert!

Har forsåvidt akseptert mye, men det der hadde jeg f... ikke akseptert! 

Anonymkode: 3b7df...78f

• Liker 1
Skrevet

Kom det som enoverraskelse på deg at du er sammen med en idiot? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet han det? Horder med menn diskuterer under poster fra "alpha male gurus" som skriver at damer over 30 er "expired". Så det trenger ikke å være en spøk. 

Nei, herregud.... det er jo single fraskilte karer som trodde sexlivet skulle få seg en voldsom opptur som singel, men som ble brått møtt av virkeligheten 🙈

Denne gifte mannen til ts har under ingen omstendigheter "annonsert" dato for brudd. Det skjønner vel alle her??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var en spøk. Helt greit å spøke om, helt greit å si at man synes spøken ikke var morsom. Men veldig rart å ikke si noe som helst. Her er det vel heller TS som planlegger brudd?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men du er jo heldig så får lov til å være med han 1 år frem til han skal ha seg ei litt ung ei. Du må ikkje gå glipp av den muligheten! 

Anonymkode: efbd6...91b

Skrevet
NiceOrNothing skrev (19 timer siden):

Ufattelig dårlig spøk som får bursdagsbarnet til å føle seg gammel og verdiløs . Tenk de som mister partner i sykdom før fylte femti , de ville nok gitt mye for å feire femtiårsdagen til vedkommende . Han her hadde jeg gått fra . Ps : ingen 25 åring vil ha han anyway 

Ja, tråden er jo proppfull av "jeg hadde"-påstander helt uten substans😂😂😂

Anonymkode: 4bdff...62b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg forstår ikke hva som er morsomt med spøken. Kan noen som synes den er morsom forklare?

Anonymkode: 6cde0...db5

Om den gamle vitsen om at mannen eller kona som har en partner som fyller femti sier at nå skal jeg bytte hen ut med to 25-åringer, er god eller dårlig, kan selvfølgelig diskuteres. Den er nok gammel og foreldet og ikke morsom lenger. Men den er veldig klassisk og godt innarbeidet. Jeg kan huske at jeg overhørte min foreldre og deres jevnaldrende venner tulle med dette. Og det er 40 år siden....

Årsaken til at mange kom inn på den klassiske vitsen her i denne tråden er at det er vanskelig å forestille seg at det som ts beskriver har blitt sagt i fullt alvor, uten at det var ment som en spøk. Hvis det var det må vedkommende mann være komplett idiot. Eller så var det en dårlig spøk som ikke ble forstått, eller så er hele tråden trolling.......

Anonymkode: dde27...f51

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller at vi har vært i et forhold der vi ble kalt stygge, gamle måtte tåle "spøk" om at mannen skifter oss ut med yngre, i noen år, og vet hvordan dette vil utvikle seg.

Tror nok ikke de fleste menn som har spøkt med skifte/veksle konene har omtalt de som stygge og gamle. Det er et helt annet case enn det vi snakker om her.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg forstår ikke hva som er morsomt med spøken. Kan noen som synes den er morsom forklare?

Anonymkode: 6cde0...db5

Den spiller på at for en 50-øring kunne man få to 25-øringer. Den var dobbelt så mye verdt. For mennesker og alder er det selvfølgelig ikke slik. En 50-åring kan ikke veksles i to 25-åringer.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Den spiller på at for en 50-øring kunne man få to 25-øringer. Den var dobbelt så mye verdt. For mennesker og alder er det selvfølgelig ikke slik. En 50-åring kan ikke veksles i to 25-åringer.

De yngre generasjonene her på KG, som ikke har vokst opp med 25-øringer og 50-øringer har nok problemer med å skjønne vitsen. Men det virker det jo som om mannen til TS også har, siden han bare ville bytte henne ut med en 25-åring, ikke veksle henne inn i to 25-åringer. 

• Nyttig 1
Skrevet
strawberry88 skrev (20 timer siden):

Her er gubben 12 år eldre enn meg, og jeg spøker av og til med at om jeg skal bytte han ut, så skal jeg ha en som er 12 år yngre.

1, jeg vil ikke bytte ham ut

2, har "alltid" hatt sansen for eldre menn. Synes jevngamle og yngre ofte er for barnslige

Å spøke med å forlate partner høres ærlig talt nitrist ut.

Hey stygge gubbejævel, neste år er du singel!  Hahahaha 

Anonymkode: 71c7d...c25

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Får man vrakpant på gamle kjerringer som har surnet, mon tro?

Anonymkode: 8ca14...c57

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han kommuniserte jo! Han sa det han sa. Det er kommunikasjon. 

Det er ihverfall sånn man ikke kommuniserer kjærlighet til sin kone.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...